Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2005, 13:49
Reynaert
Reynaert is offline
Hallo,

De 2e DBA movie is klaar. Het is een ode aan mijn vriendenclan DBA want die bestaat sinds 15 maart niet meer. Dit voornamelijk vanwege inactiviteit van sommige leden. Ikzelf heb samen met KnowN de clan k-thnxbye gejoind, de rest is zijn eigen weg gegaan.

Ik heb ditmaal expres geen effecten gebruikt omdat ik het bij een ode toepasselijk vind om een schone (cleane) movie te maken.

Hier te downloaden:
http://www.dbaclan.nl/dba/downloads/...0in%20Arms.zip

Veel kijkplezier!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2005, 14:08
tommiegun
tommiegun is offline
Dit hoort bij reclame maken.
-->De Kantine

Slotje?
Oud 19-03-2005, 14:15
Reynaert
Reynaert is offline
De vorige keer was het ook geen probleem?

http://forum.scholieren.com/showthre...ight=DBA+Movie

Ik verwijs gewoon naar een filmpje waarin getoond wordt hoe een spel gespeeld wordt. Bovendien verdien ik er verder niets aan dat jullie het downloaden, kost mij alleen maar bandbreedte. En ik doe het ook niet bepaald voor de naamsbekendheid van DBA, want zoals vermeld is DBA ermee gestopt en was hij sowieso al behoorlijk bekend.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 14:25
KnowN
KnowN is offline
Citaat:
tommiegun schreef op 19-03-2005 @ 15:08 :
-->De Kantine

Slotje?
Dan zou jij een ban moeten krijgen wegens spammen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 14:48
Verwijderd
Citaat:
-->De Kantine

Slotje?
Trotse bolus.

Ik check hem na het weekend
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 12:08
Reynaert
Reynaert is offline
Prima.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 12:53
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
-->De Kantine

Slotje?
whine
Oud 20-03-2005, 13:48
Jolt
Jolt is offline
Die naam komt me bekend voor BIA...

Oud 20-03-2005, 14:28
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
-->De Kantine

Slotje?
Zullen we het modwerk aan de mods overlaten?
Oud 20-03-2005, 14:32
Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Jolt schreef op 20-03-2005 @ 14:48 :
Die naam komt me bekend voor BIA...

Rollende ogen zijn onbeleefd. Het zou leuk zijn als je het filmpje even zou kijken.
Citaat:
McCaine schreef op 20-03-2005 @ 15:28 :
Zullen we het modwerk aan de mods overlaten?
Lijkt mij ook een goed plan.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 14:40
Halogeen
Halogeen is offline
Het is 212 MB groot? o_O;;;
Oud 20-03-2005, 17:12
skeleton
skeleton is offline
heb hem net gezien, gaaf
Oud 20-03-2005, 17:49
Preaper
Preaper is offline
Citaat:
Halogeen schreef op 20-03-2005 @ 15:40 :
Het is 212 MB groot? o_O;;;
Je hebt toch geen Chello Lite hè?
Oud 21-03-2005, 08:18
Verwijderd
Er zitten een hoope coole frags tussen, chapeau

Maar toch een vraagje.

Bij veel frags (bijvoorbeeld die 2 knifes op A lang d2) vraag ik me toch af tegen wat voor skill jullie spelen. Natuurlijk kan het toeval zijn, maar als ik een knife hoor, en ik zie een teammate vallen richt ik mijn awm toch wel meestal direct in die richting. Die gozer huppelde nog vrolijk een stukje verder lang op.
En zo zag ik meer voorbeelden. Het zijn echt vette frags enzo, maar in veel gevallen komt de tegenstander gewoon wat sloom over
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 08:26
Jamie Oliver
Jamie Oliver is offline
Wtf heeft Brothers in Arms er mee te maken dan?
Oud 21-03-2005, 08:28
Verwijderd
Citaat:
Jamie Oliver schreef op 21-03-2005 @ 09:26 :
Wtf heeft Brothers in Arms er mee te maken dan?
zo heet de clan?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 08:37
Jamie Oliver
Jamie Oliver is offline
Lol, dan dachten ze bij Ubisoft zeker; beter goed gejat, dan slecht bedacht
Oud 21-03-2005, 10:08
Verwijderd
Ik ben weer benieuwd, zal hem vanavond eens checken
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 21-03-2005 @ 09:18 :
Maar toch een vraagje.

