Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb nog 2 mooie honkbalknuppels liggen, een zware houten en een lichte aluminium. Om iemand KO te slaan hoef je niet eens hard te slaan (tried 'n true ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Leuk, kunnen we nog wat lol beleven. Stoned eikeltjes neermaaien. |
![]() |
||
Citaat:
Een mooie prestatie was ook het doen smelten van zo'n afvoerput aan de zijkant van de straat. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Naast kamp Vinkenslag natuurlijk. Daar moet ik ook nog langs. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.marktplaats.nl/markt/auto...av%3Da%26pv%3D
http://www.marktplaats.nl/markt/auto...av%3Da%26pv%3D Laatst gewijzigd op 23-03-2005 om 19:56. |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil er 1 kopen en mijn eigen kop erop laten graffiti'en. Ze spreken allebei erg aan.... Opzich... heb ik nog veeeeel geld van m'n ma tegoed. Als ik dat nou eens opeis.... ![]() Dat ik er zelf nog niet mee mag rijden boeit niet zoveel. ![]() Laat ik hem door m'n ma naar huis rijden. Gaan we em overspuiten. Als die dingen bepaalde bouwjaar of eerder hebben hoef je toch opzich geen wegenbelasting meer te betalen? Enig idee welk jaar? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
denker ook over na dat als ijj je rijbwijs heb je apk verlopen is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
APK, hehe. Áls ze je pakken, ben je gelijk je rijbewijs + wagen kwijt dan geloof ik. Áls? Als. Wanneer. ![]() Daar maak ik me niet druk om. |
![]() |
||
Citaat:
Dit brengt nieuw licht op de zaak. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je op straat gaat rondrijden dan. Krijg je dan ook gewoon boete? En hoe snel zouden ze dat doorhebben, als je ding niet praktisch uit elkaar valt dan zal je daar toch niet snel last van hebben? Mja, misschien dat het wel opvalt als mijn kop erop staat. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben vanavond voor het eerst sinds tijden echt helemaal nuchter en daar gaat ook geen verandering meer in komen. Ik versta in dit geval onder nuchter helemaal niets.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij zei eerst dat het niet erg was als ik af en toe zou blowen, daarna zei ik dat ik er geen kut aan vond, en daarna zei hij dattie dat alleen maar beter vond. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
russisch bier. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IZSADC-topic deel #75; RETRO TIME Verwijderd | 504 | 27-04-2010 14:17 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IZSADC-topic #76 - Can't touch this! wann | 499 | 31-01-2008 20:54 | |
Drugs & Alcohol |
Het IZSADC topic deel 73 Mephisto | 501 | 29-05-2007 11:10 | |
Drugs & Alcohol |
Het originele IZSADC-Topic Viporizer | 500 | 22-10-2006 23:59 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IZSADC-topic Viporizer | 2 | 19-01-2005 18:22 | |
Drugs & Alcohol |
Het nieuwe, alom verbeterde IZSADC-topic zeehond23 | 500 | 30-12-2004 00:28 |