Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik zou er ook gewoon voor gaan. Je ex zal het waarschijnlijk niet zo leuk vinden, maarja.. |
![]() |
||
Citaat:
Anyhow, ik zie het probleem niet... Jullie zijn beide vrijgezel en als je ex hier een probleem mee heeft moet ie maar ff door bikkelen hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind dat het wel kan, maarja je vertelt er wel weinig bij. Hoe lang is het bijv. uit? Ik zou het wel lullig vinden als het net een paar dagen uit is en je gaat er meteen met z'n vriend vandoor. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ja en wat dan? het is niet voor niks uit met hun, dus ik zou er gewoon voor gaan. heeft je vriendin er problemen mee? anders moet je het er even met haar over hebben!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[Beschouwing Nederlands] Ska; enige vragen Verwijderd | 25 | 20-02-2016 01:08 | |
Drugs & Alcohol |
mooie uitspraken die je gezegd heb onder invloed van verdovende middelen deel II Verwijderd | 500 | 11-09-2004 18:24 | |
Muziek |
Tekstenbattle #2 vervolg AngelLena | 282 | 06-03-2004 15:06 | |
Liefde & Relatie |
I need help.. Asperientje | 28 | 08-12-2003 14:27 | |
Liefde & Relatie |
niet verliefd op je ex maar waarom kan het zo pijn doen???? vrijgezel16d | 13 | 15-05-2002 12:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
wat vinden jullie van proeven op dieren??? Rachel_Beliën | 167 | 14-02-2002 21:17 |