Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2005, 16:07
Verwijderd
Ik geloof niks meer van haar leuke praatjes.
Advertentie
Oud 20-03-2005, 16:38
Mennuz
Mennuz is offline
Ik mis d'r, best wel een boel
3 weken elkaar niet gezien, een 3 weken waarin ik een burnout kreeg door dingen waarmee ik al tijden zat, en wat ik soms, heel stom, ook op haar afreageerde. De stomste gedachten kwamen toen boven, waarmee ik nu een beetje leer om te gaan.
Tis gewoon kut, de dingen die ik soms van haar dacht.
Tis me in het verleden wel overkomen. naja, deels
Ben erachter gekomen dat ik een keer te snel geoordeeld heb
(m'n ex die naast mij 4 vriendjes zou hebben had gewoon lopen opscheppen tegen haar vriendinnen dat ze ze gehad zou hebben, maar er was uiteindelijk niks gebeurt.Wel oerdom natuurlijk.Maar ik hoorde dat van die vriendinnen en heb haar meegedeelt dat ik haar toen nooit weer wou spreken, omdat ik dacht dat het waar was) tis wel 4 jaar terug, maar met elk meisje waarmee ik gehad heb, kwam de angst naar boven dat er vast wel iemand leukers voorbij zou komen.
Bij haar had ik dat ook heel erg.
Ben toen een paar keer heel stom tegen haar uitgevallen.
Uiteindelijk kwam er altijd wel een logisch antwoord, en voelde ik me weer oerdom. Ik weet ook wel beter.
Ben echt dol op d'r, en mja, zo'n burn-out is toch wel een mooi moment om rustig alles op een rijtje te zetten, in de plaats van de chaos te laten regeren en moord en brand te roepen als er helemaal niks aan de hand is.
Ik zou zo graag nu bij d'r willen zijn, en d'r vasthouden,en dat soort corny klefheden en mja. ik voel dat ik verander. alleen dat zie je niet snel aan me. gevoel zit van binnen, en gaan roepen dat ik veranderd ben is wel heel makkelijk, dat roepen meestal wanhopige mensen die weten dat ze niet veranderd zijn, maar toch een kans willen, vind ik.
Naja, hopelijk vrijdag en zaterdag weer.
Ben dol op haar, alleen dat heb ik niet echt laten merken.
Maar ik mag het nog doen, en daar ben ik heel blij mee.

Mja. moet er ook uit

& O ja.
Ik voel me nu net een oud bibberend opaatje

Laatst gewijzigd op 20-03-2005 om 20:03.
Oud 20-03-2005, 16:56
rare kwast
rare kwast is offline
Failed in this life....

slowly fading away and leaving long for sleep, closer now lead the way into death
Oud 20-03-2005, 16:57
Verwijderd
Ik zal wel door moeten gaan, maar ik kan het gewoon niet meer.
Het gaat niet meer, echt niet.

How can happiness feel so wrong?
How can misery feel so sweet?
Oud 20-03-2005, 17:27
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 20-03-2005 @ 17:57 :
How can happiness feel so wrong?
How can misery feel so sweet?
~

Closest thing to heaven - Katie Melua

Mooi...

*knuff*
Oud 20-03-2005, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 20-03-2005 @ 18:27 :
~

Closest thing to heaven - Katie Melua

Mooi...

*knuff*
Closest thing to crazy.

*knuff*
Oud 20-03-2005, 17:45
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 20-03-2005 @ 18:40 :
Closest thing to crazy.

*knuff*
Oeh, ja, je hebt gelijk.... Heb m ook in mn playlist... Mooi liedje...
Oud 20-03-2005, 17:57
Verwijderd
Sommige mensen komen echt uit een ei.
En sommige mensen kun je er ook beter weer in terug stoppen.

Ik moet nog zoveel doen...ik heb ook geen beeld van wat allemaal nog. En over een maand moet een project af zijn en we moeten nog min of meer beginnen en ik heb geen beeld van waar we naar toe moeten werken... En ook van de opdrachten die 5 arpil af moeten zijn heb ik geen beeld. En ik zou iets niet ingeleverd hebben (had ik dus wel), dus nog geen cijfer. Maar volgens mij had ik dat al een keer gepost... Morgen een stressdag, hopelijk ben ik overal op tijd enzo. 'k ga er speciaal voor met de auto, dus het moet lukken, tenzij ik verdwaal natuurlijk...

