Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2005, 21:47
Born to lose
Born to lose is offline
arbeit jaaaaaaaaa

en verder niks
Advertentie
Oud 21-03-2005, 21:48
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Citaat:
justakid schreef op 21-03-2005 @ 22:44 :
owja en mijn hoofd is verbrand
Nu al ??

Btje gechilled, btje school gevolgd, gechilled met mijn neefje en daarna weer veder chillen thuis..
Oud 21-03-2005, 22:10
justakid
justakid is offline
Citaat:
Bruce schreef op 21-03-2005 @ 22:48 :
Nu al ??
na 4 uur non stop in de zon met je hoofd?? begin seizoen. jaaa nu alll
Oud 22-03-2005, 00:21
monolo
monolo is offline
sochtends heb ik school geskipt en een beetje huiswerk gedaan. smiddags door adam gebanjerd met mijn boiii, gegeten en naar emiliana torrini geweest <3
Oud 22-03-2005, 01:14
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ik heb iemand in elkaar gerost
Oud 22-03-2005, 01:48
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 21-03-2005 @ 19:14 :
vergaderd, bier gedronken en geblowd...haha,...totale wazigheid

daarna naar chick gegaan en naar de bijstand....
en nu wederom totale wazigheid..
Oud 22-03-2005, 08:19
Back Door Man
Back Door Man is offline
gisteravond gewerkt, en straks ga ik autolessen
Oud 22-03-2005, 10:10
suikerprinses
suikerprinses is offline
gisteravond uit eten geweest want zusje was jarig. en daarna was ik moe en ging ik gelijk in bed. vanmorgen beetje uitgeslapen maar wakker geworden van die kutbouwvakkers. en zometeen ga ik mn kamer opruimen, de was doen en huiswerk maken. maar liever ga ik winkelen.
Oud 22-03-2005, 10:33
ZerO
ZerO is offline
ik zit op school en ik vind het niet tof
en vanavond werken
ik ben emotioneel labiel vandaag
Oud 22-03-2005, 10:40
Back Door Man
Back Door Man is offline
hehe, ik ben vrij vandaag

ik ga straks naar de kapper.
Oud 22-03-2005, 11:09
Verwijderd
Echt te erg, gewoon weer niet (dat ene uurtje dat ik heb) naar school gegaan omdat ik daar te lui voor was
Oud 22-03-2005, 14:13
RockaholiC
RockaholiC is offline
vanochtend eerst gewerkt, daarna klasgenoten gebeld omdat iedereen een beetje zat te miscommuniceren. toen naar huis gedouched en omgekleed en thee gemaakt.
nu ga ik lezen en als ik zin heb leren en straks met mn zus en twee dinnies eten halen bij de appie en dan samen koken en smoken en daarna gezellig samen desperate housewives kijken
Oud 22-03-2005, 14:19
vixen
vixen is offline
Erg weinig geslapen, wel leuk gepraat met mn vrriendje. Opgestaan, naar Nijmegen gegaan en toen bleek de lenzenmeneer te zijn verhuist dus toen moest ik het nieuwe adres zoeken maarja. Toen mensen gebeld maar niemand nam op of mensen konden niet dus toen naar Utrecht gegaan en naar school. Toen naar huis, de woondinges gebeld om te vragen hoe het zat met onze ontruiming. Als mn huisgenoot voor 1 april niet betaald zijn we fucked. Nu wat eten en dan weer naar Nijmegen en dan leren.
Oud 22-03-2005, 14:38
nps
nps is offline
wakker geworden bij frenk lekker ongezond eten gehaald in de supermarkt en beetje gehangen
zometeen lekker douche en dan naar postkantoor bleh
Oud 22-03-2005, 14:52
Paris
Paris is offline
Vroeg opgestaan, gedoucht, voor de verandering eens op tijd weggegaan naar school, in de pauze lekker in het zonnetje gezeten, vroeg vrij en nu zit ik hier.
Oud 22-03-2005, 17:10
Hagel
Hagel is offline
Verslapen met vriend en daarna een beetje ruzie gekregen waarna we uit frustratie allebei een andere bus pakten om op hetzelfde station uit te komen en elkaar daar natuurlijk tegen te komen naar school gegaan, saaie lessen gehad maar wel een praktijkles over injecties klaarmaken en geven en ik heb geoefend op een spons en volgende keer gaan we op elkaar oefenen Naar de trein gerend met klasgenoot maar natuurlijk gemist dus gekeken hoe zij zich dicht at aan patat, nu ben ik thuis en ik heb net ook al boodschappen gedaan en ik ga niks meer uitvoeren vanavond.
Oud 22-03-2005, 17:19
TIEN
TIEN is offline
niets
Oud 22-03-2005, 17:27
Verwijderd
te kort geslapen en te lang gewerkt
Oud 22-03-2005, 17:56
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
mijn so frans verneukt
Oud 22-03-2005, 19:02
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
rox en ik hebben net 4 uur lang aan een schoolverslag gewerkt met een fles malibu erbij

en nu ga ik naar huis en een wijntje drinken en lekker een filmpje kijken in bed. relaxen
Oud 22-03-2005, 19:20
31337
31337 is offline
School...

Vanmiddag heeft vriendin het uitgemaakt Net nu ik weer voor het eerst in zoveel tijd echt fucking verlieft ben, gaat het uit
Maar gelukkig blijven we vrienden. Ik wil dr echt trug...
Oud 22-03-2005, 19:34
Verwijderd
ik heb vandaag 4 tussenuren en 3 lesuren aan een kunstproject gewerkt wat nu super mooi is geworden en bijjjna af is, daarna naar hwbegeleiding waar ik na drie kwartier al weer weg was want ik werd gekkk en had koppijn, thuis turks fruit gelezen en gedoucht en nu zit ik al lekkah in mijn pyama en ga ik zo tv kijkennnn met papa, thee en koekjes op de bank, burgelijk.
Oud 22-03-2005, 19:52
Nona Star
Nona Star is offline
Vanmorgen om half 10 opgestaan, douchen en tutten. Toen helemaal naar het station gelopen de bus naar Hattem gepakt en een taartje gekocht voor mn gay-oom die mn haar ging verfen, ondertussen samen over boy-trouble gepraat
Weer terug naar Zwolle en getreind naar Arnhem, gewinkeld met mn lellebel en weer terug om te eten. Eigenlijk moet ik ook nog huiswerk doen maar ik heb veel te veel pannenkoeken op om uit mn stoel te komen.
Oud 22-03-2005, 21:56
Apomes
Apomes is offline
Opgestaan en naar school geweest, daar heb ik les moeten geven over griekse mythologie . Daarna nog enkele saaie lessen gehad.
Op weg naar huis, ff quick gestopt. Daar belde een vriendin dat een vriend gebotst had. Wij direct door en op 2 seconden waren bij die jong. Jong geslipt en auto helemaal kapot vooraan! Daar hebben we hem wat getroost enzo! Eens thuis ben ik me gaan gereed maken voor de fitness. Van half 8 tot 10 uur

Nu ben ik zeer moe en ga ik slapen
Oud 22-03-2005, 22:26
Glory
Glory is offline
ik ben nu boos want die hoeren van de hku hebben nu al mijn collegegeld afgeschreven en nu heb ik geen geld meer
Oud 23-03-2005, 01:01
Verwijderd
Vanavond kwam Selma langs en die heeft eindelijk een nieuwe kam geschoren bij me en hij is aardig geslaagd al zeg ik het zelf Daaarna natuurlijk gesmookt en maak het verhaaltje zelf maar af...
Oud 23-03-2005, 03:24
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
gewerkt nog meer gewerkt
gesport
naar een vriendin geweest.
gewerkt
internetten
Oud 23-03-2005, 06:39
Back Door Man
Back Door Man is offline
Ik ga nu naar de trein racen, want ik ben al laat.
Oud 23-03-2005, 08:58
Gadje
Gadje is offline
ik bereid me voor voor mn mondeling nederlands
dus nog gauw wat boekverslagen doorlezen en wat op internet opzoeken.
Oud 23-03-2005, 09:02
Verwijderd
Dadelijk naar de Uni, college van 12:45 tot 14:30, vervolgens van 15:15 tot 16:15 gastcollege van Laurens Jan Brinkhorst
Oud 23-03-2005, 09:17
nexjes
nexjes is offline
ik kwam aan op school en had engels en toen moest ik van m'n leraar weer naar huis fietsen (15 x 2 minuten) om m'n engels boek te halen (want die moest ik inleveren) maar de zon schijnt en het is warm, dus ik fiets liever dan dat ik in de les zit
Oud 23-03-2005, 09:35
11568
11568 is offline
Tot diep in de nacht bezig geweest met allerlei dingen, en werd om 9.00 wakkker, besloot om weer eens niet naar school te gaan. Gedouched, ontbeten, gerookt en nu zit ik mijn hoofd te fatsoeneren want ik ga zo een bezoek brengen aan de plaatselijke drogist om een zooi nieuwe makeup te kopen.
Oud 23-03-2005, 09:38
ZerO
ZerO is offline
ik ben net wakker en luister nu muziek !!!
Oud 23-03-2005, 09:49
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
gisteren gerepeteerd.
bij de drummer blijven pitten.
vanmorgen genoten van het heerlijke weer.
met een omweg naar de bus/tram/werk.

en nu doe ik te weinig.
is het weer he!
Oud 23-03-2005, 09:53
Verwijderd
ik ben net opgestaan en ik was voorbereidingen aan het treffen voor het bakken van een ei toen de bel ging. Ik deed open en toen stonden daar twee olijke jehova's getuigen, waarvan één met kinderwagen en één met kort blond opgeschoren haar die het woord deed en mij boekjes wilde aansmeren. Ik ben niet in discussie gegaan want ik was net wakker, maar ze probeerden me volgens mij wel een beetje uit de tent te lokken want ze gingen dingen zeggen over dat het 'helemaal de verkeerde kant op gaat met de wereld, mensen plegen abortus' ik ben er maar totaal niet op ingegaan en ik heb gezegd dat ik geen type ben om elke week naar de kerk te gaan.

Nu luister ik muziek en ik ga me zo aankleden om voor het eerst te gaan werken bij mn nieuwe baantje in de ijssalon. Voordat ik daarheen ga moet ik ook nog even mn nieuwe paspoort ophalen en wat bladmuziek terugbrengen naar de bibliotheek want ik kom er toch niet aan toe..
Oud 23-03-2005, 10:21
Blenderhead
Blenderhead is offline
Wakker geworden en gemerkt dat ik te laat was voor m'n werk en dat het geen zin meer had om alsnog te gaan.
En vanmiddag naar het park.
Oud 23-03-2005, 10:33
Verwijderd
Gisteren in het Vondelpark rondgehangen met veel wijn en leuke mensen.

En te weinig nuttigs gedaan(leesiets) dus dat ga ik vandaag even doen.
Oud 23-03-2005, 11:45
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ben op stage en straks ga ik weer aan de slag yo.
Oud 23-03-2005, 11:45
Jules
Jules is offline
Laatste college van een bepaald vak gehad, maar de prof zei in het begin: "Dit college is geen tentamenstof hoor" en toen liep de halve zaal leeg. Maar helaas zat ik in het midden dus kon ik pas in de pauze weg. Wel voor morgen afgesproken met vriendinnetjes dat we in een park gaan leren met zijn allen.

Zometeen even opruimen en boodschapjes doen, daarna leren voor tentamen volgende week. Maar ik heb geen zin
Oud 23-03-2005, 12:26
Laïs
Laïs is offline
Naar school geweest.
Laatste lesuur buiten gezeten in de zon want we hadden studie,moesten we naar binnen van een of ander kind van het secretariaat. 'Geen klassen meer buiten'
In de studie zinnentjes + telefoonnummers geschreven op flyers voor een feestje vrijdag. heel kinderachtig maar wel grappig .
Straks om tickets voor een toneel in Gent + ijsss eten.
Oud 23-03-2005, 13:43
vixen
vixen is offline
Opgestaan, naar het park gegaan, van het park weer naar huis en straks naar Utrecht en dan veeeel dingen voor school doen. Wel ergens aan het water though.
Oud 23-03-2005, 13:45
Metal
Metal is offline
^relaxt

lekker weer, dus ik ga de motor ff uitlaten
Oud 23-03-2005, 13:48
Verwijderd
Naar schoolgegaan, schoolexamen ckv2 gemaakt.
punten teruggekregen van andere schoolexamens:
7.6 voor aardrijkskunde
8 voor Nederlands
9,5 voor Engels (er was gewoon een eikel met een 10 )

en omdat het maar één keer het hoogste punt van de klas was, ben ik nou chagrijnig

oh& daarom heb ik nou chips en koekjes gegeten terwijl ik aan de lijn ben
Oud 23-03-2005, 13:51
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik was van plan om helemaal niets te gaan doen vandaag maar de zon schijnt zo leuk en ik word er vrolijk van en ik kwam er net achter dat m'n salaris gestort is dus ga ik zo maar ff winkelen.
Oud 23-03-2005, 13:55
suikerprinses
suikerprinses is offline
beetje uitgeslapen, toen naar de tandarts met de hele fam. daarna met zn allen geluncht bij v&d en net weer thuis. en ik ben vreselijk chagrijnig.
Oud 23-03-2005, 14:09
Hagel
Hagel is offline
uitgeslapen tot een uur of 2, maar eigenlijk werd ik om 7, 9 en half 12 al een keertje wakker maar ik ben een doorzetter Daarna even gedouched en een enorme spin in de badkamer ontdekt dus die gaat niet meer open vandaag, en ik ga nu oprah kijken
Oud 23-03-2005, 14:57
655321
655321 is offline
Hele dag aan een opdracht voor school gewerkt terwijl het plan was in het park te hangen.
Morgen dan.
Ow en ik heb ruzie geschopt met zo'n joch en nou wil ie geen vriendjes meer met me zijn. well boehoe.
Oud 23-03-2005, 15:08
Verwijderd
1ste uur geskipt omdat ik te lui was om uit bed te komen,daarna een uurtje school gevolgd en even in het zonetje buiten zitten praten met wat schoolmatties.toen naar de stad om een nieuw kegeltje voor mn labret te kopen(aangezien die andere eraf was gevallen en kwijt was en ik een bolletje niet mooi vind) en nu ben ik weer kegelig en poog ik huiswerk te maken maar dat lukt niet en vanavond meot ik naar een vergadering op mn werk en daarna gewoon werken
Oud 23-03-2005, 15:15
grandmommy
grandmommy is offline
hoi naar school geweest, was saai en we hadden een pw van engels maar ik had dat natuurlijk niet geleerd want engels is veel te simpel maar ik had in plaats van rush hour traffic jam en dat vond ik wel stom en nu thuis zometeen naar buiten beetje kloten en nu een online ouija board dingesen en wat een bullshit yesss en nerden met m'n pianospelen voor dummies boek

Regels voor berichten