Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dat terwijl je op een camping in praktijk vaak juist meer uren maakt als bij een gewone full-time baan. Er zijn genoeg organisaties die wel op of boven het wettelijk minimum zitten en daar bovenop ook kost en inwoning geven. Natuurlijk fijn dat het werk niet al te zwaar is, maar dat is werken in een vakantiesfeer meestal niet (de klanten zijn gemiddeld genomen een stuk opgewekter en dus makkelijker als de klanten bij de buurtsuper thuis). Ik ben zelf bezig met een sollicitatie bij een camping in Luxemburg voor de komende zomer. Het aangebode salaris daar is ongeveer 260 euro per week, incl. gratis inwoning. Voor eten moet ik nog wel een bijdrage afstaan. Hoeveel dat is weet ik nog niet. Ik wil de TS nog even vragen waarom dit topic is gestart, gewoon uit nieuwsgieirigheid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dan ergens vacatures. |
![]() |
|
![]() |
en op alle andere sites van tenten-verhuurders.
Daarnaast zijn er animatie-bedrijven zoals Double-A die in de zomer ook mensen naar campings sturen. Zie je zo'n organisatie niet zo zitten en wil je direct voor de camping werken, zoek dan op internet naar campings die jou wel leuk lijken (om te werken) en zoek gewoon zelf contact. Vrijwel iedere camping heeft in het hoogseizoen extra personeel nodig en campings waar veel Nederlandse gasten komen, hebben graag ook een paar Nederlanders in dienst. Als je gaat solliciteren, zorg dan in ieder geval voor kost en inwoning en een reiskosten vergoeding (Binnen de benelux zijn de reiskosten nog wel te overzien, maar als je naar het middellands zeegebied gaat kan het aardig oplopen). |
![]() |
|
Wie heeft een van deze dingen al eens gedaan? (hoe oud was je?) ja gewerkt op een camping in Frankrijk als receptioniste, bediening restaurant en in het animatieteam, ik heb het twee jaar gedaan en ik was 21 en 22 toendertijd.
Wat kreeg je er voor betaald? (vond je het een goed bedrag?) €100, eigenlijk heel weinig maar: het was tegelijkertijd vakantie dus lekker bakken en uitgaan en kost en inwoning was inclusief evenals de heen en terugreis en mijn 'baas' is de vader van mn beste vriendinnetje. Maar om nu te zeggen dat het veel was .. nou nee Hoeveel vrij had je? best veel vrij 's ochtends kinderanimatie en 's avonds receptie: daartussen had ik vrij en waar heb je toen gewerkt? www.lemialaret.com camping in Frankrijk |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ben wel blij trouwens omdat je voor 't meeste 18 moet zijn en ik ben dan nog maar 17 ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Vakantiewerk Majo29 | 0 | 27-01-2015 22:11 | |
Werk, Geld & Recht |
Iemand ervaringen werken op camping Teutoburgerwald? jantie96 | 0 | 02-06-2012 17:08 | |
Werk, Geld & Recht |
Werken op een camping in het buitenland. Verwijderd | 5 | 02-11-2011 09:40 | |
Werk, Geld & Recht |
Werken op een camping Fosca | 1 | 15-01-2008 08:37 | |
Werk, Geld & Recht |
camping vakantiewerk souriceau | 12 | 25-04-2005 08:20 | |
Werk, Geld & Recht |
vakantie werk doen in een recreatieteam op een camping? swolha | 7 | 09-08-2004 09:13 |