Bij veel frags (bijvoorbeeld die 2 knifes op A lang d2) vraag ik me toch af tegen wat voor skill jullie spelen. Natuurlijk kan het toeval zijn, maar als ik een knife hoor, en ik zie een teammate vallen richt ik mijn awm toch wel meestal direct in die richting. Die gozer huppelde nog vrolijk een stukje verder lang op.
En zo zag ik meer voorbeelden. Het zijn echt vette frags enzo, maar in veel gevallen komt de tegenstander gewoon wat sloom over
Hier ben ik het wel mee eens, de tegenstander in die knife actie op dust2 (hoewel hilarisch ) komt wel erg n00bish over.

Verder vet filmpje
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 18:49
Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
Revan schreef op 21-03-2005 @ 14:05 :

Verder vet filmpje
inderdaad, alhoewel ik wel weer aan herinnerd werd waarom ik altijd TO speelde
Oud 21-03-2005, 18:56
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Halogeen schreef op 21-03-2005 @ 19:49 :
inderdaad, alhoewel ik wel weer aan herinnerd werd waarom ik altijd TO speelde
Same here
Oud 22-03-2005, 01:57
p-chez
p-chez is offline
Die filmpjes zijn wel fucking huge...

Maar goddamn, die graphics kunnen écht niet meer. Haha, die textures!
Ik kan me serieus niet voorstellen dat iemand dat nog wil spelen. (Ik speelde ook TO, omdat CS ten eerste altijd barstte van cheaters, en ten tweede doordat de HL-engine z'n tijd duidelijk gehad had, en dat was al 3 jaar terug...)
Speel dan, ookal hoor ik CS-fanaten zeggen dat 't niks is, in ieder geval CSource (ik vermaak me er wel mee...)

Maar, then again, er zitten wel 'n paar dope frags tussen. Alhoewel 't soms wel érg makkelijk lijkt te gaan

Laatst gewijzigd op 22-03-2005 om 02:02.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 08:12
Verwijderd
mensen die CS Source slecht vinden moeten niet zeiken
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 09:32
Verwijderd
Naast dat sommige mensen de graphics wellicht verouderd vinden, is de gameplay gewoon hartstikke sterk.

Bij source hebben ze hun best gedaan om cs meer toegangkelijk te maken voor de noobs. Alles is gewoon een stuk simpeler geworden.

Dat maakt een heel groot verschil, mensen die nu nieuw zijn bij normaal cs hebben maar een heel kleine kans om echt goed te worden, omdat de community gewoon nu erg hoog van niveau is.

Bovendien vind ik cs er mooier uitzien dan TO, maar dat is mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 13:01
Reynaert
Reynaert is offline
Jamie Oliver, "Brothers in Arms" staat voor wapenbroeders en is dus een algemeen geldende uitdrukking waar niemand rechten over heeft. Niet zeuren dus.

Halogeen, de reden dat het filmpje zo groot is komt doordat ik een aardige kwaliteit wil overhouden omdat de graphics van CS toch al niet zo best zijn volgens velen. Verder ben ik er benieuwd naar waarom je altijd TO speelde en geen CS, de reden noem je verder niet.

Reverend, die knife kill was waarschijnlijk een samenloop van omstandigheden. Allereerst waren díe tegenstanders inderdaad niet al te best. Verder was het volgens mij zo dat er ook iemand op a lang zat die hij uit wilde schakelen, blijkbaar dacht die gozer dat hij dat nog wel zou redden. Ik had trouwens voor het maken van dit filmpje maar erg beperkt materiaal omdat DBA gestopt is. Maar goed, die actie was dus middelmatig.

