Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2005, 17:23
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Laatst wilden mn vriendje en ik het voor de 1e keer doen, maar het deed zo'n pijn dat ik wilde dat hij stopte..
Heb bij n ander vriendje hetzelfde gehad (1x geprobeerd en kort daarna was het uit) en vond het erg vervelend.

Is het echt heel belangrijk hoe nat je bent?
Want ik was nogal gespannen... Zou het daarmee te maken hebben of is het 'te klein'? (of is dat onzin en is het HEEL pijn doen herkenbaar bij iemand?)
Oud 14-03-2005, 17:26
stouver
stouver is offline
Bij mij deed het wel pijn, maar niet extreem veel pijn. Het was in mijn geval eigenlijk een kwestie van doorzetten. Natuurlijk wasik de eerste keer ook nog niet nat genoeg, maar dat merk je eigenlijk pas als je dat een keer daarna toch wel echt bent!

Ik zou zeggen probeer het nog een keer, doe voorzichtig en geef goed aan wanneer je wil stoppen. Als het niet lukt, probeer het een andere keer weer, anders staat er veel te veel druk achter

(Ik hoop trouwens niet dat het met die andere jongen uitging omdat de sex niet meteen lukte )
Oud 14-03-2005, 17:29
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Nja daardoor ging het niet uit maar speelde wel mee... (vaag verhaal, ga er verder niet op in )

Maar doordat het die keer mislukt was, was ik alleen maar meer gespannen dan nodig...
Zit er best wel heel erg mee...
Oud 14-03-2005, 17:39
TIEN
TIEN is offline
als jeje inspant, dat werkt niet echt mee.. je moet juist zeg maar je benen en spieren ontspannen.. heb zelf ook altijd nog steeds int begin heel eventjes dat ik me nog inspan omdat het de eerste keer pijn deed

hoop iig dat het lukt, gwoon rustig aan doen komt vast wel goed!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 17:44
Mariekje*
Mariekje* is offline
Zorg dat je nat bent. Probeer te ontspannen, en dan toch maar even flink doorbijten. Gewoon rustig aan. De wereld vergaat heus niet als jullie er 5minuten langer overdoen. Lukt het echt niet, geen nood.. volgende keer weer verder.

Bij mij was de 1e keer best pijnlijk, maar wel overleefbaar, na een minuut of wat ging het dan ook al wel wat beter. 'Te klein' zijn, lijkt me vrijwel onmogelijk, een vagina past zich namelijk vanzelf aan. Oprekken met zijn vingers al geprobeerd? En dan pas een poging tot penetratie doen? Hiermee wil het ook nog wel eens wat makkelijker gaan namelijk.

Succes, en wees geduldig..
Oud 14-03-2005, 18:18
tuttebel
tuttebel is offline
mijn eerste keer deed ook ondraaglijk veel pijn.
en de 2e 3e 4e en etc. deden ook nog heel veel pijn (wel steeds een beetj eminder)
maar hij had dan ook redelijk groot gereedschap.

gewoon even doorzetten, en als het niet gaat de volgende keer een klein beetje verder, en de keer daarop weer wat verder..niet echt romantisch maar wel nodig dan lijkt me.
Oud 14-03-2005, 18:29
Erbenda
Erbenda is offline
Hmja bij mij deed de eerste keer ook pijn. Ik was duidelijk te gespannen etc. Het heeft daarna ook nooit meer echt pijn gedaan iig.
Maargoed zoals al eerder gezegd is: zorg dat je vooral ontspannen genoeg bent. Bouw het goed op, zodat het nog maar een klein stapje is tot het 'echte werk'. Zorg ervoor dat je natuurlijk nat genoeg bent, anders lukt het helemaal niet. Zolang de pijn niet té ondraaglijk is, kun je best nog even doorgaan, als het goed is zal het daarna nl steeds beter gaan...
Té klein is bijna onmogelijk. Probeer t anders eens bij jezelf met een paar vingers, als je zeker weten ontspannen bent etc...
Oud 14-03-2005, 19:33
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Citaat:
HvJ schreef op 14-03-2005 @ 18:44 :
Oprekken met zijn vingers al geprobeerd? En dan pas een poging tot penetratie doen? Hiermee wil het ook nog wel eens wat makkelijker gaan namelijk.
Wat moet ik me daar bij voorstellen??
Oud 14-03-2005, 19:34
Sherco
Sherco is offline
Ik heb ook eerst vele pogingen gedaan voor het daadwerkelijk lukte... Bij mijn eerste vriendje deed het ook enorm pijn en zijn we ook gestopt. Daarna zat de schrik er wel zo in dat er niet echt pogingen meer gewaagd zijn.
Wat de truc is is gewoon super langzaam aan doen. Wat heel moeilijk kan zijn, aangezien je natuurlijk opgewonden bent en gewoon seks wil hebben. Maar als hij gewoon eerst een klein stukje in je komt, daarna een tijd wacht tot het goed aanvoelt, en daarna ngo een keer een klein stukje, dan lukt het uiteindelijk wel. Zo is het mij uiteindelijk ook gelukt. En als je niet nat genoeg bent glijmiddel gebruiken.
Oud 14-03-2005, 19:36
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Thanks Sherco!

Ben al stukken opgeluchter door al jullie reacties..
Oud 14-03-2005, 20:50
juno
juno is offline
En de gouden tip: stimuleer je clitoris terwijl hij in je komt. Door dat je een ander gevoel hebt waarop je je kunt concentreren, voel je de pijn minder. Zonder clitorale stimulatie ga je je veel te veel liggen focussen op dat grote ding wat erin moet en wat niet past en daar gaat je opwinding...van pure angst. Nee, dan lukt het niet meer, maar met wat spelen met je clitoris hou je die opwinding wel vast. Geen betere pijnstiller dan sexuele opwinding.

En wat Sherco al zei. RUSTIG!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:36
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
carlijntje15 schreef op 14-03-2005 @ 20:33 :
Wat moet ik me daar bij voorstellen??
Hmm.. hoe leg je dat uit. Eigelijk is het gewoon vingeren, maar niet alleen clitoraal, nu ga je ook 'in' je vagina met je vinger(s). Je vriend kan beginnen met 1 vinger, voelt het fijn of doet het geen pijn, kan hij er nog een 2de bijdoen etc. Om je vagina zegmaar al wat 'op te rekken', ter voorbereiding op de penis van je vriend, op deze manier kan je ook alvast wennen aan het idee dat er iets 'in' je vagina zit, waardoor je jezelf misschien ook wat beter weet te ontspannen. Gewoon rustig de tijd voor nemen. Uiteindelijk is de stap naar penetratie dan een stuk kleiner (naar mijn ervaring), omdat jij langzaam aan het idee begint te wennen, en je vagina door de omtrek van zijn vingers al wat is opgerekt, behoort een penis er ook met wat minder moeite in te gaan. Je vagina hoeft zich dan namelijk niet in 1x aan te passen aan 3cm dik 'voorwerp', wat er dus ook voor zorgt dat het minder pijnlijk zal zijn. Het neemt lang niet alle pijn weg, maar ik denk/schat dat de pijn die je nog 'overhoud' wel te doen is, op de manier: even doorbijten, en je bent er!

Ik heb geen idee of het bij iedereen op deze manier kan werken, maar voor mij en 2 vriendinnen scheelde het wel behoorlijk wat. Ik hoop dat, dat dan nu mss ook voor jou mag gaan gelden, het valt iig te proberen, denk ik. Succes.
Oud 15-03-2005, 13:37
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
En nog tips voor welk standje de eerste keer?

Dat van je clitoris stimuleren is denk ik wel n heel goeie tip (klinkt wel logisch namelijk)
Vraag me alleen af of ie dat niet raar vindt ofzo.. (ik kan dat zelf beter dan hij dus dat laat ik dan maar niet aan em over )
Oud 15-03-2005, 13:51
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
carlijntje15 schreef op 15-03-2005 @ 14:37 :
En nog tips voor welk standje de eerste keer?

Dat van je clitoris stimuleren is denk ik wel n heel goeie tip (klinkt wel logisch namelijk)
Vraag me alleen af of ie dat niet raar vindt ofzo.. (ik kan dat zelf beter dan hij dus dat laat ik dan maar niet aan em over )
Ik denk niet dat hij dat raar vind.. zeker niet als je vertelt waarom je het doet. Bovendien, misschien wordt hij er alleen maar opgewondener van, en jij ook, en dan lukt alles weer beter .
Oud 15-03-2005, 13:54
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Als ie et dan maar niet beledigend vindt dat ik vind dat ik het beter kan dan hij
Oud 15-03-2005, 13:57
juno
juno is offline
Raar? Ik moet de eerste nog tegenkomen die het niet opwindend vindt. het is als voorbereiding ook prettig als hij eerst even met zijn eikel tegen je aanwrijft, dat voelt lekker voor jullie allebei, en voorvocht is geweldig glijmiddel. Hij wrijft tegen je clitoris, maar ook tegen de ingang. Op een gegeven moment ga je er ook met je vingers naartoe. Dat gaat prima in missionaris, hij moet alleen niet met zijn gewicht op je gaan liggen, anders kun je je hand niet bewegen. Het kan ook terwijl jij op hem zit, of terwijl je op hem ligt met een knie opgetrokken. Ga eerst dat vingeren met piemel bij jouw ingang maar eens oefenen. Sowieso erg sexy hoor.

Maar goed, als hij met zijn piemel tegen jouw ingang aanzit, een beetje duwend en wiebelend, en jij met je vingers bij je clitoris bezig bent en de houding is comfortabel, dan ga je steeds iets meer duwen met die piemel. Je blijft wiebelen, en dan glijdt hij er eigenlijk bijna vanzelf in. Doet het teveel pijn, dan hou je op met duwen of je gaat ietsje terug. Dit rekt het allemaal heel rustig op, en voor hem is het gierend lekker, al die stimulatie van zijn eikel.

En dan ga je weer rustig verder proberen, vingerend, duwend en wiebelend, af en toe een klodder spuug erop smeren, hoe meer het glibbert hoe beter. Van pure opwinding merk jij waarschijnlijk nauwelijks nog dat hij steeds dieper in je komt. De eikel is het lastigste stukje, daarna glijdt hij vrij soepeltjes verder. De eikelrand is effe au. Dan kun je beter doorduwen dan terugtrekken, anders gaat doe rand er nog een keer langs. Dan even stilhouden, en je speelt rustig verder met je vingers. En dan voel je opeens wat die G spot nou is, want als hij erin zit met zijn eikel en nog een stukje, duwt hij precies tegen je G spot. Dan vooral in die buurt blijven! Draaien en wiebelen, en gewoon genieten, en je vingers niet vergeten. Hij vindt het heus wel lekker, het hoeft echt niet meteen van op en neer, het belangrijkste is het dat jij het ook lekker vindt. Nou, en meestal kom je dan na een tijdje klaar. Stimulatie van je clitoris en je G plek tegelijkertijd is een niet te overtreffen combinatie. Zoiets als pijpen en trekken en ballen masseren tegelijkertijd voor een jongen. Door dat getrek en omdat het zo strak wordt en zo nat binnenin komt hij dan ook en voila, een geslaagde eerste keer.

Doe het niet zoals ik. Ik was bang, droog, was niks gewend en ik zei: duw maar gewoon even door, dan hebben we het maar gehad.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 14:27
altijd de mijne
altijd de mijne is offline
rust en ontspanning, dat is het belangrijkste denk ik.
gewoon de tijd nemen en niet verder gaan als je nog niet wil, houd het dan bij voorspel. dan ben je nat en gaat het een stuk makkelijker.

Mijn eerste keer was eigenlijk helemaal niet pijnlijk, maar daamee behoor volgens mij tot een minderheid.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 15:06
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Een hele gebruiksaanwijzing
Thanks iig.. Heb wel zelf alvast n beetje geprobeerd hoe et is om je clitoris te stimuleren en tegelijkertijd n vinger 'erin' te doen en dat was wel heel apart...
maar niet vervelend ofzo...

nog meer tips iemand?
Oud 15-03-2005, 18:33
MoonFairy
MoonFairy is offline
Gebruik je hand om de penis er zelf in te leiden, en de goede richting induwen. Ben zelf alang geen maagd meer, maar dat doe ik nog steeds elke x.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 22:20
starslayer
starslayer is offline
Citaat:
MoonFairy schreef op 15-03-2005 @ 19:33 :
Gebruik je hand om de penis er zelf in te leiden, en de goede richting induwen. Ben zelf alang geen maagd meer, maar dat doe ik nog steeds elke x.
En je hebt toch geen haast? Als je vriendje je echt leuk vind heeft hij geduld.

Bij mijn vriendin duurde het +/- 2 maanden voor het echt lukte. En geloof dat zij het erger vond dan ik
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 10:16
sofie3
sofie3 is offline
Lees 'ns een keer http://www.eerstekeer.net - daar staat onder andere een oprekoefening.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 13:19
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Waar staat die oprekoefening dan?
Oud 16-03-2005, 13:19
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Ow, heb em gevonden
Oud 18-03-2005, 20:45
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Welk standje deden jullie de eerste keer?
Oud 18-03-2005, 20:55
juno
juno is offline
De eerste keer dat het wel een beetje pijn deed: op mijn rug. de volgende keer dat het totaal geen pijn deed: ook op mijn rug.

Als je ligt kun je goed je benen slap laten liggen, je verkrampt dan niet. Maar je moet wel de ruimte hebben om met je hand bij je clitoris te kunnen, dus hij moet zich dan ophouden.

