Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar komt t vervolg snel? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vervolg? Ik ga nu eerst eem' iets anders schrijven, misschien begin ik er morgen in de trein aan en heeeeeel misschien vanavond ![]()
|
Ik zal het ontiegelijk eem' veranderen, of weghalen.
Blij dat jullie het nog steeds leuk vinden, ik heb nl. het gevoel dat het steeds minder word ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Op wedstrijd bij Berenpaleis doen we altijd: minimaal 1 woord, maximaal is er niet, maar als het te lang is, dan heb je kans dat niemand het leest ![]() (sorry, dat is offtopic)
|
Hij
Toen hij de volgende morgen wakker werd, scheen de zon recht de tent in. Hij geeuwde, pakte zijn telefoon en keek hoe laat het was – zeven voor half zes. Zijn vrienden lagen allemaal nog te slapen, en het zag er niet naar uit dat ze snel wakker zouden worden. Hij pakte zijn zwembroek, trok een spijkerbroek aan over zijn boxer en ging naar buiten. Er was nog niemand op, hij was de enige waar de zon op scheen. Het was mooi weer, prima om te gaan zwemmen. Vlot, met lange passen die uit zijn heupen kwamen, liep hij naar de zwemvijver. Hoewel het nog vroeg was, voelde hij de zon al op zijn rug branden. Het wekte een herinnering bij hem op, eentje van een lange hete dinsdagmiddag in het bos, zweetdruppeltjes die van gezichten afgleden en stopwatches die nooit in hun voordeel werkten. Zij Ze was vroeg opgestaan; er was niets beters dan in de opkomende zon naar buiten te gaan en te doen alsof zij de enige op de wereld was. Ze had haar bikini aangetrokken en sloeg een witte doek om haar heupen. Langzaam slenterde ze het kamp uit, richting het meertje. Het water lag stil te glanzen in het licht van de zon, er was geen beweging te bekennen. Toen ze op het zandstrand aankwam, gooide ze de doek van zich af en huppelde vrolijk het water in. Het was een beetje koud, maar daar had ze geen moeite mee. Ze liet zich voorover plonzen en verdween onder de oppervlakte. Vrijwel gelijk daarna dook ze weer op en liep het water uit. Zwemmen was leuk, maar zich in de zon laten opdrogen was nog lekkerder. Ze zakte een beetje weg in het zand, de korreltjes kleefden aan haar voeten en tussen haar tenen. Ze greep haar doek, spreidde hem uit en liet zich er op neervallen. Straaltjes water liepen uit haar haar en vormden natte plekken op de witte stof. Langzaam ontspande ze zich en voelde hoe de zon haar huid verwarmde en verkleurde. Ze sloot haar ogen en doezelde een beetje weg. Het is per ongeluk weer zo kort geworden, als ik het met de hand schrijf lijkt het altijd langer ![]() ![]()
|
Lekker leesbaar, simpel stukje, niet te zwaar na een zware dinsdag (moest al om 8.10 op school zijn, en was pas, nouja, al om 9.00 vrij (maar dat ff offtopic))
Ik ben erg benieuwd naar meer! ![]() Wanneer kunnen we een volgend stukje verwachten?
|
Vet zware dag
![]() ![]() ![]() ![]() En haha, ik zit te climaxen zonder dat ik het weet ![]() ![]()
|||
Citaat:
Verder leest het goed, hoor, ik vind het best een aardig stukje. Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb zo es een beetje alles gelezen en dat je zegt: "Maar ik heb er niet echt bij nagedacht toen ik het schreef." zegt voor mij al genoeg. Ik vind het een bijzonder kinderachtig stuk, een B-boek idee zeg maar. Ik vind het hij/zij idee ook f*cking irritant trouwens. Verder vind ik je onderwerp erg cliché.
Mijn |
![]() |
|
Ik kan erg goed tegen serieuze kritiek, geloof me. Maar ik schrijf dit verhaal vooral voor mezelf, het is niet bedoeld als goed iets, ofzo. Alleen, ik kan nu niet erg veel meer aan het onderwerp veranderen, en het hij/zij-principe zit er ook al in. Volgende keer zal ik iets boeienders bedenken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar het verhaal, ik moet zeggen, dat ik me nu wel begin te storen aan het 'hij & zij' gedoe. Ik vind het nu een beetje langdradig worden. Eerst was het idee wel leuk, maar nu gaat het eigenlijk vervelen. Ben het niet helemaal met Mijn eens maar er zit wel een deel in waar ik mijzelf ook op betrapt heb. Kom eens met iets nieuws.. ![]() En volgens mij ga je ook een beetje verder om een heleboel posts achter je verhaal te krijgen, heb ik gelijk of niet? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bitchfights zijn niet leuk, want de sfeer dient hier maagdelijk te blijven. Ik wacht op één der moderators. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En Roosieh kan best schrijven, dat merk je op zich ook wel in dit verhaal, alleen gaat het verhaal wat te langzaam, gebeurt er net iets te weinig ![]()
||
Citaat:
![]() Wanneer heb je je nick verandert? Ik vond 'm eerst leuker, nu is het zo Engels. Verder heb ik nog niet het hele verhaal gelezen, commentaar volgt dus later. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Zomerkamp Rollenspel Supertaures | 8 | 19-11-2012 17:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[Leesclub] Poll! Verwijderd | 44 | 09-09-2012 19:45 | |
Liefde & Relatie |
vertrouwen schaden of vriendschap naar de knoppen? misterwho | 9 | 25-04-2006 16:58 | |
Psychologie |
Help, probelemen met vrienden, heel lang verhaal.. help!! Maija | 24 | 20-05-2004 15:19 | |
Films, TV & Radio |
het grote DVD/VIDEO verhuur topic Buzzzfuzzz.vs | 3 | 18-11-2003 11:33 | |
Liefde & Relatie |
hoe hebben jullie elkaar je liefde verklaard poesiefox | 52 | 15-08-2003 14:59 |