Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ken Jeannine, spreek haar wel eens op MSN, en dít bericht vind ik *vrij* schokkend. ![]() Heb ook zin om iemand te vermoorden! Jessica, ruk jij d'r hart eruit? Dan hak ik d'r kop eraf. Of liever andersom? Kies jij maar eerst. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik ben ook wel opgelucht dat ze nog leeft... Maar zoiets verzin je niet! En zeker niet tegen iemand waarvan je weet dat deprie geweest is en steund aan de ander en andersom... Tis te gek voor woorden als je bedankt dat IK bijna de geen was, die de belofte heeft verbroken vannacht... *tril* Kmoet er nu nie aan denken.......
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kan dr nog iets positiefs uithalen.. je kan dr namelijk iig laten zien dat het best veel mensen grijpt als ze zichzelf iets aan zou doen en het zich ook echt heeft verspreid als een lopend vuurtje zeg maar.. Voelt ze zich vast geliefd ![]() Ja.. ik snap het ook echt niet hoor.. dat je zo onnadenkend kunt zijn zo een grap uit te halen.. tis geen eens een grap, want het is alles behalve grappig.. laten we dr naar boobytrap ofzow halen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb Jeannine bijna gelijk gebeld!
Die is op vakantie en hefet het prima naar haar zin... Ze schrok wel, maar schoot toen ik de lach. 'Als ik dood zou zijn, zie ik er nog goed uit.' Daar heeft ze gelijk in... maaaaaaaar dat weerhield mij er niet van om door te schieten met dat mesje ![]() ![]() ![]() Ik noem hier ook geen namen en/of mail-adressen. Het is een kwestie van mij en haar en zij heeft al een preek van hier en dan 10000000 maal om de wereld heen van mij gehad...
||
![]() |
Citaat:
dis nie ech psychologie meer...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoi ![]() Ik ben net met je mail bezig, vanavond (als mn mailding meewerkt) krijg je 'm ![]() xxx Mirjam [Oeps dat was erg offtopic ![]() |
![]() |
|
|