Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2005, 23:57
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 23-03-2005 @ 00:08 :
ik ben net gestopt met een studie en ben van plan in september te beginnen met Literatuurwetenschap aan de VU.
en verder werk ik bij de hema en bij de tjins en dat is een surinaamse broodjeszaak
Tjins in de Poort???
of Van Woustraat?
Ik ga vaak naar Tjins

en de VU is saai hoor
Oud 23-03-2005, 06:30
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ik zit in het laatste jaar van de havo,

wat ontzettend klote is, en geen ruk meer aan is.

verder werk ik 2x in deweek in een restaurant/lunchroom. relaxd werk, beetje bedienen en met de zuiplappen aan de bar mee praten.

volgend jaar ga ik eeen jaar stoppe met school, werken en daarna hopelijk naar Amerika oid.
Oud 23-03-2005, 07:11
polichinelle
polichinelle is offline
ik doe vwo, c&m
ik werk af en toe voor 3voor12, wel vrijwillig, maar superleuk

verder heb ik in een platenzaak gewerkt laatst, en ik ga donderdag bij de h&m hier solliciteren die dan open gaat
Oud 23-03-2005, 07:22
polichinelle
polichinelle is offline
Citaat:
Panini schreef op 23-03-2005 @ 08:18 :
jij en nog 25.000 anderen t was mijn plan ook, maar toen ik opeens van iedereen hoorde dat ze gingen soliciteren, besloot ik maar ergens anders te gaan werken.
hehe ja ik geloof het ook
mwa ik kijk wel wat eruit komt
anders zijn er nog genoeg nieuwe winkels daar
Oud 23-03-2005, 07:26
Verwijderd
Ik zit in 6gym (zonder Grieks) en ik ben een nerdie, dat is heel lifestyle verantwoord want ik heb alleen maar van die zwabbervakken zoals filosofie en geschiedenis enzo. Volgend jaar ga ik geschiedenis studeren aan de RuG.
En ik werk bij Kruidvat en dat is NIET lifestyle verantwoord want die pakjes zijn echt vreselijk
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 07:54
Verwijderd
3e jaar docenten opleiding beeldende kunst en vormgeving (1e graads) in arnhem op artez. hierna wil ik nog een korte vervolgopleiding doen van creatieve therapie, en dan aan het werk. nu werk ik woensdag en zaterdags bij de bruna (en wel de beste van nederland). we hebben een paar maanden geleden eindelijk getalleerde bloezen gekregen ipv die lelijke oversized bloezen
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 09:24
ZerO
ZerO is offline
Ik doe Media&Entertainment Management in Rotterdam en dat is natuurlijk heel hip . Ik heb maar 2/3 dagen les in de week en we vergaderen altijd in een cafe en dan gaan we poolen in plaats van echt iets doen. Ik ben lui dus dat past goed bij mijn lifestyle oh
en ik werk ook 2 avonden in de keuken van een eetcafe waar ik afwas en toetjes maak maar de twee gaan nooit goed samen want ik ben chaotisch
In de keuken werke past echt niet bij mijn lifestyle maar het geld dat ik daarmee verdien weeeeel !
Oud 23-03-2005, 09:52
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
ik zit voor de 2e keer in mijn laatste jaar Multimedia productie op het Grafisch Lyceum rotterdam. ik doe al 4 jaar niks en heb nu nog 2 maanden mijn laatste kans. ik moet dus nu ECHT hard gaan werken.
stage is al afgerond, alleen mijn stageboek nog altijd niet afgemaakt.
wel werk ik nu 4 dagen per week bij mn oude stage. Ballast Nedam. hier maak ik websites en hang ik op internet.
Oud 23-03-2005, 10:31
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Zaara schreef op 23-03-2005 @ 00:57 :
Tjins in de Poort???
of Van Woustraat?
Ik ga vaak naar Tjins

en de VU is saai hoor
ja ik weet het of ik moet naar de uva maar ik wil die opleiding doen