Soms zou ik mezelf in stukjes willen kunnen delen zodat ik veel tegelijk kon doen en op meerdere plaatsen tegelijk kon zijn, zou zoveel makkelijker zijn.
Oud 20-03-2005, 17:57
Nona
Nona is offline
Kan nu praten, gelukkig... Moest het zo even kwijt... En er is ook weinig dat ik kan doen, maar ik moest even iemand vertellen wat er aan de hand was. En het was wel eng, maar ik weet van hem dat hij goed reageert.
Oud 20-03-2005, 17:59
Nona
Nona is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-03-2005 @ 18:57 :
Sommige mensen komen echt uit een ei.
En sommige mensen kun je er ook beter weer in terug stoppen.
Helemaal waar.

En hij heeft me in zijn vriendenlijst staan...
Oud 20-03-2005, 18:29
smilegirl
smilegirl is offline
ik heb het geloof ik al wel 10x hier over gehad in topics ofso...en daarom lucht ik nu gewoon hier mijn hart..

gister (zaterdag) was het pcies een jaar geleden dat mijn vader uit het ziekenhuis kwam....en dat 2 oudere zussen en mijn broer slecht nieuws hadden aan de telefoon....mijn vader had de kanker overal zitten....de dokter gaf hem nog hoogstens 2 weken,mijn zus en ik die nog thuis zaten barsten in huilen uit we konden het maar niet geloven mijn vader had gezegt dat hij niet wou dat S (mijn zus die nog thuis woont) en ik het niet mochten weten was nergens voor nodig bovendien had ik in mijn leven al zoveel meegemaakt dat hij niet wou dat ikw eer zo'n klap kreeg toch wou ik het weten....hij kwam thuis ik wist niet wat ik moest zeggen...we zaten met z'n alle om de tafel mijn 3 zussen mijn moeder zijn kleinkinderen en ik.....we waren gewoon aan het praten taart erbij omdat hij thuis was.....D (ook een zus) en ik zagen het zelfde....hij ging ons 1 voor 1 af....hij was op dat moment van ons voor zichzelf aan het afscheid nemen....we hebben een fijn weekend gehad met z'n alle...vandaag een jaar geleden dat ik uit ging ik had kleren aan van S zij had me ook opgemaakt en me haar gedaan...ik zei : doei pap tot morgen en hij zei ...jaaa tot morgen...en als ik toch 40 jaar jonger was geweest nou dan had ik het als jongen wel geweten!!....zondag waren we allemaal nog gewoon thuis...
maandag kwam er bezoek...en mijn vader deed zijn best om een biertje te drinken maar het ging niet meer....de morfine deed z'n werk niet meer...en mijn vader maar zeggen ach ik ben moe ik dommel steeds weg....die avond gaf k hem geen n8kus waarom geen idee....dinsdag morgen ik had project week en zou naar schalke gaan en fitnissen...mijn vader had de verwarming niet voor mij aan gezet wat hij altijd deed hoe ziek hij ook was...ik had een raar gevoel ik liep naar de slaapkamer en zei : tot vanmiddag...m'n vader maakte slaperig geluid...ik ging naar school had me telefoon natuurlijk bij me maar ach ik d8 waarom heb ik hem nodig het is nog niet zover....ik kwam in de sportschool klede me om en wou gaan....net toen ik de deur dicht wou doen ging mijn telefoon...mijn broer....ik hoefde niet te horen wat hij wou zeggen ik wist het al....het was gebeurt....nog nooit ben ik zo snel naar huis gegaan...hij lag al weer in bed en de dokter ging net weg....woensdag is het dus een jaar geleden dat hij overleden is....9 feb dit jaar met zijn verjaardag realiseerde ik me dat hij er niet meer was nooit meer zou zijn,ik realiseerde me dat ik mijn gevoel had weggepropt...en nu...ik heb het nu zo ontzettend moeilijk ik voel me zooo kut!!! ik mis hem zo verschrikkelijk..en de film van dat jaar dat hij ziek was....die laatste dagen samen...blijven steeds maar weer door mijn hoofd spelen...ik wou dat het ophield....maar dat duurt nog wel ff ik ben denk ik net begonnen met het echt verwerken van zijn dood....op papier was hij een pleegvader in mijn hart en in het zijne waren we gewoon vader en dochter....ja dit moest ik gewoon ff kwijt