p-chez, als het mij om dope graphics ging was ik wel soldaatje gaan spelen ergens in een bos. Of paintbal gaan spelen ofzo. Ik speel counter-strike vanwege de unieke gameplay, er zitten zoveel features in die geholpen hebben het spel groot te maken. Denk aan het goed gebalanceerde geld-systeem, de mogelijkheid door muren heen te schieten, en de opzet van 'wars' die bijna lijken op sportwedstrijden. Dat ben ik in nog geen enkel spel, in ieder geval niet in die mate, tegengekomen. Ik heb Counter-Strike: Source trouwens ook, maar daar zitten een aantal nadelen aan. De community is niet zo groot en de game wordt veel gebashed omdat het veel minder skill zou vereisen. Ik denk dat het op hoog niveau hetzelfde van een speler vraagt, maar er ontbreken ook een paar mooie features zoals het door muren heen schieten. (Kan bij CS: S alleen nog maar door hele dunne houten dingen)

Verder allemaal bedankt voor het bekijken van de movie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2005, 13:18
KnowN
KnowN is offline
Mwah het mogen dank waarschijnlijk wel noobs zijn zoiets lukt je toch niet 1 2 3
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 15:21
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
p-chez schreef op 22-03-2005 @ 02:57 :
Die filmpjes zijn wel fucking huge...

Maar goddamn, die graphics kunnen écht niet meer. Haha, die textures!
Ik kan me serieus niet voorstellen dat iemand dat nog wil spelen. (Ik speelde ook TO, omdat CS ten eerste altijd barstte van cheaters, en ten tweede doordat de HL-engine z'n tijd duidelijk gehad had, en dat was al 3 jaar terug...)
Speel dan, ookal hoor ik CS-fanaten zeggen dat 't niks is, in ieder geval CSource (ik vermaak me er wel mee...)

Maar, then again, er zitten wel 'n paar dope frags tussen. Alhoewel 't soms wel érg makkelijk lijkt te gaan
Online shooters speel je ook niet voor de GFX maar voor FPS, imho

je hebt toch immers bij shooters absoluut geen tijd om wat om je heen te gaan gapen naar mooie details / textures
Oud 22-03-2005, 15:46
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
skeleton schreef op 22-03-2005 @ 16:21 :
Online shooters speel je ook niet voor de GFX maar voor FPS, imho

je hebt toch immers bij shooters absoluut geen tijd om wat om je heen te gaan gapen naar mooie details / textures
Je betaalt immers wel 60 euro voor een zo een titel, dan wil je ook dat het een beetje mooi uitziet..

En je hebt dan niet voor niks een krachtig systeem gekocht....
Oud 22-03-2005, 17:32
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Jolt schreef op 22-03-2005 @ 16:46 :
Je betaalt immers wel 60 euro voor een zo een titel, dan wil je ook dat het een beetje mooi uitziet..

Singleplayer wil ik natuurlijk wel mooie details
( Doom3, HL2, Farcry e.d. )

echter multiplayer gaat het me puur en alleen om FPS en FPS only en wil ik het maximale FPS eruit halen dat erin zit
Oud 22-03-2005, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 22-03-2005 @ 16:46 :

Voor half life/cs betaal je geen 60 euro. Bovendien was in de periode dat HL uitkomt dat het mooiste wat er was.

Dat het spel de tand des tijds heeft doorstaan, hoef ik niet te vertellen. De statestieken spreken voor zich.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 10:22
Verwijderd
Dat is zeker waar. Ik speelde altijd 1.6, nu nog wel af en toe om een paar maps die (nog) niet in Source zitten.

Beide versies hebben hun plus en minpunten maar toch vind ik Source beter. Het is gewoon van de gekken dat je door brick walls heen kon schieten in 1.6.
Source is toegankelijker en hoewel veel van die elitaire mannetjes dat als nadeel beschouwen (omg je wordt geowned door een 'noob') vind ik dat een groot pluspunt. Mijns inziens hoe meer tegenstand hoe meer vreugde in het spel.
Graphics zijn duidelijk beter in source natuurlijk en IK vind dat belangrijk, al snap ik natuurlijk ook dat de gameplay daar niet onder mag lijden. Dat gebeurt nu ook niet. Enkele tonnen daargelaten.

Je moet alleen niet op servers spelen zonder admin want dan is de lol er snel af met zoveel hacks.

maarja dit is best wel offtopic eigenlijk

Vet filmpje, jammer dat jullie clan er niet meer is
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 12:45
KnowN
KnowN is offline
Source si teh kut.
Ik vind dat niet normaal meer hoe kut dat speelt

de awp is verneukt etc.
de mensen die source spelen zijn nog te noob daarmee bedoel ik te weinig tegenstand.

Reynaert en ik spelen nog wel samen in een andere clan omdat ik zo goed ben en Reynaert zo slecht vullen we elkaar goed aan.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 00:43
Verwijderd
Citaat:
KnowN schreef op 25-03-2005 @ 13:45 :
Source si teh kut.
Ik vind dat niet normaal meer hoe kut dat speelt

de awp is verneukt etc.
de mensen die source spelen zijn nog te noob daarmee bedoel ik te weinig tegenstand.

Reynaert en ik spelen nog wel samen in een andere clan omdat ik zo goed ben en Reynaert zo slecht vullen we elkaar goed aan.
ik speelde laatst tegen een KnowN

K/D 4 - 18

maar nee dat was jij natuurlijk niet...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 14:26
KnowN
KnowN is offline
Wanneer en op welke server?

op public kan niet...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 16:53
Dj Smile
Dj Smile is offline
Ik vond Brothers In Arms toch best tegenvallen.

Sowieso een topper, maar ik had er meer van verw8
Oud 31-03-2005, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Dj Smile schreef op 31-03-2005 @ 17:53 :

merdezutalor.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 14:16
KnowN
KnowN is offline
Citaat:
Dj Smile schreef op 31-03-2005 @ 17:53 :

Someone should call the #carepolice
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 18:51
KnowN
KnowN is offline
Nogmaals:

Revan welke server?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 19:46
Verwijderd
Citaat:
KnowN schreef op 11-04-2005 @ 19:51 :
Nogmaals:

Revan welke server?
Pub, XS4all ofzo
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 23:31
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Reynaert schreef op 22-03-2005 @ 14:01 :

p-chez, als het mij om dope graphics ging was ik wel soldaatje gaan spelen ergens in een bos. Of paintbal gaan spelen ofzo. Ik speel counter-strike vanwege de unieke gameplay, er zitten zoveel features in die geholpen hebben het spel groot te maken. Denk aan het goed gebalanceerde geld-systeem, de mogelijkheid door muren heen te schieten, en de opzet van 'wars' die bijna lijken op sportwedstrijden. Dat ben ik in nog geen enkel spel, in ieder geval niet in die mate, tegengekomen. Ik heb Counter-Strike: Source trouwens ook, maar daar zitten een aantal nadelen aan. De community is niet zo groot en de game wordt veel gebashed omdat het veel minder skill zou vereisen. Ik denk dat het op hoog niveau hetzelfde van een speler vraagt, maar er ontbreken ook een paar mooie features zoals het door muren heen schieten. (Kan bij CS: S alleen nog maar door hele dunne houten dingen)
Ik vind graphics wel degelijk belangrijk. Bovendien lijdt de FPS er niet onder. Tenminste, ik merk het niet.
Ook de physicsengine in Source zijn een positieve bijdrage.

En door muren heenschieten vind ik juist belachelijk. Heb je enorme dikke brickmuren, lijkt 't op karton. Ik vind 't juist beter dat je in CS alleen door hout e.d. kunt schieten. Ten eerste heb je dan nog énigszins de mogelijkheid om dekking te zoeken (wat voor interessantere firefights zorgt), en ten tweede is het veel realistischer. En ookal gaat action above realism, het moet ook niet idioot worden.
Bovendien zal de community van CS erg snel groeien (het is nu al behoorlijk in omvang).
Oud 12-04-2005, 17:42
KnowN
KnowN is offline
Citaat:
Revan schreef op 11-04-2005 @ 20:46 :
Pub, XS4all ofzo
Nope dat was ik niet.

Ik zit meestal op aagtelan 1.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten