Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2005, 13:34
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Drenthe123 schreef op 17-03-2005 @ 14:02 :
ik vind jou echt heel erg dom
Aan de hand van dat postje me dom vinden? Dat vind ik pas dom hoor .
Oud 17-03-2005, 13:44
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik voel me prettiger in merkkleding, maar ik heb niet veel merkkleding en de H&M vind ik ook superleuk. Ik kan het op dit mom ook nog niet betalen om alleen merkkleding aan te schaffen.
Oud 17-03-2005, 13:58
Siobhan
Siobhan is offline
Ik draag vrijwel altijd merkkleding. Ik vind merkkleding gewoon van mooier materiaal en heeft een veel betere pasvorm. Vele merkloze kleding is na een aantal keren wassen gewoon te lelijk om nog eens aan te doen.....
Oud 17-03-2005, 14:17
terror koekjes
terror koekjes is offline
Citaat:
$omeone schreef op 17-03-2005 @ 13:12 :
ik geef mijn geld liever aan andere dingen uit, als ik moet kiezen tussen 2 shirtjes die bij elkaar genomen even lang meegaan als 1 duur merkshirtje kies ik voor 2 shirtjes, dan kun je nog eens afwisselen!
Je had voorheen geen shirtjes?
Oud 17-03-2005, 15:03
Limburgertje
Limburgertje is offline
Nou ik vindt dat iedereen hetzelfde is met wat hij zij aan heeft.
Ik heb heel veel respect voor meiden en jongens die gewoon aantrekken wat ze leuk vinden ook al is het niet in de mode of een lekkere slodertrui,
Soms zou ik dat best aan willen hebben een lange trui met lange mouwen eigenlijk zo'n trui waar je in kan verzuipen maar ik heb het lef er niet voor.

Ik sta er altijd heel netjes op !!!!!!!!!
H&M kleren en ik heb maar wel geteld 6 merktruitjes maar ook ik koop in de uitverkoop.

gr limburgertje
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 15:09
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Limburgertje schreef op 17-03-2005 @ 16:03 :

Soms zou ik dat best aan willen hebben een lange trui met lange mouwen eigenlijk zo'n trui waar je in kan verzuipen maar ik heb het lef er niet voor.

gr limburgertje
Uitgerekend zo'n trui heb ik (handgebreid nog wel ), en het kan mij geen zak schelen of dat nou in de mode is, ja of nee.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 15:11
Tara Masquerade
Tara Masquerade is offline
Merk merk... niet voor mij. Ik vind er ook niks aan, ik kan niet zeggen dat ik die kleding nou zo speciaal vind. Doe mij maar kleding van H en M, of van kleine winkeltjes (met ook wat exclusiever spul) etc. Soms bestel ik ook via internet.

Mn broertje daarin tegen is een echte merk freak. Goed ieder zn eigen. Ik vind het alleen asociaal dat ie mn moeder soms het geld uit dr handen trekt, bij wijze van spreken.
Oud 17-03-2005, 15:26
Freggol
Freggol is offline
Ik draag uitsluitend lady tena.....

Want die broekjes zitten zo lekker
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 15:30
b@rt-online
b@rt-online is offline
ik vind het wel belangrijk... en ook een voordeel is dat toch eerlijkgezegt de kwaliteit beter is! maarja het is meer een gevoel of zo want ik heb ook -geen merk kleding dat vind ik toch minder
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 15:34
shibby almighty
shibby almighty is offline
het interesseert me niet echt meer van welk merk mijn kleding is uiteraard koop in wel een bepaalde stijl kleding die niet elk merk of merkloos "merk" maakt.
Ik koop de laatste tijd zowiezo weinig kleding en de laatste 4 kledingen stukken die ik heb gekocht komen van de HEMA.
Oud 17-03-2005, 15:39
Verwijderd
Kunnen jullie niet een keer ophouden met dat eeuwige gezien over merkkleding. Ik snap best dat veel mensen jaloers zijn op mensen die wel merkkleding hebben. Who can blaim them? Maar hou a.u.b. op met dat gezeur.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 16-03-2005 @ 21:33 :
Ik ben merkengeil & ik schaam me hier niet voor .

