Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2002, 14:44
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
doet het pijn als je voor het eerst met iemand naar bed gaat?
want ik zou het wel eens willen doen alleen ik ben gewoon bang voor de gevolgen , dat het egt zo veel pijn doet ,en dat ik zwanger raak ik mag namelijk nog niet aan de pil PLS HELP
Oud 21-07-2002, 15:05
Verwijderd
je voelt er bijna niks van t is een beetje wennen meer niet na een paar minuten is t lekker en de keren daarop ook
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 15:35
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
er bestaat zoiets als aan elkaar wennen en ook het condoom bestaat al jaren.
Oud 21-07-2002, 15:38
Belladonna
Belladonna is offline
voor ieder meisje is het anders. Voor sommige doet het pijn, maar anderen voelen er weer helemaal niks van..
Doe het iig niet als je er nog niet aan toe bent!

Je vertelde dat je niet aan de pil mag.Misschien kun je er een keer met je moeder of vader over praten. En anders kun je het idd nog met een condoom doen.Als je maar wel zorgt dat je het veilig doet, want het is geen prettig gevoel als je denkt dat je zwanger bent!

Keep it safe, keep it funn!!!!!!

xxx suusjuhhhh
Oud 21-07-2002, 16:18
Kirk22
Kirk22 is offline
Je gaat met elkaar naar bed omdat je verliefd op elkaar bent, misschien een ouderwetse gedachte, maar zo denk ik erover.
en als je zeker niet zwanger wilt raken (shit happens), wacht dan gewoon tot je wel aan de pil mag.
Oud 21-07-2002, 16:52
Choke
Choke is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
je voelt er bijna niks van t is een beetje wennen meer niet na een paar minuten is t lekker en de keren daarop ook
dat is per meisje verschillend hoor..
Oud 21-07-2002, 16:57
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
en als je zeker niet zwanger wilt raken (shit happens), wacht dan gewoon tot je wel aan de pil mag.
Of makkelijker: condooms.
Oud 21-07-2002, 17:02
LM
LM is offline
Gewoon zorgen dat je ontspannen en vochtig genoeg bent en dan gaat het meestal wel goed.
Oud 21-07-2002, 17:07
Verwijderd
Bij de meiden die ik had *ontmaagd* deed het echt super pijn. Toen het eenmaal was gebeurd, dus toen ik er in zat. Moest ik er weer uit omdat het veelste pijn deed.
Maar dit is natuurlijk bij iedereen anders he. Sommige die voelen helemaal geen pijn bij de eerste keer.
Jah en de gevolgen.... gebruik een condoom en ga er vanuit dat dat voldoende is (wanneer je dus nog niet aan de pil mag). Want om je eerste keer te beleven met die gespanne gedachtug dat je mischien zwanger raakt is ook niet echt een geweldige ervaring.. toch.

Maar in iedergeval succes
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 17:10
Choke
Choke is offline
Citaat:
3307 schreef:
Bij de meiden die ik had *ontmaagd* deed het echt super pijn. Toen het eenmaal was gebeurd, dus toen ik er in zat. Moest ik er weer uit omdat het veelste pijn deed.
Maar dit is natuurlijk bij iedereen anders he. Sommige die voelen helemaal geen pijn bij de eerste keer.
Jah en de gevolgen.... gebruik een condoom en ga er vanuit dat dat voldoende is (wanneer je dus nog niet aan de pil mag). Want om je eerste keer te beleven met die gespanne gedachtug dat je mischien zwanger raakt is ook niet echt een geweldige ervaring.. toch.

Maar in iedergeval succes
mijn eerste 2 die hadden ook veel pijn, hetzelfde als bij jou, maar bij me huidige vriendin ging alles goed
Oud 21-07-2002, 17:19
Verwijderd
jah bij de andere waarmee ik het daarna deed ging het ook goed. maar zij waren dan ook geen maagd meer. Ik merkte wel dat de sex bij hun veel sneller ging zegmaar. Het was dus niet de eerste week dit. de 4de week dat. Maar gewoon alles in een keer. maja
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Choke schreef:

dat is per meisje verschillend hoor..
duh tuurlijk is dat, ok ik heb ook een paar ervaringen die ik leiver niet had, maar die tel ik niet mee.

maar bij mij was dit wel zo hoor.

ikpraat toch ook niet van dit is zo en dat is zo voor iedereen?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 19:48
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
lil weedy girl schreef:
want ik zou het wel eens willen doen alleen ik ben gewoon bang voor de gevolgen , dat het egt zo veel pijn doet ,en dat ik zwanger raak ik mag namelijk nog niet aan de pil PLS HELP
Waarom MAG je niet aan de pil? Willen je ouders zo graag opa en oma worden ofzo? Wat een onzin Het lijkt me juist veel beter als je aan de pil mag, dan weet je in ieder geval dat je niet zwanger kan raken.

En trouwens de eerste keer is gewoon heel erg wennen. Opeens zo'n piemel in je voelt wel ff raar, maar gelukkig went het wel hoor. Het doet misschien ook wel een beetje zeer, maar da's normaal. De keren na je eerste keer wordt alleen nog maar beter en daar doe je het voor, natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 21:07
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
lil weedy girl schreef:
dat kan niemand voor je zeggen...
Bij de een doet het zeer bij de ander niet!
en als je bang bent om zwanger te worden? je kan ook een condoom gebruiken.. of je wacht tot je aan de pil bent
Oud 21-07-2002, 21:52
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Of makkelijker: condooms.
stel je bent 15 en gaat zonder dat je aan de pil bent met iemand naar bed. Hij draagt een condoom, maar oops! Dat wil je niet. (daarom zei ik ook 'shit happens')

Regels voor berichten