Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil ik wil ik wil..
- vertrouwen in mezelf en wie ik ben - weten wat ik wil doen met mijn leven, en het ook kunnen uitvoeren - een eigen huisje, helemaal zelf inrichten en alles ![]() - twee of drie katten - kabel internet - lieve mensjes om mij heen - veelzijdig leventje, veel verschillende dingen doen - humor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() *rent naar lifestyl verkiezingen om een irritant persoon te editen*
||
Citaat:
ik denk dat jij bij een mercedes aan een verlaagde 190 uit de e-serie denkt. Dat is een beetje achterhaald, bv. de s600 vind ik niet smakeloos. Overigens hoeft het van mij niet persé een mercedes te zijn, een saab 9/5 estate of een bmw heb ik nu eigenlijk liever. Mercedes was slechts ter illustratie van mijn beeld 'kwaliteitsauto'. ![]() Enig ander hoogstaand merk voldoet ook. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
enfin, nu mijn reactie dan aan kiet / de,
ik vind het verwerpelijk een prachtige automobiel als saab in een adem te noemen met mercedes-benz. waar het grote onderscheid namelijk zit is bij de klanten; veroorzaakt door de merken zelf. Een saab zal ongeacht zijn leeftijd over het algemeen door het zelfde tyoe mens gereden worden, bij mercedes-benz daarentegen zie je dat elke proleet er na een tijdje mee rondrijdt. |
![]() |
|
|