en ik werk bij de tjins op het gelderlandplein en ik mag elke dag een gratis broodje
Oud 23-03-2005, 10:35
Kigål
Kigål is offline
Ik werk bij SNT, het callcenter van de KPN. Het enige wat ik hoef te doen is met een headset op klanten te woord staan om ze te helpen met hun factuur en de betaling daarvan. Aangezien ik extreem lui ben werk ik er 25-30 uur per week. Daarnaast ben ik gister voor het eerst sinds jaren weer naar school geweest, en wel voor een bijeenkomst voor een studiebeurs. September weer beginnen dus. Werken beïnvloedt lifestyle op een andere manier dan school, ik heb geen verplichtingen of verantwoordelijkheden dus ik ben vaak lam, brak en dood. Om eerlijk te zijn bevalt het me wel
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 10:51
Verwijderd
Ik doe HBO Communicatie Creatief. Dit beinvloed mijn leven in zoverre dat ik erg veel thuis zit en weinig les heb. Nu ik afstudeer heb ik helemaal geen les. Ik ben dus een luie student geworden. Maar die Lifestyle bevalt me best.

Qua werk, ik heb een bijbaantje in een supermarkt, vakken vullen. Niet al te intelligent werk, eigenlijk is er geen zak aan, maar het verdient heel goed. En ik hou er wel van met dozen te smijten.

Maar deze zomer ben ik afgestudeerd(hoop ik) en dan word ik een werkslaaf. Weg luie leventje.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 12:32
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 23-03-2005 @ 11:31 :
ja ik weet het of ik moet naar de uva maar ik wil die opleiding doen

en ik werk bij de tjins op het gelderlandplein en ik mag elke dag een gratis broodje
Misschien heb je wel hele leuke mensen bij de opleding en dan valt het wel mee.
Ik koop altijd een broodje kipfilet of kousenband
Oud 23-03-2005, 12:40
Verwijderd
ik studeer engels aan een internationale opleiding, ik ga mijn P halen en ga aan de uva literatuurwetenschap doen!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 12:52
Verwijderd
ik studeer SPH in Nijmegen en loop momenteel stage met verstandelijk gehandicapten met een psychische stoornis waardoor ze erg onvoorspelbaar en nog wel eens agressief zijn, maar ook heel leuk maar het is m'n laatste week stage alweer ik werk niet meer maar ik ga weer op zoek want binnekort ga ik op kamers en dan moet ik wel geld hebben. en ik krijg 250 euro stagevergoeding en dat vind ik niet erg
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 13:11
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Zaara schreef op 23-03-2005 @ 13:32 :
Misschien heb je wel hele leuke mensen bij de opleding en dan valt het wel mee.
Ik koop altijd een broodje kipfilet of kousenband
soya kip
Oud 23-03-2005, 13:13
June bug
June bug is offline
Ik zit nu in t laatste jaar van mbo onderwijsassistent en het is echt de grootste schijtopleiding die je kan bedenken. Volgend jaar ga ik waarschijnlijk lerarenopleiding engels in tilburg doen.

Op zaterdag werk ik nog bij de plusmarkt hier in de buurt en dat is wel leuk en gezellig maar kassa is zeikwerk.
Oud 23-03-2005, 13:14
Luna
Luna is offline
ik doe nu vwo examen op de vrije school in amsterdam en het beïnvloed mn lifestyle in zoverre dat ik nu nog in Nederland moet blijven voor de klote examen en niet kan doen wat ik wil.
Oud 23-03-2005, 13:51
Jones
Ik studeer Technische Bestuurskunde in Delft en ik werk niet (nouja, heel soms en in de zomer wel weer, waarschijnlijk als rondvaartschipper) Dit heeft verder niks met mijn lifestyle te maken denk ik.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 13:54
Verwijderd
ohja ik werk bij de bijenkorf
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 13:56
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Hermione schreef op 23-03-2005 @ 13:40 :
ik studeer engels aan een internationale opleiding, ik ga mijn P halen en ga aan de uva literatuurwetenschap doen!
kom ook gezellig naar de vu!
Oud 23-03-2005, 13:56
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 23-03-2005 @ 14:56 :
kom ook gezellig naar de vu!
lijkt me zo'n ongezellige uni kom jij naar de uva
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 13:58
Verwijderd
Ik zit in havo 5, profiel c&m en dat is saai ende makkelijk.

Op zaterdag werk ik in een bakkerij waar ik 's ochtends (vanaf 7 uur) alle bestellingen op moet maken en vanaf circa half 11 tot kwart over 4 in de winkel sta (en dan poetsen)

Dat beïnvloedt mijn lifestyle, want ik heb nooit iets te doen, omdat ik niets hoef te doen voor school. En op zaterdag ga ik vrijwel nooit uit, omdat ik dan meestal echt moe ben.
En van het geld dat ik verdien koop ik dure make up en allerlei kledingstukken
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 13:58
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Hermione schreef op 23-03-2005 @ 14:56 :
lijkt me zo'n ongezellige uni kom jij naar de uva
ik kwam er eergister pas achter dat het ook aan de uva was zzz maar ik ga zeker daar ook even kijken
Oud 23-03-2005, 14:26
100%hallal
100%hallal is offline
Citaat:
Hermione schreef op 23-03-2005 @ 14:54 :
Yeah, KBB Vendex united
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 14:30
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
Hermione schreef op 23-03-2005 @ 14:54 :
Op welke afdeling? Ik ga je stalken!

@Rockaholic, beter ga je naar de UvA idd
Oud 23-03-2005, 14:44
Laïs
Laïs is offline
Ik zit in 5LMT,we zitten maar met 7 in de klas,allemaal meisjes & ze hangen me de keel uit,gelukkig hebben we altijd les met andere kinders. Het is veel leuker dan vorig jaar want toen hadden we allemaal kutleraren.
Over 2 jaarr wil ik naar de unief om kunstwetenschappen te studeren,maar dat weet ik nog niet zeker.
Ik heb geen werk wel ingeschreven in interim kantoren maar of te terug bellen valt nog af te wachten ^o). Ik oppas wel,en jaag er mijn geld veel te vlug door.
Oud 23-03-2005, 15:25
Impulse
ik zit in havo 5, e&m met duits 2 erbij, en dat is stom.
Ik heb wel werk maar zoek leuker en meerverdienend werk want met kleding prijzen verdien je niets
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 15:28
j.casablancas
j.casablancas is offline
Ik zit op de UvA, dat beïnvloedt mijn lifestyle geenzins.
Daarnaast heb ik een zeer goed betaald bijbaantje, dit zorgt ervoor dat ik me weinig zorgen om geld hoef te maken en er een redelijk exorbitante lifestyle op na kan houden in vergelijking met andere studenten, doch niet in vergelijking met popsterren.
Oud 23-03-2005, 15:32
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 23-03-2005 @ 10:24 :
In de keuken werke past echt niet bij mijn lifestyle maar het geld dat ik daarmee verdien weeeeel !
ik wou net zeggen, er is helemaal niks hips aan Bolleke Beer.
Oud 23-03-2005, 15:36
Jules
Jules is offline
Ik studeer Psychologie aan de UvA, en ik mag maar de helft van alle vakken volgen omdat ik een toelatingstoets (kwam van 't HBO) niet gehaald had. Dus ik heb maar 2 of 3 college'dagen' (van 11 tot 13u) per week. Eerst beinvloedde dat mijn LS heel erg want ik had geen zak te doen en ik verveelde me de tering.

Gelukkig kreeg in in december een bijbaantje bij NEMO (jaja dat rare groene bootgebouw naast CS) en daar zit ik elke week rond de 10 of 15u achter de kassa/infobalie. Er komen veel opa's en oma's met hun kleinkindertjes en ik hou van bejaarden & kids dus ik vind het leuk. Oja het beinvloedt mijn LS want ik heb veel nieuwe mensen leren kennen en we doen vaak leuke dingen zoals borrelen en dan ben je om 20.30 al teut want het begint al om 18u altijd jaja.
Oud 23-03-2005, 15:41
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 23-03-2005 @ 16:32 :
ik wou net zeggen, er is helemaal niks hips aan Bolleke Beer.
en dat is nog zacht uitgedrukt
Oud 23-03-2005, 16:37
Verwijderd
Ik doe spw, en dat is een foutje, want ik vind het niets aan.
Ik loop stage in een bejaardenhuis, bij mensen die verschrikkelijk dement zijn, en dat is dan wel weer grappig, maar oko niet leuk.
Hierna wil ik waarschijnlijk een lerarenopleiding Engels gaan doen oid.

oja, ik werk bij de albert heijn, en dat is niet livestyle verantwoord, want ik moet een sjaaltje en een papieren muts op. en een short.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 18:41
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik studeer sociologie aan de universiteit Gent, en dit semester is super want ik heb nu maar 2 vakken! Dat betekent een zee van vrije tijd en ik hou me dan ook voornamelijk bezig met dingen die niets met studeren te maken hebben (behalve als ik examens heb).

Ik zou dus beter een jobje doen, dus ik ga me morgen gaan inschrijven in alle interimkantoren van gent. Dan ga ik geld hebben en alle mooie jurkjes en platenspelers en platen kopen die ik wou hebben.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 20:47
Vice
Vice is offline
Multimedia Vormgeven op het Grafisch Lyceum Utrecht. Opzich wel een leuke opleiding. Ik heb hiervoor twee jaar Grafisch Vormgeven gedaan, maar er waren nog een aantal dingen waar ik me in wilde verdiepen en niet bij die opleiding voorkomt.Ik wist ook nog niet wat ik na die opleiding wilde doen en een brede achtergrond kan nooit kwaat.
Hierna wil ik wel doorstuderen naar de kunstacademie.

Verder heb ik geen bijbaantje, want daar ben ik te lui voor. En over een half jaar moet ik toch weer stage lopen.

Heeft verder niks met m'n lifestyle te maken.

Laatst gewijzigd op 23-03-2005 om 20:50.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 21:06
Glory
Glory is offline
Citaat:
Vice schreef op 23-03-2005 @ 21:47 :
Multimedia Vormgeven op het Grafisch Lyceum Utrecht. Opzich wel een leuke opleiding. |
Dan ga ik kijken of ik je ziee op het stationnn
Oud 25-03-2005, 11:37
Sjekko_T
Sjekko_T is offline
Ik doe Machine bankwerker fijnmechanisch (mbo eerste jaar) waarvoor ik 80% werk en 10% naar school ga dus een dag in de week naar school voor de rest gewoon aan het werk en ik verdien er beter mee dan als ik studie financiering zou krijgen.
Oud 25-03-2005, 12:28
~Third Day~
~Third Day~ is offline
Ik doe voor de 2e keer vwo 4 , N&G. Daarnaast werk ik bij de Hema, verschrikkelijke werkkleding, mar wel gezellig .
Oud 25-03-2005, 12:42
Vice
Vice is offline
Citaat:
Sjekko_T schreef op 25-03-2005 @ 12:37 :
Ik doe Machine bankwerker fijnmechanisch (mbo eerste jaar) waarvoor ik 80% werk en 10% naar school ga dus een dag in de week naar school voor de rest gewoon aan het werk en ik verdien er beter mee dan als ik studie financiering zou krijgen.
En wat doe je die andere 10%? Is dat huiswerk?
Oud 25-03-2005, 13:04
Stevill
Stevill is offline
Korps Mariniers opleiding en werk in 1 eigenlijk ga binnenkort over naar de geneeskundige dienst vd Marine vergelijkbaar met Hbo opleiding alleen duurt het een stuk minder lang en het kost mij lekker niks.

Hoe het mijn lifestyle beinvloed: veel weg van huis wat ik vaak wel lekker vind maar me heel af en toe ook wel de strot uikomt. 'k hoef verder gelukkig niet een of ander laf bijbaantje te nemen om een kutloon binnen te halen.
Oud 25-03-2005, 13:10
biep
biep is offline
Ik doe 5 en 6 VWO in 1 jaar.

pretty heavy, geen tijd voor werk etc. Het leren valt erg mee (geen hol gedaan toch allemaal goede cijfertjes) maar vooral het inleveren is giga veel (werkstukken van 2 jaar in 1, dus ook iets van 22 leesverslagen etc.)

Maar omdat het volwassenonderwijs is kan je veel skippen zonder dat iemand erover zeikt waardoor ik dus nog wel tijd heb om te stappen/voor mijn vriend etc.
Oud 25-03-2005, 13:11
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
uuuf schreef op 23-03-2005 @ 17:37 :

oja, ik werk bij de albert heijn, en dat is niet livestyle verantwoord, want ik moet een sjaaltje en een papieren muts op. en een short.
oook delicatesse? ik namelijk ook

maar ik laat het shawltje altijd af.

en ik doe havo vier en ik ben vorig jaar blijven zitten en dit jaar ga ik weer blijven zitten want ik ben lui.
Oud 25-03-2005, 13:26
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
6vwo c&m, het beinvloed mn lifestyle niet echt
verder werk ik lekker in een bakkerij wat aardig verdient
ik geef teveel uit en dat is wel lifestyle gerelateerd
en volgend jaar wil ik journalistiek in Utrecht gaan doen. Als ik dr bij kom tenminste.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten