Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik loop er anders bij dan de meeste mensen omdat ik niet graag bij de meeste mensen hoor, want de meeste mensen vind ik toch niet interessant, en de meeste mensen vind ik niet echt aardig, dus waarom zou ik me kleden als de meeste mensen, als ik me toch niet hoef te kleden als de meeste mensen om er bij te horen, omdat ik niet bij de meeste mensen wil horen, en ik vind kleren die de meeste mensen niet hebben mooier, dus doe ik die aan. poep voor de meeste mensen.
*amen* [vergeet wat ik zei, DIT WAS SARCASTISCH --> om vervelende reacties te voorkomen]
Laatst gewijzigd op 21-07-2002 om 17:46. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Nee ik denk niet dat het bij afzetten is tegen iets.. Ik draag zoveel verschillende dingen.. Ook dingetjes die dan blijkbaar ook in de mode zijn.
Tis idd dat ik het mooi vind ja. Soms kijken mensen me heel raar aan, soms vinden ze me kleren ook mooi.. Ik draag volgens mij wel echt wat ik zelf mooi vind. Maar ja.. Wie weet zet ik me wel onbewust af tegen 'de maatschappij' of zo he je weet het maar nooit ![]() *snelst getypte reply ooit want ik moet eten* |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
*eens met reply van cem. slut hierboven*
Voor sommige mensen hoeft t allemaal niet zo, die dragen kleding om hun oorspronkelijke reden ![]() Voor mij is dat wel nodig, ik uit mezelf graag op deze manier, en jah, ik heb ook zo'n pandabeer-fase gehad :]
|
![]() |
nu even een serieuze reply.
ik zie er misschien 'iets' anders uit. absoluut niet extreem. gewoon net iets anders. omdat ik bepaalde stijlen mooi vind, en ze mix is het niet in een bepaald hokje te duwen. soms heb ik een dag dat ik ff wil shockeren omdat ik weetikveel sago/boos/dipje ben/heb, dan doe ik het wel om me af te zetten. maar das bijna nooit *zoo*
||
![]() |
Citaat:
jaaaah, hier ben ik het helemaal mee eens! ( ik ben dus géén alto , want heb geen eigen menign ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Een paar maanden terug zat ik ook de meest bizarre dingen te combineren.. (nu nog steeds, maar minder opvallend)
Ik droeg gestreepte kousen op een geruite rok, dat soort toestanden. Die kleren droeg ik om me een beetje te onderscheiden van de menigte (lukte behoorlijk) maar ook omdat ik ze vooral mooi vond.. Ik ben nu eenmaal dol op broekkousen, zeker met streepjes of andere prints (Ongeveer zelfde verhaal van CemetarySlut ongeveer nu ik er zo wat over nadenk.. ![]() |
![]() |
|
Ik kleed me zo omdat ik het mooi vind, simpel. Ik vind het leuk om er zo uit te zien, dat is bij iedereen denk ik zo. Niet bepaald bij iemand die er "anders" uit ziet. Degene die er "normaal" uitzien dragen die kleding toch ook omdat ze het mooi/leuk vinden?
En als ik het zou dragen om me af te zetten tegen mijn ouders zou het wel erg krom zijn, mijn ouders vinden het namelijk totaal niet erg dat ik er zo uit zie.
|
ik zie er uit omdat ik het mooi vind
de ene dag loop ik rond in een trainingspak en de andere dag in hele wijde spijkerbroeken.. ik doe wat ik leuk vind en omdat ik het mooi vind.. en ik zet me "geestelijk" wel af tegen de buitenwerled, daarvoor hoef ik er niet als een panda uit te zien.... ![]() ALS ik lijntjes wil zetten of gothic topjes wil dragen, doe ik dat nog altijd omdat ik dat mooi vind.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar ik heb toch twee linker handen wat aan betrefd.
|
ik hou ten eerste gewoon van aandacht.
geef ik toe ja. maar wel zo dat ik het mooi vind. ik wil niet alleen maar anders zijn. zo anders dat het niet meer mooi is in mijn ogen. tuurlijk kan het nog gekker maar dan zie ik er volgens mij echt niet meer uit. ik kijk om me heen. laat me be-invloeden door anderen. en kijk gewoon naar wat Ik mooi vind. en ja soms vind ik iets mooi, een mooie vale spijkerbroek ofzo, maar dan voel ik me niet prettig, omdat ik mezelf dan saai vind, tja dan trek ik het niet aan he. geen idee waardoor dat is k heb denk ik te weinig aandacht gehad in mn jeugd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil nog er nog even aan toevoegen dat ik er ook wel iets anders uitzie. Maar ik vind het ook gewoon mooi en ik voel me er prettig in.