En als je bovenopzit kun je zelf bepalen hoe snel en in welke hoek het gebeurt en er is ruimte genoeg voor je hand. Het uitzicht zal hij ook wel geweldig vinden, maar sommige mensen vinden de missionaris intiemer.

Allebei hebben ze voor en nadelen. Probeer ze maar uit. Gaat het niet, dan probeer je de andere variant.

Laatst gewijzigd op 18-03-2005 om 20:57.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 21:06
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
gekmeisje18 schreef op 18-03-2005 @ 21:45 :
Welk standje deden jullie de eerste keer?
Hmm.. Hmm.. Volgens mij lag ik onderop uhh ja..
Oud 19-03-2005, 09:01
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
dus jullie maken het voor jezelf wel allemaal 'lekkerder' door aan je clitoris te zitten?? (btje rare zin maarja)
Oud 19-03-2005, 11:56
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
gekmeisje18 schreef op 19-03-2005 @ 10:01 :
dus jullie maken het voor jezelf wel allemaal 'lekkerder' door aan je clitoris te zitten?? (btje rare zin maarja)
Ja. Als ik het niet doe, wil het met regelmaat in het begin nog aleens pijnlijk zijn (Zelfs nu nog..). Doe ik het wel, voel ik het minder, en is het best doenbaar.
Oud 19-03-2005, 15:05
Verwijderd
Ik herken het wel, en het ging uiteindelijk prima. Maar daar zijn hier al genoeg tips voor gegeven. Echt geil zijn, het écht heel erg graag willen, helpt ook nog wel eens
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 15:35
tiq
tiq is offline
wat ook erg goed helpt is voorspel...

in de stemming komen, lekker een beetje zoenen, strelen, masseren

steek wat kaarsjes aan, misschien wat wierrook,
ontspannen muziekje (het liefst niet iets herkenbaars, er zijn speciale ontspannings cd's en zelfs speciale cd's voor tijdens seks, maar een beetje chill-out muziek is ook oke, zolang jij je er maar prettig bij voelt)

je kunt voorspel zo lang (of kort) maken als je wilt, en als jullie de tijd hebben is het dan ook een aanrader om er lekker lang van te genieten (maar dat is voor ieder anders)

je kunt ook eerst "oefenen" met jezelf...
wat je eerder al aangaf, met een vinger er in,
misschien een tweede erbij om zo iets meer te wennen

of als je durft; een viborator kopen,
ik heb er alleen maar zeer positieve dingen over gehoord,
en kwaad kan het zeker niet
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 11:34
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
ey girl!!

ja ik had ook erge pijn bij de eerste keer, en nu af en toe ook nog wel eens in het begin. Komt waarschijnlijk gewoon door dat ik mij tog te veel inspan heel dom eigenlijk.. maar ja
Als het niet lukt is het echt helemaal geen ramp hoor, en als je vriend dat wel vind dan isset een loser, want jullie kunnen elkaar op nog veel meer manieren 'het hof maken '
Probeer gewoon te genieten. Denk niet: oh jeej die piemel gaat erin, maar: YES! zijn piemel gaat erin nu wordt et lekker!!
ofzoiets

suc7 wijffie

xx
Oud 21-03-2005, 11:44
ZerO
ZerO is offline
HOI JE VRIENDJE HEEFT EEN TE GROTE PIEMEL
Oud 21-03-2005, 14:31
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Citaat:
ZerO schreef op 21-03-2005 @ 12:44 :
Dat zal t em zijn

Thanks ItsSuuS ik zo zo proberen te denken de volgende keer dat t er van komt...
Oud 21-03-2005, 14:40
Sweet Dream
Sweet Dream is offline
Citaat:
gekmeisje18 schreef op 21-03-2005 @ 15:31 :
Dat zal t em zijn

Thanks ItsSuuS ik zo zo proberen te denken de volgende keer dat t er van komt...
Niet denken aan de negatieve kanten ervan, gewoon denken dat het geen pijn zal doen, het superlekker is (is het ook namelijk ) en dan je eerst ook flink van het voorspel gaat genieten want ook dat is belangrijk.

Al hebben jullie een voorspel van een uur, als jij je er prettiger bij voelt en zelfverzekerder word in de gedacht dat het lukt, dan maar, tis lekker, tis fijn en als je dan aan het echte werk begint ben je vast wel ontspannen

Ik wens je iig heel veel succes
Oud 21-03-2005, 14:40
Sweet Dream
Sweet Dream is offline
Citaat:
ZerO schreef op 21-03-2005 @ 12:44 :
Te groot bestaat niet...
Oud 21-03-2005, 16:19
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
Sweet Dream schreef op 21-03-2005 @ 15:40 :
Te groot bestaat niet...
Waarom krijsen die vrouwen dan altijd zo als ze een kind dr uit gooien? Of geldt uw opmerking alleen voor opgaand verkeer?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 16:20
Sweet Dream
Sweet Dream is offline
Citaat:
Built to last schreef op 21-03-2005 @ 17:19 :
Waarom krijsen die vrouwen dan altijd zo als ze een kind dr uit gooien? Of geldt uw opmerking alleen voor opgaand verkeer?
Ze krijsen wel, maar euy, dat kind past er wel doorheen, of niet dan
Oud 21-03-2005, 16:21
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
Sweet Dream schreef op 21-03-2005 @ 17:20 :
Ze krijsen wel, maar euy, dat kind past er wel doorheen, of niet dan
ehm..waarom knippen ze dr dan meestal in?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 16:34
Sweet Dream
Sweet Dream is offline
Citaat:
Built to last schreef op 21-03-2005 @ 17:21 :
ehm..waarom knippen ze dr dan meestal in?
Dan gaat het iets makkelijker en doet het iets minder pijn (of dat ook te merken is weet ik niet, heb geen kids)
Oud 21-03-2005, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Built to last schreef op 21-03-2005 @ 17:19 :
probeer jij maar eens een meloen door dat kleine gat van je te persen
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 16:40
Sweet Dream
Sweet Dream is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 21-03-2005 @ 17:39 :
probeer jij maar eens een meloen door dat kleine gat van je te persen

Hahahahahahaha bij een gozer lijkt me dat een stuk minder prettig, als het bij een vrouw al niet fijn is

Een meloen in je hol, hahahaha, hij's leuk, echt geweldig
Oud 22-03-2005, 14:26
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Citaat:
rickdebeste schreef op 21-03-2005 @ 19:08 :
Vinden jongens over t algemeen nie zo erg hoor zeker wel interessant om te aanschouwen
Fijn om te weten....
Oud 24-03-2005, 00:19
tiq
tiq is offline
Citaat:
rickdebeste schreef op 21-03-2005 @ 19:08 :
Vinden jongens over t algemeen nie zo erg hoor zeker wel interessant om te aanschouwen
mee eens
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 01:29
Verwijderd
Onbewust wil je geen sex met 'em.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 14:27
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Citaat:
spawn again schreef op 24-03-2005 @ 02:29 :
Omdat???
Als ik niet wou deed ik et niet... Maar kheb n slechte ervaring gehad met mn vorige vriendje...Toen was t zo dat hij wou en ik niet maar met mijn mening werd geen rekening gehouden ofzo.

En maar douwen deed ie..
Dus nu denk ik steeds aan die ene keer...
Oud 25-03-2005, 14:39
juno
juno is offline
Maar dit vriendje is je vorige vriendje niet, dus zodra die gedachten opkomen, moet je meteen op hem focussen en jezelf geod bedenken dat dit wel een lieve jongen is en dat dat toen was en niet nu.

Leg het hem ook uit, dan weet hij maar waar hij aan toe is. Juist omdat je er waarschijnlijk niets over durft te zeggen tegen hem om hem niet te kwetsen, zit jij ermee en krijg je het niet uit je hoofd.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 20:02
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Citaat:
juno schreef op 25-03-2005 @ 15:39 :
Maar dit vriendje is je vorige vriendje niet, dus zodra die gedachten opkomen, moet je meteen op hem focussen en jezelf geod bedenken dat dit wel een lieve jongen is en dat dat toen was en niet nu.

Leg het hem ook uit, dan weet hij maar waar hij aan toe is. Juist omdat je er waarschijnlijk niets over durft te zeggen tegen hem om hem niet te kwetsen, zit jij ermee en krijg je het niet uit je hoofd.
Zou je best wel es gelijk mee kunnen hebben...
Oud 27-03-2005, 14:09
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
spawn again schreef op 24-03-2005 @ 02:29 :
nou dat gat ook helemaal nergens over
Oud 27-03-2005, 22:14
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Citaat:
ItsSuuS schreef op 27-03-2005 @ 15:09 :
nou dat gat ook helemaal nergens over
idd!
Oud 27-03-2005, 22:46
Verwijderd
Vind ik niet. Volgens mij ben je er nog niet helemaal klaar voor.

Focus je eens niet op het erin gaan, maar gewoon op genot met elkaar. Is niet belangrijk of het dan wel of niet lukt, ooit lukt het wel.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten