Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ook zoveel mogelijk door gedrag.
Beetje knuffelig en klef op zn tijd mag best ![]() Maar ik kan koosnaampjes echt niet uitstaan "liefje, duifje, schatje, honnepon, pollewop engazomaardoor" en zinnen in gedichtvorm tegen elkaar zeggen, daar walg ik ook van zoals "ik verdrink in je ogen" bah nouja, misschien... als niemand het hoort... dan zeg ik het heel soms stiekum wel... en toch walg ik ervan...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Ik heb hem misschien de laatste tijd niet zo vaak laten blijken hoe dol ik op hem ben.... Want, hoe vreemd het ook klinkt, ik laat mensen blijken dat ik van ze hou door krengerig tegen ze te doen... Tegen hem doe ik dat vooral omdat ik gewoon doodsbang ben om hem kwijt te raken, dan ga ik claimen. Heel fout.
Maar lieve kaartjes doen het altijd goed, of een spontane knuffel. Of zeggen dat je er voor de ander bent, en er dan natuurlijk ook echt zijn. Luisteren naar wat hij/zij te zeggen heeft. Zeggen dat je van elkaar houdt. Dat soort dingen zijn gewoon heel erg lief.
||
Citaat:
en dat is toch wel 'lief' ![]()
|||
Citaat:
en overdreven lieve koosnaampjes ook niet, zoals schattelijntje of zoiets onbenulligs Citaat:
![]()
|
![]() |
|
ik zeg geregeld "ik zie je graag" vooral dan in smsjes.
paar keer heb ik al gezegd "ik hou van je" dit zinnetje is zoveel mooier dan "ik zie je graag" en heeft ook veel meer betekenis vind ik,het gaat dieper dan "ik zie je graag" en ik denk dat je het best alleen zegt als je het echt meent! hij toont het mij op romantische manieren,hoewel hij me veel plaagt (grapjes,zoals "doe het licht eens uit,dan zie ik je niet" (maar zo is hij gewoon,we lachen er allebei mee,en ik zeg zon dingens ook terug ![]() is hij toch heel romantisch, hij is me eens ontbijt op bed komen brengen, ontvangde mij in zn kamer met muziek, kaarsjes en een sjik kostuum en champagne, we zijn eens samen gaan slapen op een onbewoonde zolder boven een sportzaal waar hij toevallig de sleutel van had.... ik denk dat je zoiets gewoon merkt van elkaar, de manier hoe je naar elkaar kijkt, elkaar vasthoud,kust,enzo... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Path of Exile: de open beta gaat van start! Verwijderd | 59 | 15-03-2013 15:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Gelovig? LauraJansen | 500 | 01-01-2011 12:25 | |
Liefde & Relatie |
The point of no return Young Predator | 41 | 12-10-2008 20:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
mensen zijn vermomde zielen? ranonkel | 85 | 03-07-2003 10:22 | |
Liefde & Relatie |
3 maanden: iets liefs doen? ~- Anakin -~ | 15 | 27-06-2002 17:07 | |
Liefde & Relatie |
Men schat het begrip "liefde" niet goed in de abt van sion | 64 | 17-06-2002 07:46 |