Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ga maar gauw lezen ja. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat is Enkidu ja. Ik moet die van het RO-theater zelf ook nog zien. Maar dat is een 1,5 uur durende monoloog die nogal afgekraakt is in recensies. Dus ben benieuwd... |
![]() |
|
Sorry voor het uppen
![]() Maar voor de vele lezers van dit topic die nu razend benieuwd zijn geraakt naar Gilgamesj : HIER kun je het hele epos lezen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het lijkt me trouwens fijner om gewoon een Nederlandse versie te lezen. De meest gelezen vertaling, van Theo de Feijter. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, wat ik vooral vond, ik vond het iets té vermakelijk. Iets te makkelijke keuzes om het publiek er maar bij te houden. Maar daardoor heb ik er natuurlijk toen wel heel erg van genoten. De techniek, decors en special effects overheersten wel erg, vond ik. Maar het waren inderdaad wel erg mooie vondsten. Ik vond die tentjes ook het mooist, en dan vooral ook bij de storm/zondvloed. (Ook erg leuk als je vooraan zat, we werden lekker nat en het was ijskoud ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond hem júist niet goed spreken. Hij sprak echt 'zoals het hoort' en er was totaal geen spontaniteit in te vinden. Daarnaast vond ik het vervelend afstandelijk. Wel alle respect voor de man hoor, maar nee, ik vond het geen goede voorstelling. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Germaanse / Noordse mythologie, Het Gilgamesj-Epos lukas15 | 16 | 05-10-2006 16:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Discussies WärteR | 169 | 27-04-2006 05:43 | |
Tora (vijf boeken van Mozes) zijn ouder dan gedacht? Gatara | 40 | 12-01-2005 23:27 | |
Muziek |
Luistertopic voor Terror Koe SisterOfMercy | 500 | 16-08-2004 02:27 | |
evolutie of schepping Ace*Dusty | 286 | 29-10-2003 08:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Schrijven.... Severus | 27 | 05-10-2003 12:58 |