Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ze vinden het wel leuk als je blowt, ze organiseerden vroeger (tot de gemeente overlast ging geven) zelfs competities voor beste thuisgroei geloof ik. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder is koninginedag hier in Haarlem absoluut geen oranjegekken op straat. In de stad valt weinig te beleven. Ja kermis mja dat is ook niet alles. Het beste is om zelf een feestje te geven met genoeg drank en een stel gekken. Dat is mij iig tot nog toe best goed bevallen ![]()
||
Citaat:
![]() Ik stem er ook voor dat iedereen zo naar de klote moet dat het niet meer boeit of er iets te doen is met koninginnedag. BTW Wamm moet jij geen topic openen over je mogelijke volgende meet? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oooowh.. Kijk.. Haarlem <3, dan kom ik iig. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en @ mutant: als ik zelf iets had kunnen regelen zou ik dat zeker doen. maarja, een d&a meet op 14 m2 is een beetje kansloos. of we zouden met zn alle in nijmegen in het kronenburger moeten gaan zitten ...
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als het weer goed is, dan kan je andere dingen doen. In het park hangen bijvoorbeeld! Ik organiseer in de zomervakantie wel eens een watermeeting als al onze bootjes het weer doen en in het water geplonst liggen. Hopelijk hebben we ook onze nieuwe grotere boot dan. Dan kunnen we gewoon ergens langs het water gaan liggen en zonnen en blowen. Ik blijf wel nuchter (qua alcohol) om de boel terug te slepen, aangezien ik een vaarbewijs heb. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ff denken: Reisschema 9e - Zwolle-Baarle: - Bus naar station - trein naar amersfoort - overstappen naar utrecht - overstappen naar den bosch - overstappen naar tilburg - overstappen bus naar baarle - overstappen bus naar turnhout Terugweg op de 10e: - bus naar baarle - overstappen bus naar tilburg - overstappen trein naar den bosch - overstappen trein naar utrecht - overstappen trein naar amersfoort - overstappen trein naar apeldoorn - overstappen trein naar zutphen - overstappen trein naar goor - half uurtje lopen Dat wordt geniaal ![]() Smiddags eerst naar Zwolle, even eten, savonds naar amsterdam, kroeg in, en om 12 uur in bed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
net alsof ik naar die massabijeenkomsten ga midden in amsterdam. buitenfeestjes etc jaa ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() als de zon schijnt en er zijn genoeg plekken in amsterdam waar niet veel mensen zijn . ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb bier ik ken de mensen met wie ik een gezellige avond kan hebben waarom dan nog de deur uitgaan en belachelijk veel geld over de balk smijten?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar kan ook zijn dat we dan als't mooi weer is naar de brunsummerhei gaan om fikkies & stickies te stoken ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
DK-meet #2 Tink* | 500 | 04-05-2007 14:05 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Drugs & Alcohol |
Meeting 28 - 29 - 30 april bij deadlock in Zwolle Mephisto | 276 | 24-04-2006 22:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe meet ik de volgende lengtes op? summer1986 | 6 | 14-08-2003 14:05 | |
Lifestyle |
De volgende meeting! meisjekim | 266 | 23-05-2003 14:35 | |
De Kantine |
Meeting Talon | 1 | 19-09-2002 19:48 |