Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2002, 17:23
charly not
charly not is offline
het is meer een vraagje voor de alto's, gothic's etc...
Ja, het is misschien heel dom, maar waarom zie je er zo uit?! IS het omdat je dat gewoon 'mooi' vindt? Of omdat je anders wilt zijn dan andere mensen, je afzetten tegen de samenleving of je ouders
Naja, iig.. ik ben daar wel benieuwd naar.. of deze topic ooit al eens geweest is geen idee..

Maar even voor de duidelijkheid, et is geen aanval ofzow, dus dat ik er iets tegen zou hebben. Maar gewoon een vraagje
Oud 21-07-2002, 17:26
psilo
psilo is offline
Citaat:
IS het omdat je dat gewoon 'mooi' vindt? Of omdat je anders wilt zijn dan andere mensen, je afzetten tegen de samenleving of je ouders
denk niet dat veel dat 2e zullen toegeven hehe
Mysterons
Mysterons is offline
ik denk dat weinig mensen zich aangesproken zullen voelen met 'alto'
ScarletWithin
ScarletWithin is offline
laten we es gek doen en mezelf voor de verandering tot deze categorie rekenen
waarom? tsja het is mooi, het is niet zo doorsnee (toch niet...ook al schijnt het een trend te zijn) en er zitten tenminste leuke kleurtjes in...
en et zit gewoon lekker
Oud 21-07-2002, 17:29
charly not
charly not is offline
Citaat:
MoonDance schreef:
ik denk dat weinig mensen zich aangesproken zullen voelen met 'alto'
ja, nou goed, dat je er gewoon 'anders' uitziet dan de rest van de samenleving.
Oud 21-07-2002, 17:30
*Morgrist*
*Morgrist* is offline
Ik voel me er goed bij, vind het mooi, is een manier van zelf-expressie voor mij, en ik heb het altijd gehaat om net zoals "de rest" te zijn.

Jah, ik geef toe dat ik graag anders ben :]

Niet om te shockeren, maar om mensen iets te geven om over na te denken.. Ze gaan er meestal toch over praten.. Tja, de een vind het mooi, de ander vind het afgrijselijk.. Ieder zo z'n smaak..
Oud 21-07-2002, 17:30
carnival xiii
carnival xiii is offline
Ik benadruk mijn verknipte excentrieke karakter
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 17:33
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
Nouw, ik heb zelf gewoon een hekel aan 'massa mensen' ik voel me oowk totaal niet op m'n gemak bij de trendies van deze tijd... niet omdat ze niet aardig zijn, maar omdat ik het vervelend vind dat iedereen hetzelfde is, en me aanstaren (en dat is in principe dan oowk mijm eigen schuld) en zelfs al loop ik in een strakke spijkerbroek met sneakertjes door zaandam, dan nog voel ik me aangekeken en vind ik het ongelooflijk saai en nutteloos dat iedereen er maar hetzelfde uitziet... erg jammerr... doe tog es wat je zelf wil!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 17:37
carnival xiii
carnival xiii is offline
Citaat:
LiViNg EnD schreef:
..
Heb je ook een hekel aan standaard spelling?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 17:38
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Je bent erg naief als je denkt dat mensen hier gaan toegeven dat ze zich zo kleden als ze doen om zich aftezetten tegen alles en iedereen.

Ik ben inderdaad zo begonnen me te kleden vanwege die reden,ik werd gepest had een hele vervelende thuissituatie en ging me daarom afzetten...lekker tegendraads doen zodat het leek dat ik degene was die andere mensen peste en niet andersom.
Dikke zwarte lippenstift,overal zwarte lijnen...gewoon de standaard pandabeer imitatie,als ik nu foto's van toen zie schaam ik me verrot..maarja je bent jong en je wil wat
Nu kleed ik me inderdaad 'iets' anders maar ik heb zeker geen unieke stijl en vind mezelf geen alto,omdat je in mijn'subcultuur/mijn hokje hartstikke veel mensen hebt die er zo uitzien..ik vind mezelf gewoon niet zo heel erg anders.
Even tussendoor over de term alto gesproken,ik vind het echt nergens opslaan...alternatief,een uitzondering op de regel...dat zie je qua kleding bijna nergens meer...in het alto hokje word netzoveel van elkaar nagekeken of naar trends geleeft(de netshirtjes,armen vol met armbande,soort van make-up)als bij kakkers of hiphoppers.
Alto ben je naar mijn mening als je een echt eigen mening hebt en daar ook voor uitkomt no matter what,en dat kan net zogoed een hiphopper zijn als een gothic.
Er zijn maar weinig mensen die écht een eigen stijl hebben.

Ik draag mijn kleding nu ook niet meer met de reden om te shokeren,ik vind het leuk om er iets anders uit te zien..om stijlen te combineren,ik zie er ook niet heel erg extreem uit naar mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 17:38
PV
PV is offline
Citaat:
LiViNg EnD schreef:
Nouw, ik heb zelf gewoon een hekel aan 'massa mensen' ik voel me oowk totaal niet op m'n gemak bij de trendies van deze tijd... niet omdat ze niet aardig zijn, maar omdat ik het vervelend vind dat iedereen hetzelfde is, en me aanstaren (en dat is in principe dan oowk mijm eigen schuld) en zelfs al loop ik in een strakke spijkerbroek met sneakertjes door zaandam, dan nog voel ik me aangekeken en vind ik het ongelooflijk saai en nutteloos dat iedereen er maar hetzelfde uitziet... erg jammerr... doe tog es wat je zelf wil!
ja het moest eens in iemand opkomen om het leuk te vinden een spijkerbroek te dragen!

kom op mensen, trek die tafellakens van je meubels af en naai er een leuk jurkje of rokje van, dan ben je apart
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 17:39
Mysterons
Mysterons is offline
ik loop er anders bij dan de meeste mensen omdat ik niet graag bij de meeste mensen hoor, want de meeste mensen vind ik toch niet interessant, en de meeste mensen vind ik niet echt aardig, dus waarom zou ik me kleden als de meeste mensen, als ik me toch niet hoef te kleden als de meeste mensen om er bij te horen, omdat ik niet bij de meeste mensen wil horen, en ik vind kleren die de meeste mensen niet hebben mooier, dus doe ik die aan. poep voor de meeste mensen.