En al dat gelul over ik zet me af tegen de rest van de maatschappij is ook een beetje onzin. Kijk naar de hele punk bewegeging: toch veel overeenkomsten in kleding. De hele älto" scene ziet er toch ook een bettje hetzelfde uit. Das ook gewoon een vorm van mode maar anders. Dus ik ben ook gewoon een modelulletje op een andere manier ![]() |
![]() |
|
Dan ga ik lekker apart doen
![]() Hmjah ik ben me "zo" beginnen te kleden om toch een beetje bij een groep te kunnen horen.. was ..en ben ? .. altijd heel erg onzeker ... en sja buiten die groep was mn kleding dan wel weer apart.. (beetje skate kleding zegmaar) .. Echt afzetten ..tsjah dat was misschien iets wat daar automatisch uit voortkomt.. mensen die je dan opeens gaan beoordelen op je ..aparte.. kleding .. en juist daarom dus nog wat opvallender gaan kleden.. maar goed, zoveel lef heb ik daar nooit voor gehad dus echt wat "extremer" heb ik me nooit gekleed.. hoogstens een beetje om te laten zien wat voor muzieksmaak ik heb... Vandaag de dag ..ach ![]() *owjah kleertjes moeten ook lekker zitten en niet al te duur zijn maar dat lijkt me vrij duidelijk ![]()
Laatst gewijzigd op 22-07-2002 om 12:02. |
![]() |
|
![]() |
THATS JUST ME!
nou, nu kom ik der nog ff bij.....on the top of the bottom. Wat zal ik eens zeggen, ik was geinspireerd door een vriendin van mij......ik vond t gewoon onwijs mooi staan en 't stond ook onwijs mooi, alleen sommige mensen zijn zo alternatief...ze staan niet open voor veranderingen. Wat zij dragen is mooi en de rest is vreselijk!......(ik was trouwens gothic, helemaal into black!....,had lange zwarte leren jas, zwarte make up,schoenen,kleren) .....dat ben ik een paar maanden geweest,maar wat ik inzag, ik trok verkeerde mensen aan, kleine kinderen waren bang voor mij,en oma's liepen met een grote boog om mij heen,sommige van mn vriendinne vonde het wel aardig, anderen niet,tis niet zo dat ik me onwijs heb laten intimideren en verandert ben omdat zij dat wilden, maar toch I STOPPED BEING A GOTHIC ik wilde andere dingen proberen,kijken wat echt bij mij paste,aangezien ik mezelf te dik vond (al mn vriendinne ware echt super slank....dus ik ging mezelf vergelijken enzo) ben ik toen HIPHOP kleren gaan dragen. KANI,FUBU,CLENCH,AEM KEI,RW......ik wilde anders zijn dan de rest, opvallen,mensen "shockeren"....maar ik vond t ook mooi. Ik had ook 2 alto broeken.....maar opzich vond ik die nie speciaal mooi......toen ging ik winkelen 2 maanden geleden met mn ex (inmiddels)....... I STOPPED BEING A HIPHOPPER-GIRL ik kocht strakkere kleding, t was super mooi, en ik werd normaler,wat ik eerst niet wilde. Uiteindelijk liep ik ongeveer maand gelede een winkel binnen.....een kakker winkel om precies te zijn,er waren super veel mooie,kleurige strakke,wijduitlopende,nette kleren.....ik vond t prachtig.. I BECAME A KAKKER............... okay, er zijn veel kakkers in nl,allemaal van die hockey meide enzo,die tegen roken en drugs zijn en voor drank.....maar ik heb veel geleerd de afgelopen maanden, niet alleen over kleding en over hoe mensen je kunnen beoordelen op uiterlijk,maar ook over houding en karakter........toen ik gothic was heb ik kennis gemaakt met de drugs wereld........daar ben ik nu gewoon weer helemaal uit...... I DON'T KNOW, MAYBE IT'S DESTINY..... wie weet wat ik over een paar maanden zal zijn, ik ben iig altijd blij geweest met wat ik droeg en ik heb me er altijd goed ingevoeld.......en ik hoop dat dat altijd zo zal blijve. uiterlijk kan je veranderen....innerlijk niet, and that's were it's all about, cos the only person you need to be is yourself kiss kiss
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Houd je van jazz? jazzmuzikant | 48 | 05-09-2004 10:49 | |
Liefde & Relatie |
wie zit hier nou fout..,langverhaal , maar wilt iemand het lezen?Ben erg onzeker devilcat | 327 | 24-10-2003 08:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling: Werkgevers moeten verplicht meebetalen aan kinderopvang MissCzechMeOut | 23 | 18-06-2003 09:25 | |
Psychologie |
bedreiging Rioto | 16 | 04-02-2003 17:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
CDA + PVDA of CDA + VVD + derde partij? Hoipiepeloi | 165 | 29-01-2003 13:32 |