niks mis mee lijkt mij.
lucky you, want niet iedereen kan dat betalen (ik bijvoorbeeld, arme student haha, en ik betaal alles zelf...waar ik dan wel weer trots op ben, omdat ik geen geld van mijn ouders nodig heb ) tenzij in belgie alles stukken goedkoper is dan hier, maar dat lijkt me van niet
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 18:32
Noddy
Noddy is offline
Citaat:
Siobhan schreef op 17-03-2005 @ 14:58 :
Ik draag vrijwel altijd merkkleding. Ik vind merkkleding gewoon van mooier materiaal en heeft een veel betere pasvorm. Vele merkloze kleding is na een aantal keren wassen gewoon te lelijk om nog eens aan te doen.....
Ben ik het niet mee eens. Het grootste deel van mijn kleding is merkloos en die zien er nog prima uit. En mijn kleren worden best vaak gewassen.
Daarbij heb ik ook een paar dingen van gsus en van esprit. Die zijn na het wassen wel lelijker geworden. Btw niet bij alles.

Citaat:
aaronrdevil schreef op 17-03-2005 @ 16:39 :
Kunnen jullie niet een keer ophouden met dat eeuwige gezien over merkkleding. Ik snap best dat veel mensen jaloers zijn op mensen die wel merkkleding hebben. Who can blaim them? Maar hou a.u.b. op met dat gezeur.
Je klinkt als iemand met een kast waar alleen maar merkkleding in hangt en neerkijkt op mensen die dat niet hebben.
We zeuren niet, jij zeurt.
Oud 17-03-2005, 18:55
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:

Als het op schoenen aankomt, geil ik met jou mee.

Lowa, Hanwang, Meindl en Caterpillar.

En soms wat Adidas en Nike op z'n tijd.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 19:08
FayLa32
FayLa32 is offline
Ik let absoluut niet op merken, ja alleen als het er overduidelijk opstaat, dan koop ik het vooral niet (omdat ik dat gewoon niet mooi vind)
Als er verder geen overduidelijk merk opstaat, en ik vind het leuk, en het is vooral goedkoop, dan koop ik 't gewoon. Maar het lijkt me sterk dat ik ergens een Dolce&Gabbana in de 'nu-voor-1-euro!' bak vind.

Opzich kan het me weinig boeien als iemand wel merkengeil is, maar zodra iemand moet gaan sparen om een riem te kopen dan vind ik dat wel te ver gaan.
Oud 18-03-2005, 05:47
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
FayLa32 schreef op 17-03-2005 @ 20:08 :
Ik let absoluut niet op merken, ja alleen als het er overduidelijk opstaat, dan koop ik het vooral niet (omdat ik dat gewoon niet mooi vind)
Als er verder geen overduidelijk merk opstaat, en ik vind het leuk, en het is vooral goedkoop, dan koop ik 't gewoon. Maar het lijkt me sterk dat ik ergens een Dolce&Gabbana in de 'nu-voor-1-euro!' bak vind.

Opzich kan het me weinig boeien als iemand wel merkengeil is, maar zodra iemand moet gaan sparen om een riem te kopen dan vind ik dat wel te ver gaan.
Ik heb eens een Dolce & Gabbana Shirt gekocht voor 11 euro
Normaal was het 110 euro, maar het stond verkeerd op het etiketje. ik dus genomen en naar de kassa, die man scant da in en vraagt 110 euro. Maar je moet maar betalen wat op het etiktje staat, dus heb ik maar 11 euro moeten betalen tegen de zin van die vent
Oud 18-03-2005, 06:02
Verwijderd
Opzich vind ik merkkleding meestal wel leuker en mooier dan merkloze kleding, maar ik heb het geld er niet altijd voor over. Ik ga niet altijd €120,- voor een spijkerbroek betalen als ik er ook een voor €80,- kan kopen die ik ook mooi vind. Eigenlijk verschilt het nogal bij mij. De ene maand mag ik mijn geld van mezelf makkelijk in een paar dure merk stukken investeren, de andere maand koop ik gewoon wat goedkopere spullen.

