![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat gebeurt echt niet snel hoor. Het gebeurt wel vaak bij bv. zwangere vrouwen (30%). Maar bij een gezonde tiener is die kans vrij klein. Maar natuurlijk is het niet slim om dagenlang met een blaasontsteking rond te lopen, als hij niet overgaat door veel water te drinken. Dan moet je wel even naar de huisarts gaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar goed, 10 dagen antibiotica :-) en hopen dat het snel over is! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarschijnlijk heeft je huisarts dit ook wel gezegd; wel de kuur afmaken, anders is er de kans dat niet alle bacteriën weg zijn en er dus weer een infectie kan optreden, en omdat de bacteriën het anti-bioticum al kennen dan, kunnen ze immuun raken. |
![]() |
||
Citaat:
Bovenstaande dus, en altijd ochtendurine. Bij de meeste huisartsen moet je dat voor een bepaalde tijd brengen, dan krijg je diezelfde ochtend/dag nog de uitslag.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik mag het hopen ja ;-) we zullen zien ^_^ |
![]() |
||
Citaat:
En gewoon altijd plassen na de seks, en van voor naar achter afvegen enzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast vind ik het persoonlijk overdreven om voor elke blaasonsteking een anti-biotica kuur te nemen. Ik heb al vaak erge blaasontsteking gehad, maar het altijd weggedronken en cranberrysap/ pillen gedronken/ geslikt. Maar ja dat is iets persoonlijks (al vind ik dat mensen wel vaak en graag pillen willen voor iets ![]() En idd, zoals jij zegt, plassen na de seks!! Dat is toch wel een briljante uitvinding op het gebied van blaasontsteking, alleen jammer dat het voor de rest zo rot is om nog te moeten plassen na de seks ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking Fosca | 4 | 28-02-2008 12:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Continue druk op de blaas synclinorium | 23 | 01-11-2006 16:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
kan blaasontsteking vanzelf over gaan? evalevi | 25 | 27-12-2005 21:41 | |