![]() |
|
...is een amerikaans merk, die een ware trend hebben gezet. Abercrombie is een modebegrip/stijl hier in Amerika. Veel vintage en voor jongens modieuze polo's en veel slim-fit shirts. Kralen ketting en flip flops (teenslippers) horen bij de Abercrombie outfit....opinion please.....zou het in NL als trendy beschouwd worden of als kak?
http://www.abercrombie.com Het is een soort kruising tussen H&M en eeehm hockey/college-outfits zeg maar. I love it by the way! ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik sluit me bij de rest aan, deze kleding is echt geweldig...
Ik vind vooral de broeken erg mooi ![]() Hoort bij zo'n abercombie-look ook zo'n enorme gespierde body? Dan is het niets voor mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik weet eigenlijk 100% zeker dat er in Nederland geen Abercrombie-winkel zit, maar misschien dat ze het merk ergens "los" verkopen? Heb het om eerlijk te zijn echter nog nooit gezien!
![]() ![]() ![]()
|
Ik geloof dat A&F een smart move zou maken als ze het merk naar NL halen...zo te horen aan de enthousisate reacties. Maar voor nu is het goed dat het merk alleen hier in de USA verkrijgbaar is, dan heb ik tenminste een originele outfit als ik weer eens in NL ben
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|