Laatst gewijzigd op 18-03-2005 om 06:05.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 16:59
NoDoubt
NoDoubt is offline
neu... ik ga niet af op et merk... ik heb niet veel merkkleding, meestal h&m.
ik heb wel 1 broek van dickies en een paar truitjes van dickies. 2 broeken/truitjes van forecast. maar dat is gewoon omdat ik et leuke kleren vond, niet omdat dat nou toevallig van forecast is. Ohja, en ik heb ook wel kleren van only ofzo, maar dat is ook omdat et gewoon leuk is.
Ik vind et stom als mensen altijd maar merkkleding dragen en et om et merk doen. een truitje van de h&m/only is net zo leuk als een truitje van replay ofzo, wat 5x zo duur is.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 19:57
justakid
justakid is offline
ìk heb best wel veel merkkleding. ik heb ook merkloze kleding maar dat zijn dan meestal toch gewoon de basic dingen. simpele shirtjes of een goedkope hoodi. ik koop van bepaalde merken, en van bepaalde merken ook absoluut niet. meerendeel van mijn kleding is merkkleding, en ik voel me er fijner in, vaak ook unieker.
Oud 18-03-2005, 20:25
Sjekko_T
Sjekko_T is offline
Ik ben van skater naar punker naar skater naar gewoon iemand gegaan en ik vind tog dat gewoon zijn mij het beste bevalt en ik vind merk kleding ook meestal gewoon mooier mooiere vormen enzo... Als ik kleding ga kopen kijk ik eigenlijk alleen naar merk kleding omdat ik dat gewoon mooier vind. Ik ben een hele avond bezig geweest een winter jas te kopen, en pas toen de winkels gingen sluiten had ik een jas gevonden die mooi was maar dat was ook gelijk een merk jas (g-star) en 170 euro. Ik geef liever wat meer geld uit aan een merkje dan aan een jas die ik niet zo mooi vind maar wel een stuk goedkoper is. Ik vind het ook mooier als ik uitga om een diesel shirt aan te hebben dan een stom lelijk t-shirt.
DAT IS NOU MIJN VISIE OP MERKJES!!

ps: een meisje met een indian rose broek aan kijk je gewoon eerder naar dan een meisje met een jutte zak aan!!!
Oud 18-03-2005, 20:51
merels
merels is offline
hmm opzich ben ik niet zo op merkkleding, maar ik merk het verschil tussen de hennes en bijvoorbeeld fornarina wel.
Ik heb niet heel veel merk, ook weinig 'onbekende' merken, ofwel merkloos. Zelf let ik denk ik meer op merken bij anderen dan bij mijzelf.
Oud 18-03-2005, 21:40
Verwijderd
Ja, ik draag merkkleding. Eigenlijk alleen omdat ik het mooi vind en omdat de kwaliteit beter is.

Merken die ik draag: Gant, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Hugo Boss, Armani, McGregor e.d.

Schoenen: Van Bommel, Greve en Calzoleria Harris. Ik heb echter ook een paar All Stars, maar die draag ik vrij weinig.

Ik koop de meeste dingen eigenlijk alleen in de uitverkoop. Ik vind het zo'n onzin om veel meer te betalen voor kleding als ik de helft kan betalen als ik een tijdje wacht. Meestal is er dan wel een stuk minder keus, maar als je goed zoekt vind je vanzelf wel wat.

Laatst gewijzigd op 18-03-2005 om 21:42.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 09:22
v1983
v1983 is offline
Maakt me niet uit. Zo mooi mogelijke kleding voor zo min mogelijk geld is ideaal. Ik heb qua prijs een bepaalde bovengrens (wat ik ervoor over heb), en onder dat bedrag mag het alles zijn. Merkkleding of geen merkkleding.

Als het maar mooi is en de kwaliteit een beetje o.k. lijkt. En het merk mag er best op staan, maar niet te opzichtig. Een standaard zwart shirtje kan je voor de helft van de prijs ook bij de Vero Moda kopen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 09:30
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
v1983 schreef op 19-03-2005 @ 10:22 :
Maakt me niet uit. Zo mooi mogelijke kleding voor zo min mogelijk geld is ideaal. Ik heb qua prijs een bepaalde bovengrens (wat ik ervoor over heb), en onder dat bedrag mag het alles zijn. Merkkleding of geen merkkleding.

Als het maar mooi is en de kwaliteit een beetje o.k. lijkt. En het merk mag er best op staan, maar niet te opzichtig. Een standaard zwart shirtje kan je voor de helft van de prijs ook bij de Vero Moda kopen.
een bovengrens? die heb ik echt totaal niet. ik koop ook soms dingen voor 200 euro maar ook voor 4 euro
Oud 19-03-2005, 09:38
v1983
v1983 is offline
Het is maar net hoe rijk je bent.

Meer dan 70 euro voor een broek wil ik echt niet uitgeven. Of hij moet heel erg bijzonder zijn. Maar een basic broek mag niet duurder zijn.