liefs smilegirl (ja nog steeds smilegirl als naam en die ga ik niet veranderen,omdat aan elke nare ervaring wel iets positiefs zit...wat ik van zijn dood heb geleerd? ik weet het niet...maar het heeft me sterker gemaakt,en nog dichter bij deze familie gebr8 dat ik nu weet dat ze MIJN ECHTe familie zijn....)
kus
Oud 20-03-2005, 18:53
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hoe één gesprek met iemand je hele kijk op alles kan veranderen...

Ik wil dat diaryland het doet, ik moet hierover schrijven!
Oud 20-03-2005, 20:20
Xonzo
Xonzo is offline
whaaaaaaaaaaaaaaaa ik houd het niet meer uit. Heb dinsdag gesprek en ben f****** zenuwachtig!
En ik weet eigenlijk niet zo direct waarom, ik heb wel al meerdere gesprekken gehad.
maar zie er gewoon zoooooo tegenop dat ze me uit de klas zou komen halen, beikes, daar heb ik nu echt eens geen zin in.
En dan zei ze er ook nog een 'waarschijnlijk' bij, dus misschien zit ik dinsdag heel mijn nagels af te vreten voor nix, en ik doe het nu al.

Ik word er ziek van
Oud 20-03-2005, 20:32
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Ik heb geen zin.
Ik ga slapen.
3 weken lang.
En dan is het over.
Oud 20-03-2005, 20:53
indelebile
indelebile is offline
waarom kan ik alleen bij hem zijn als ik niet in mijn eigen omgeving ben? waarom accepteer ik hem alleen als ik niet omringd wordt door mijn eigen groepje? waarom laat ik me al jaren beïnvloeden door mijn omgeving en blokkeer ik mijn eigen gevoelens? waarom moet ik nog 1,5 jaar op school zitten? waarom kan ik nu niet mijn eigen plekje hebben, met de mensen die mij compleet waarderen en met tijd voor mezelf?
ik wil hier zo graag weg, met hem, ons.
Oud 20-03-2005, 20:56
Isiyanka
Isiyanka is offline
Eigenlijk gewoon totaal geen zin om morgen naar school te gaan. Ik wil leuke dingen doen, met leuke mensen, niet dit.
Oud 20-03-2005, 21:03
Eend
Eend is offline
Ik ben net opgevroten door een mug in een restaurant, maar behalve mn schoonmoeder heeft niemand een bult. Kom ik weer met 5 bulten...
Maar ik heb m vermoord. Alleen...naast die uitslag op mijn benen, verga ik nu van de jeuk!
Oud 20-03-2005, 23:14
Hawahaai
Hawahaai is offline
Hoofdpijn. Oorpijn. En alles helemaal beu.

Ik lijk wel gek, om om half 12 's avonds mijn zusje nog te gaan helpen met iets op de computer wat ze eergisteren al had moeten doen en nu dus weer een haastklus werd. En om om 12 uur nog mailtjes over school te gaan zitten beantwoorden, omdat een heleboel mensen niet zelfstandig kunnen werken maar alles op een prestenteerblaadje aangereikt moeten krijgen, compleet met de opdracht 'je moet dus dit en dit nog doen, dat en dat niet meer'.

Maar goed, de kampioenschappen gingen wel oke. Jeuj, alweer een medaille! Nu is de zwem-stress in ieder geval weer even over.
*zucht* Nu de rest nog.

En ik ben veel te bot tegen vriendje... Maar het gaat vanzelf...
Oud 20-03-2005, 23:20
Verwijderd
morgen wordt een moeilijke dag... ik zie er wel een beetje tegenop.
zucht...
ik ben ook niet moe... nou ja, ik ben wel moe, maar ik kan niet slapen...
ik heb geen zin meer...
bah leven
al heb ik wel heeeele lieve vriendjes en vriendinnetjes en een lieve papie
i luv them
Oud 20-03-2005, 23:22
Balance
Balance is offline
Ik voelde me zelden zo'n puber als vandaag
Was mezelf echt kwijt, kon nergens tegen, zat met mezelf in de knoop. En m'n ouders en broer maar hun best doen om mij het naar m'n zin te maken, maar het lukte gewoon niet. En nu voel ik me daar dan weer schuldig over. Bah, wat zit ik moeilijk in elkaar.
Oud 21-03-2005, 06:45
Miracle
Miracle is offline
Bah.
Oud 21-03-2005, 07:27
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 21-03-2005 @ 00:22 :
Ik voelde me zelden zo'n puber als vandaag
Was mezelf echt kwijt, kon nergens tegen, zat met mezelf in de knoop. En m'n ouders en broer maar hun best doen om mij het naar m'n zin te maken, maar het lukte gewoon niet. En nu voel ik me daar dan weer schuldig over. Bah, wat zit ik moeilijk in elkaar.
Same here over gisteren dan
Oud 21-03-2005, 08:32
George
George is offline
Confusion. Ik schrijf het allemaal wel op, maar het komt zo anders over dan wat ik bedoel. En ik weet dat ik het moet laten lezen, maar zo klopt het niet. En ik ben zo bang dat het z'n beeld van me verkloot.
Oud 21-03-2005, 09:03
Mara
Mara is offline
Gemengd.

Aan de ene kant gaat het goed (dieet, instelling enz.) maar aan de andere kant ongelofelijk kut. Ik heb straks een wiskunde tentamen en ik zit weer ongelofelijk te stressen. Ben om 4u vrij, kwart over thuis, moet om 5u eten en dan werken tot 21u. Én ik moet nog een boek lezen + schrijfdossier maken voor morgen.

Wáárom lukt het me niet om dingen op tijd te doen
Oud 21-03-2005, 10:09
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Pff, kutje. Beetje mij de schuld lopen geven van dat t niet af is. Oke, ze had gelijk. Maar nu heb ik het af, mist er een stuk van haar. Grrrr, doe dat dan meteen goed.
Oud 21-03-2005, 10:22
Redhair
Redhair is offline
Oh, altijd als ik tegen de ochtend in slaap val droom ik zo mooi. Zo hoort mijn leven dan te zijn, alles is goed. Mijn benen en armen zijn mooi, ik eet normaal, ik heb de vrienden nog die ik nu kwijt ben. Dan die klap als ik wakker word. Dan moet ik de realiteit weer onder ogen zien. En voor ik ga slapen ook, dan denk ik weer over mijn dag, over mijn leugens, mijn masker.

When I turn the lights out
When I close my eyes
Reality overcomes me
I'm living a lie.
Oud 21-03-2005, 10:30
Verwijderd
Zonnetje schijnt, het waait niet, en ik ben vroeg uit.

Wat zal ik vandaag eens gaan doen met dit mooie weer? *zucht*
Oud 21-03-2005, 10:39
Verwijderd
Pfoe, ik hoor 1 vrolijk liedje, draag vrolijke kleren, alles lijkt goed te gaan..
Hoop dat het de rest van de dag zo blijft. Mooi weer, goed gevoel..
Oud 21-03-2005, 11:15
Verwijderd
Ik heb eigenlijk best veel te doen
Oud 21-03-2005, 11:32
Verwijderd
ik heb het helemaal gehad (ja, alweer).
Ik lijk wel een skippybal.

