Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Studeren in het buitenland wordt redelijk gepromoot aan onze faculteit. Je kunt in het 3e jaar je bachelorproject doen of vakken volgen in het buitenland. De faculteit (der ruimtelijke wetenschappen) heeft contacten met verschillende bestemmingen, vooral in Engeland, maar ook in Spanje, Roemenïe, Zweden, Duitsland, Finland, VS, Nieuw-Zeeland, Canada, Hongarije, Oostenrijk en Letland dus. Ik heb enkele verslagen gelezen van studenten die eerder naar één van deze bestemming zijn geweest, contact opgenomen met de buitenlandcoördinator en een aanmeldingsformulier ingevuld. Aangezien er geen andere mensen naar Letland willen, is de kans redelijk groot dat het allemaal door kan gaan. Ik heb voor Letland gekozen, omdat ik graag iets anders wil doen dan de reguliere bestemmingen. Voor de kwaliteit van het onderwijs hoef je niet naar Letland, maar wel voor het land zelf. Zo is het het armste land van de EU (gemeten in het BBP), is 35% van de bevolking er Russisch en is er sprake van een krimpende bevolking. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik moet een half jaar in het buitenland studeren voor mijn studie IBMS (International Business and Management Studies) En ik heb voor Denemarken gekozen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() (en ik heb een motivatiebrief voor UCU verstuurt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Ik heb geen plannen om in het buitenland te studeren, maar op zich wil ik mezelf wel een echt Brits accent aanleren in Engeland en dan op een universiteit of zo ja.
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
verbeterde versie van het column : studeren in het buitenland W.A.L.L.I.E | 0 | 04-11-2012 13:32 | |
Studeren |
Hulp met Studeren in het buitenland xmly__ | 2 | 15-05-2012 10:30 | |
Studeren |
Studeren in het buitenland Schipper | 1 | 07-12-2011 04:06 | |
Studeren |
studeren in het buitenland (Hongarije) Robin_B | 5 | 31-07-2009 15:36 | |
Studeren |
Studeren in het buitenland Henkidu | 45 | 06-11-2004 13:29 |