Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Steely Dan - Aja |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wil hem wel opnieuw 100$ betalen, mocht ik dan die CD dubbel hebben, dan wil ik die andere wel terugsturen, ik ben kwaad en wanhopig tegelijk. ![]() ![]() Het gaat toch wel om veel geld. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe lang wacht je al dan tot je die binnenkrijgt? Hij zegt dus dat je het beste tegelijk geld kan overmaken voor 1. Die CD van Hawkwind die je nog wilde hebben (?) en 2. Een 2e exemplaar van 2nd Generator (omdat die eerste foetsie is). Je hoeft je alleen niet druk te maken dat die Hawkwind al weg is (voordat je weet of je 2nd G. weer wilt bestellen), want hij houdt een exemplaar van beide voor je vast. Laatst gewijzigd op 26-03-2005 om 13:10. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dit ziet er al goed uit (bron pakketstatus USPS) Track & Confirm Current Status Your item arrived in NETHERLANDS at 6:52 pm on March 29, 2005. Information, if available, is updated every evening. Please check again later Nu nog de plof op de mat, als de douane niet moeilijk gaat doen. ![]() Er zitten nu drie Cd,s in Hawkwind ''warrior of the edge of time'' (104$) Out of print Ritchi & Antti ''generator'' (100$) Out of print (had hij er maar 2 of 3 van) Paradox ''broken barricade'' (gratis) deze Japanse fusion CD had ik al, vreemd dat hij die dan erbij heeft gedaan. ![]() Laatst gewijzigd op 30-03-2005 om 01:33. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, tapes, shirts etc. ? Welles | 500 | 07-08-2005 01:56 | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, tapes, shirts etc. ? qghp | 500 | 10-03-2005 19:34 | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, tapes, shirts etc. ? nuclearwarfare | 500 | 10-01-2005 17:04 | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, shirts etc? telluriet | 500 | 16-11-2004 21:04 |