I’ve done my sentence
But committed no crime
.
Oud 21-03-2005, 11:37
Fruitcake
Fruitcake is offline
Waarom doen vrienden mij dit aan, dit is al de vierde die iets voor me voelt terwijlik enkel vriendschap wil. Ik heb deze keer nochtans vaak laten doorschemeren dat ik enkel vriendschap wou en ineens had ie het door. Nu is hij gekwetst en voel ik me weer schuldig.
Oh en dan weer een paar uur zittenniksen op mijn stage ook altijd fijn natuurlijk
Damn ik hoop dat ik straks weer wat werk krijg.
Oud 21-03-2005, 11:51
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Zin in deze week, bijna jarig. Bijna mijn P gehaald. Het is mooi weer, hopelijk straks wat voetballen. Of een biertje drinken.
Oud 21-03-2005, 13:10
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Dukko schreef op 21-03-2005 @ 11:30 :
Zonnetje schijnt, het waait niet, en ik ben vroeg uit.

Wat zal ik vandaag eens gaan doen met dit mooie weer? *zucht*
Genieten

Hmm, wat zal ik vanavond eens gaan koken? Binnenkort weer feestjestijd, fijnfijn Eigenlijk ben ik ook gek dat ik nu voor de computer zit, mag zelf ook wel eens gaan genieten... ijsje
Oud 21-03-2005, 14:03
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Eend schreef op 20-03-2005 @ 22:03 :
Ik ben net opgevroten door een mug in een restaurant, maar behalve mn schoonmoeder heeft niemand een bult. Kom ik weer met 5 bulten...
Maar ik heb m vermoord. Alleen...naast die uitslag op mijn benen, verga ik nu van de jeuk!
Het zijn soms van die kleine dingen die gewoon zo ontzettend irritant kunnen zijn

Andersom geldt ook, het zijn vaak kleine dingen die me helemaal vrolijk kunnen maken. De zon
Oud 21-03-2005, 14:42
Hawahaai
Hawahaai is offline
Hoofdpijn, ga weg, verdorie!
Het is bijna kwart voor 4, en ik heb de hele dag alleen nog maar achter de computer zitten werken. Voor school, voor m'n praktijkexamen, voor vanalles. En ik heb nog steeds niet het idee dat ik ook maar een klein beetje opgeschoten ben. Bah.
En ik wil de foto's van gisteren zien, ben er benieuwd naar.

Verder hoop ik dat ik vriendje niet te onzeker maak... Maar ik heb er zo mijn twijfels over. Ik wil niet dat hij zich schuldig voelt, maar vind wel dat ik moet laten weten dat ik niet zo makkelijk om kan schakelen van het een naar het ander, en dat mijn gedachten niet altijd hetzelfde pad volgen als die van hem.

Vanavond nog een gesprek met de ouders van mijn onderzoekskind ook. Ik hoop dat ze niet te veel lastige vragen hebben, en dat het niet te lang duurt (een uurtje maximaal vind ik meer dan genoeg). Dan mijn bedankje geven en dan ben ik er weer helemaal 'van af'.

Liedje van Anouk...
Oud 21-03-2005, 14:58
deringmeester
deringmeester is offline
opdracht is klaar!!! FEEST VOOR MIJ!!
*doet dansje en gaat mensen bellen voor feest*
Oud 21-03-2005, 15:51
Miracle
Miracle is offline
Woei, met een gezellig groepje de lente ingeluid met een biertje en een ijsje.
Echt zo mooi om iedereen weer vrolijk te zien in de stad. Geweldig.
Oud 21-03-2005, 16:14
Redhair
Redhair is offline
De lente ja. Lente. Godverdomme. Ik wil nu zo graag een vriendje. Ik word steeds knapper, maar toch heb ik niets. Zien ze dan dat ik zo depressief ben? Zien ze dan dat ik niets durf? Zien ze dat het allemaal nep is?

Ik heb zin in iets gezelligs. Met vrienden wat drinken enzo. Maar ze hebben al wat te doen. De paar die ik heb.
Oud 21-03-2005, 16:18
Verwijderd
Als zelfs de zon en een uur langs de amstel fietsen mij niet meer vrolijk maken, wat dan wél?

Morgen ga ik iemand (en mezelf) heel erg teleurstellen. Wat ben ik ook weer ongeloofelijk stom.

En ik probeer mezelf staande te houden, maar het word steeds moeilijker...
Oud 21-03-2005, 16:31
Verwijderd
Lieve Lieve Lieve Lieve!

In ene vliegen de vlindertjes weer heen en weer, zomaar. Niet dat ze weg waren, maar ze zijn gewoon op vakantie geweest na die drukke maanden.
Oud 21-03-2005, 16:32
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 21-03-2005 @ 17:18 :
Als zelfs de zon en een uur langs de amstel fietsen mij niet meer vrolijk maken, wat dan wél?

Morgen ga ik iemand (en mezelf) heel erg teleurstellen. Wat ben ik ook weer ongeloofelijk stom.

En ik probeer mezelf staande te houden, maar het word steeds moeilijker...

*geeft ff een rugsteuntje* kom op

*big hug*
Oud 21-03-2005, 16:48
Xonzo
Xonzo is offline
kan ik morgen niet ziek zijn plzzz
ik ga kapot van de zenuwen

en veel te veel werk en geen zin en toneel voorbereiden en geen zin en in nix zin, en ben aan het zagen
Oud 21-03-2005, 17:08
rare kwast
rare kwast is offline
oooooooooooooooooooooow wat ben ik stom....

ik ga een antibiotica oplossen (poeder + water = iv vloeistof) en daar moet je handschoenen voor aan doen...tis niet best als het in contact komt met je handen...je schijnt er inmuun voor te kunnen worden...
dus ja je moet het al helemaal niet in ogen of mond krijgen...
en wat doe ik.....ik laat hem "exploderen" vlak voor mn neus ---> AB in mn ogen...top

verder voel ik me kut...gewoon kut

gister uitgemaakt met vriendje...ik vind het niet zo erg...vind het alleen zo erg voor hem
het ging van mijn kant niet...moet zo hard voor mezelf knokken nu dat ik alle energie daar voor nodig heb.

en t zou nog stommer zijn als ik t aan liet terwijl ik er weinig om geef...
*klote gevoelens*

*wil nu alleen maar huilen en alleen zijn....* * stiekem eigenlijk bij iemand zijn die even troost*
Oud 21-03-2005, 17:43
JJ13
JJ13 is offline
ik drink nooit meer alcohol, ik heb n hekel aan t kutgevoel de dag erna. en ik voel me eenzaam , waarom heb ik t idee dat ik alleen zal blijven. t klinkt dramatisch, maar t voelt wel zo.
Oud 21-03-2005, 17:49
CSN
CSN is offline
Ik wist het wel, Abby had zichzelf weer bijna van het leven beroofd. Ik huil nu, maar ik ben zo blij, ze leeft nog, al was dat bijna niet zo geweest. Waar was ik geweest zonder haar?

Maar nu is ze terug en ze mag nooit meer weg. Dat mag niet van mij.
Oud 21-03-2005, 18:17
Redhair
Redhair is offline
Bij mij, ik had het fucking lef om hem te bellen, en dat heb ik gedaan. Morgen gaan we naar de film. Ik zou me goed moeten voelen, en stiekem voel ik me ook goed, maar ondertussen ben ik bang, zo bang.

Laatst gewijzigd op 22-03-2005 om 09:10.
Oud 21-03-2005, 18:18
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 21-03-2005 @ 18:08 :
* stiekem eigenlijk bij iemand zijn die even troost*
*knuffel*
Oud 21-03-2005, 19:00
Verwijderd
heb alles aan mn mentor verteld.
ben opgelucht en nu wel blij dat hij het nu weet.
alleen alles herinnert me eraan...
loop ik gewoon door het winkelcentrum en zie ik een enorme kaart met daarop: voor de perfecte moeder.
nou ja, dan komen de tranen alweer...
of ik sta voor een stoplicht en ik denk: wat zou het makkelijk zijn als ik voor die tram was gekomen... overal vanaf, nergens meer last van...
natuurlijk doe ik het niet, maar op zo'n moment denk ik even niet meer helemaal helder...
ik word af en toe echt bang van mezelf...
maarja het lost niets op, vluchten heeft geen zin...
ben wel n beetje ongelukkig, maarja...
Oud 21-03-2005, 19:27
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Redhair schreef op 21-03-2005 @ 19:18 :
*knuffel*
thank you so much
Oud 21-03-2005, 19:46
Verwijderd
Hij moet eens ophouden.
Advertentie