Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Ik heb ze nog nooit gezien, maa de katen van mijn buren hebben een kamer voor zichzelf (kaer ong. 2x3 ofzo) en daar staan da hun kattebakken en krabpaal enzo.
2. een dierenbegraafplaats vind ik wat overdreven, dat je een hele begravenis gaat organiseren omdat je huisdier is overleden. Een dekentje vind ik zelf ook wel overdreven, maar het beest heeft er geen last van ofzo, en die zonnebril voor een hond, tja, 't is voor die hond wel fijn op de motor, maar ook dit vind ik weer erg overdreven. 3. bv. een oude man of vrouw, waavan de echtgenoot(e) is overleden, en zich heel eenzaam voelt, en daarom een huisdier koopt, en daar heel er goed (soms te goed) voor wilt zorgen, iets anders kan ik eigenlijk niet bedenken |
![]() |
|
sommige dingen vinnik wel kunnen, zoals een dierenbegraafplaats, en een jasje voor een naakthond ofzo,
en in bed slapen kan ook, zolang ze maar zindelijk zijn he maar soms zie je ook dat mensen hier te ver in gaan, zoals bv die leipe amerikanen die onwijs rijk zijn en die hun honden dan een echte bruiloft geven, met trouwjurk, taart, ringen etc, dat vind ik echt belachelijk
||
Verwijderd
|
Citaat:
ergens ook wel humoristisch, kijk ik heb een getrouwde hond, ja, ze is met de buurman getrouwd, en ze is ook al zwanger ![]() Maa ik vind dat vooral zielig voor die beesten, ik kan me niet voorstellen dat ze het leuk vinden om met zo'n ring om hun poot te lopen ![]() Zolang de beesten het zelf nog leuk vinden, vind ik het kunnen, maar anders niet |
![]() |
|
onze hond slaapt altijd bij mij of een van m'n ouders in bed, maar we doen hem geen jasje aan ofzo, dat vinden we zielig.
bij ons in de buurt is juist een hond die gewoon wordt behandeld als ongedierte, hij moet buiten in een kooi van 2 bij 2 meter slapen en mag nooit naar binnen, hij heeft ook een heel klein binnenhok van 1 bij 1 meter en als je hem ziet lopen op straat moet ie altijd heel precies naast zijn baasje lopen en hij loopt altijd met zijn staart tussen zijn poten, hij jankt ook hele nachten, soms. Dit vind ik dus echt zielig, maar van m'n moeder mag ik de dierenbescherming niet bellen omdat er dan zo'n heisa komt in de buurt. er is ook een hondje dat een jasje aan heeft, maar dat is alleen 's winters, het vrouwtje dat erbij hoort is oud en vind het zo zielig als ie het koud heeft, dus heeft ze een diervriendlijk jasje en sokjes voor hem zitten breien, het hondje kwispelt de hele buurt bij elkaar en het ziet er schattig uit. Dit zind ik dus juist niet zielig.
|
Verwijderd
|
Mijn hond heeft ook een jasje, maar dat was omdat hij toen zo ziek was, toen hadden ze ons aangeraden om met dat weer (vrieskou) een jasje aan te doen. Hij heeft ook een keer met een sokje gelopen maar dat was zodat er geen vuil in z'n wond kwam (die hij onder z'n pootje had). Bij dat soort dingen vind ik het kunnen, als je het puur voor je eigen plezier gaat doen vind ik het al gauw zielig.
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het belachelijk om dieren jasjes, sokjes, sjaaltjes en dergelijke om te doen.
Mijn paard heeft trouwens in de winter wel een deken om, maar dat vind ik dat eigenlijk dan wel weer normaal. Kweet niet hoe jullie erover denken als een paard een deken omheeft, maar ik heb er niets op tegen. Een dierenbegraafplaats is oke, daar heb ik geen problemen mee, beter dit dan dat ze gewoon op de vuilnisbelt of waar dan ook worden gegooid alsof ze een stuk vuilnis zijn, een wegwerpvoorwerp. Aan dieren raak je behoorlijk gehecht, en ze verdienen ook een waardig afscheid. Het is niet zo dat je ze zomaar kunt inruilen voor weer een ander dier. owja.. ALOPIA. ik zou tocht echt de DIERENBESCHERMING BELLEN!!! Wat heb je liever, dat een hond slecht behandeld wordt en een kutleven leidt, of dat er heisa in de buurt komt??? (bel dan anoniem, dat kan ook. Dan weet niemand dat jij gebeld hebt). Denk hier maar eens over na, maar de keuze lijkt me makkelijk!!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
wat vinden jullie van euthanasie? Verwijderd | 250 | 03-03-2007 14:16 | |
Flora & Fauna |
Overtuig mij es van het nut van vissen? (de sport dan he?) Eend | 301 | 06-01-2005 10:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe sta jij tegenover dieren? peaceflower | 102 | 30-05-2004 22:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[Betoog] Alles is klote. Verwijderd | 19 | 18-10-2002 18:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
JLH:Internationaal Gerechthof voor Rechten van het Dier, moet dat er komen? Isa | 24 | 08-01-2002 09:40 |