Een tijdje geleden had ik het geluk dat een Dieselbroek, die waarschijnlijk al jáááren in de winkel lag weg te kwijnen, zowat weg werd gegeven. Oorspronkelijk was die broek tegen de 400 euro.

Ik was nu net op zoek naar een hele simpele broek van superdonkere spijkerstof, die tegenwoordig niet zo hip meer is. Maar op momenten dat je representatief wilt zijn staat het beter dan een broek met bleekplekken. En voila, daar lag hij opeens. Voor 50 euro.

Ik wil niet persé met een merk te koop lopen, maar Diesel lijkt me best goede kwaliteit.

Best wel achterlijk eigenlijk, de meest basic broek die je maar kunt verzinnen die (oorspronkelijk) voor bijna 400 euro verkocht werd.

Laatst gewijzigd op 19-03-2005 om 09:42.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 13:42
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
v1983 schreef op 19-03-2005 @ 10:38 :

Best wel achterlijk eigenlijk, de meest basic broek die je maar kunt verzinnen die (oorspronkelijk) voor bijna 400 euro verkocht werd.
Was zeker van het Diesel Style Labs lable of niet?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 13:49
Verwijderd
het kan me allemaal geen bal schelen
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 15:00
v1983
v1983 is offline
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 19-03-2005 @ 14:42 :
Was zeker van het Diesel Style Labs lable of niet?
Nee. Eigenlijk een heel standaard Diesel.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 15:21
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik vind kleding van bepaalde merken vaak wel een stuk mooier. En de kwaliteit is dan ook vaak stukken beter. Ik moet zeggen dat ik niet krenterig ben wat betreft kleding, maar een broek van 200 euro vind ik wel veel te veel. Dus echt te gek zal ik het niet maken.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 15:29
Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
Mhoah, ik heb eigenlijk alleen maar "merkkleding" gewoon omdat ik het mooier vind, het zit lekkerder en het is meestal betere kwaliteit. Merken die ik draag zijn bv g-star en diesel.
Oud 19-03-2005, 17:01
Rooz De Dooz
Rooz De Dooz is offline
ach ja je hebt nou eenmaal mensen die het dragen om erbij te horen, als hun vriendinnetjes EDC by Esprit dragen doen zij het ook. Zielig.
Oud 19-03-2005, 18:46
GoldenSample
GoldenSample is offline
heb wel wat merk kleding, niet echt veel eigelijk alleen me t-shirtjes voor de zomer, voor de rest kijk ik gewoon wat me leuk lijkt maar ik heb niet echt style/kleuren/mode gevoel
Oud 19-03-2005, 19:14
~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
je hebt vast wel goede kleding zonder merkje maar bij veel dingen die ik goedkoop heb gekocht was de kwaliteit ver te zoeken......

ik koop meestal merkkleding, wel als het uitverkoop is, dan sla ik echt in zeg maar

maar ik vertik het wel om meer als €80.00 voor een broek te geven en meer als €30 voor een shirjte
Oud 20-03-2005, 11:07
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:

Jammer genoeg is het waar, ik "geil" op merken en draag ook alleen maar merken. Ik schaam me niet, want waarom zou ik wel? Ik koop niet de kledij omdat het van dat merk is maar wel omdat ik het leuke kledij vind (behalve van Burberry, dan koop ik wel om het merk hihi ).
Ik kan er niets aan doen, ik vind merkkledij gewoon beter zitten, betere kwaliteit en leuker staan.
Als je nu een broek draagt van Seven of van de H&M, ik denk wel dat we het verschil voelen...(ook aan de portomonee vrees ik ).
Ik krijg wel vaak een hoop verwijt dat ik altijd merkkledij draag vooral van mijn oudere zus . Mijn favoriete merken zijn: Burberry, Burberry Pros., Thomas Burberry, G-star, Ralph Lauren, Polo, TH, D&G, Pendium, Bikkembergs, Pringle & Boss.
Het wil niet zeggen dat ik mensen zonder merkkledij afkeur, integendeel! Maar wat je niet moet doen is namaak merken kopen, dat vind ik gewoon niet kunnen .
De marketing managers van de betreffende bedrijven lachen zich stiekem dood om mensen zoals jij
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 14:59
bamiPoep
bamiPoep is offline
wtf sinds wanneeer word esprit tot merk gerekend
Oud 20-03-2005, 17:28
Love_Fulfilled
Citaat:
bamiPoep schreef op 20-03-2005 @ 15:59 :
wtf sinds wanneeer word esprit tot merk gerekend
Esprit is een merk hoor..
Oud 20-03-2005, 17:30
Love_Fulfilled
Citaat:

Jammer genoeg is het waar, ik "geil" op merken en draag ook alleen maar merken. Ik schaam me niet, want waarom zou ik wel? Ik koop niet de kledij omdat het van dat merk is maar wel omdat ik het leuke kledij vind (behalve van Burberry, dan koop ik wel om het merk hihi ).
Ik kan er niets aan doen, ik vind merkkledij gewoon beter zitten, betere kwaliteit en leuker staan.
Als je nu een broek draagt van Seven of van de H&M, ik denk wel dat we het verschil voelen...(ook aan de portomonee vrees ik ).
Ik krijg wel vaak een hoop verwijt dat ik altijd merkkledij draag vooral van mijn oudere zus . Mijn favoriete merken zijn: Burberry, Burberry Pros., Thomas Burberry, G-star, Ralph Lauren, Polo, TH, D&G, Pendium, Bikkembergs, Pringle & Boss.
Het wil niet zeggen dat ik mensen zonder merkkledij afkeur, integendeel! Maar wat je niet moet doen is namaak merken kopen, dat vind ik gewoon niet kunnen .
Wat voor werk doe jij ??!
Oud 20-03-2005, 17:33
Mark-The-Local-Hero
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 20-03-2005 @ 18:30 :
Jij bent ook makkelijk te imponeren.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 20:27
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 20-03-2005 @ 12:07 :
De marketing managers van de betreffende bedrijven lachen zich stiekem dood om mensen zoals jij
Oud 20-03-2005, 21:01
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Oh krijgen we straks weer dat 'je betaalt echt veeeeel te veel voor het merk, ze zijn veel minder waard, maar vanwege het merkje is het zo duur' verhaal
Oud 20-03-2005, 21:05
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 20-03-2005 @ 22:01 :
Oh krijgen we straks weer dat 'je betaalt echt veeeeel te veel voor het merk, ze zijn veel minder waard, maar vanwege het merkje is het zo duur' verhaal
jij snapt het
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 13:15
Verwijderd
Alles heeft in principe een merk. Dus de discussie is zinloos.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 13:28
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Ze mogen lachen, maar ik denk eerder ze dat blij zijn om mensen als mij! Zonder mij waren ze werkloos
Oud 21-03-2005, 13:29
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 20-03-2005 @ 18:30 :
student, met een spaarboekje dat plunderbaar is
Oud 21-03-2005, 15:09
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 21-03-2005 @ 14:15 :
Alles heeft in principe een merk. Dus de discussie is zinloos.
welwel krummelientje heb je me daar een pluim verdiend
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 19:24
Mark-The-Local-Hero
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 21-03-2005 @ 16:09 :
welwel krummelientje heb je me daar een pluim verdiend
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 04:37
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Jah ben merkengeil.
geen af en toe wel te veel geld aan uit. maar werk er hard voor.
en vindt het zefl leuker staan dan een of ander goedkoop merk.
en meestal is het gewoon beter. dus ga alleen voor de merken
zoals guess ,armani ,gucci abercrombie en fitch, diesel , burberry
en ook gewoon omdat ze mijn maat voor broeken niet in die gewone winkels hebben. en duurdere winkels wel dus kan er niks aan doen en zelfde met schoenen ga maar is schoenen vinden voor iemand met maat 54 voor een leuke prijs. voor een paar schoenen ben ik al 350 euro kwijt
Oud 22-03-2005, 14:36
Love_Fulfilled
wow ..
Oud 22-03-2005, 14:36
waves
waves is offline
merken... *denkt*

over het algemeen is mijn kleding vrij merkloos. h&m, soms wat van de Vero Moda en soms ook wat duurders. broeken verschilt ook nog al, stuka, merkloos... let op de prijs/hoe leuk ik t vind/kwaliteit verhoudingen
Oud 22-03-2005, 22:26
Verwijderd
Ik koop iets niet als het merk er te duidelijk op staat. Hou helemaal niet van namen op m'n kleding. Ziet er zo goedkoop uit, alsof je jezelf wil uiten met je kledingmerk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten