![]() |
|
Hallo,
De 2e DBA movie is klaar. Het is een ode aan mijn vriendenclan DBA want die bestaat sinds 15 maart niet meer. Dit voornamelijk vanwege inactiviteit van sommige leden. Ikzelf heb samen met KnowN de clan k-thnxbye gejoind, de rest is zijn eigen weg gegaan. Ik heb ditmaal expres geen effecten gebruikt omdat ik het bij een ode toepasselijk vind om een schone (cleane) movie te maken. Hier te downloaden: http://www.dbaclan.nl/dba/downloads/...0in%20Arms.zip Veel kijkplezier! |
Advertentie | |
|
![]() |
|
De vorige keer was het ook geen probleem?
http://forum.scholieren.com/showthre...ight=DBA+Movie Ik verwijs gewoon naar een filmpje waarin getoond wordt hoe een spel gespeeld wordt. Bovendien verdien ik er verder niets aan dat jullie het downloaden, kost mij alleen maar bandbreedte. En ik doe het ook niet bepaald voor de naamsbekendheid van DBA, want zoals vermeld is DBA ermee gestopt en was hij sowieso al behoorlijk bekend. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik check hem na het weekend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder vet filmpje |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
je hebt toch immers bij shooters absoluut geen tijd om wat om je heen te gaan gapen naar mooie details / textures ![]()
||
Citaat:
En je hebt dan niet voor niks een krachtig systeem gekocht....
||
Citaat:
![]() ( Doom3, HL2, Farcry e.d. ) echter multiplayer gaat het me puur en alleen om FPS en FPS only en wil ik het maximale FPS eruit halen dat erin zit
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat het spel de tand des tijds heeft doorstaan, hoef ik niet te vertellen. De statestieken spreken voor zich. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
K/D 4 - 18 maar nee dat was jij natuurlijk niet... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ook de physicsengine in Source zijn een positieve bijdrage. En door muren heenschieten vind ik juist belachelijk. Heb je enorme dikke brickmuren, lijkt 't op karton. Ik vind 't juist beter dat je in CS ![]() Bovendien zal de community van CS ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik zit meestal op aagtelan 1. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|