![]() |
|
Er is zelfs een speciale website voor dit soort dingen (http://www.neighborsex.net) waar je geluidsbestanden van je buren kan naartoe sturen...
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Conclusie: Kreunen is zeker goed ![]()
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 22-03-2005 om 10:43. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ontopic: kreunen is een must tijdens sexuele handelingen. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
OT: Kreunen is gewoon geil, maar niet te overdreven want das ook weer niks, vind ik.
||
Citaat:
ja kreunen is wel geil maar ik vind dat het wel te ver kan gaan, sowieso moethet niet gemaakt zijn, heb het alle2 een keer gehad, echt blij wordt je er niet van zeg maar. een keer krijste het meisje waardoor ik juist minder hard ging 'werken' zodat ze dan weer ophield maar dan wou ik weer door en begon het weer opnieuw, heel slapstick achtig ook een keer dat een meisje tijdens voorspel enzo niks aan geluid maakte en toen ineens af en toe kreunde maar dan heel hard, dat mwas een beetje te nep en dan heb ikzelf ook het gevoel alsof ik een lijk aan het neuken ben
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Onze buren hebben wel eens aan mijn moeder gevraagd of 'Marloes soms een nieuwe vriend heeft' ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Kreunen Appelboom | 4 | 12-03-2010 19:58 | |
Seksualiteit |
kreunen of stil tijdens kussen? Trinity | 12 | 20-02-2010 11:43 | |
Muziek |
Kreun liedjes alto4life | 52 | 13-10-2006 12:46 | |
Seksualiteit |
Kreunen Ubhfgd... | 54 | 10-04-2006 21:08 | |
Seksualiteit |
niet kreunen maar beheersen verhoogt het genot Vishnu | 42 | 23-08-2004 09:31 | |
De Kantine |
kreun qghp | 3 | 23-11-2002 19:01 |