*amen*

[vergeet wat ik zei, DIT WAS SARCASTISCH --> om vervelende reacties te voorkomen]

Laatst gewijzigd op 21-07-2002 om 17:46.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 17:40
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
LiViNg EnD schreef:
Net zogoed als jij wil opvallen en niet tussen de wil mensen opgaan willen die mensen misschien gewoon NIET opvallen en juist wil opgaan tussen de mensen...dat wil niet per definitie zeggen dat ze maar meelopen met de rest.(al zijn er daar vast genoeg van die het wel om die reden zullen doen)
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 17:41
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Even tussendoor over de term alto gesproken,ik vind het echt nergens opslaan...alternatief,een uitzondering op de regel...dat zie je qua kleding bijna nergens meer...in het alto hokje word netzoveel van elkaar nagekeken of naar trends geleeft(de netshirtjes,armen vol met armbande,soort van make-up)als bij kakkers of hiphoppers.
Alto ben je naar mijn mening als je een echt eigen mening hebt en daar ook voor uitkomt no matter what,en dat kan net zogoed een hiphopper zijn als een gothic.
precies goed verwoord, daarom irriteerde ik me aan de aanspreekvorm 'alto'
Verwijderd
Nee ik denk niet dat het bij afzetten is tegen iets.. Ik draag zoveel verschillende dingen.. Ook dingetjes die dan blijkbaar ook in de mode zijn.
Tis idd dat ik het mooi vind ja. Soms kijken mensen me heel raar aan, soms vinden ze me kleren ook mooi..
Ik draag volgens mij wel echt wat ik zelf mooi vind. Maar ja.. Wie weet zet ik me wel onbewust af tegen 'de maatschappij' of zo he je weet het maar nooit

*snelst getypte reply ooit want ik moet eten*
Met citaat reageren
carnival xiii
carnival xiii is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Dat is helemaal waar. Helaas denkt het gros van de (veelal jonge) mensen wél dat ze uniek zijn :/
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 17:44
*Morgrist*
*Morgrist* is offline
*eens met reply van cem. slut hierboven*

Voor sommige mensen hoeft t allemaal niet zo, die dragen kleding om hun oorspronkelijke reden (bescherming enzow :] )

Voor mij is dat wel nodig, ik uit mezelf graag op deze manier, en jah, ik heb ook zo'n pandabeer-fase gehad :]
Oud 21-07-2002, 17:44
Mysterons
Mysterons is offline
nu even een serieuze reply.

ik zie er misschien 'iets' anders uit. absoluut niet extreem. gewoon net iets anders. omdat ik bepaalde stijlen mooi vind, en ze mix is het niet in een bepaald hokje te duwen. soms heb ik een dag dat ik ff wil shockeren omdat ik weetikveel sago/boos/dipje ben/heb, dan doe ik het wel om me af te zetten. maar das bijna nooit

*zoo*
Oud 21-07-2002, 17:47
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Je bent erg naief als je denkt dat mensen hier gaan toegeven dat ze zich zo kleden als ze doen om zich aftezetten tegen alles en iedereen.

Ik ben inderdaad zo begonnen me te kleden vanwege die reden,ik werd gepest had een hele vervelende thuissituatie en ging me daarom afzetten...lekker tegendraads doen zodat het leek dat ik degene was die andere mensen peste en niet andersom.
Dikke zwarte lippenstift,overal zwarte lijnen...gewoon de standaard pandabeer imitatie,als ik nu foto's van toen zie schaam ik me verrot..maarja je bent jong en je wil wat
Nu kleed ik me inderdaad 'iets' anders maar ik heb zeker geen unieke stijl en vind mezelf geen alto,omdat je in mijn'subcultuur/mijn hokje hartstikke veel mensen hebt die er zo uitzien..ik vind mezelf gewoon niet zo heel erg anders.

Ik draag mijn kleding nu ook niet meer met de reden om te shokeren,ik vind het leuk om er iets anders uit te zien..om stijlen te combineren,ik zie er ook niet heel erg extreem uit naar mijn mening.

jaaaah, hier ben ik het helemaal mee eens! ( ik ben dus géén alto , want heb geen eigen menign )
Oud 21-07-2002, 17:58
mcsun
mcsun is offline
Citaat:
carnival xiii schreef:

Heb je ook een hekel aan standaard spelling?
standaard altow spelling
Oud 21-07-2002, 18:09
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
wow laatst heb ik vaak het idee van.. laat ik toch maar niks posten
Oud 21-07-2002, 18:10
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Dy|_uCK schreef:
En toch doe je het?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 18:12
SevenLayersDeep
SevenLayersDeep is offline
Citaat:
Dy|_uCK schreef:
Vreemde mensen ineens hier, huh?
Oud 21-07-2002, 18:39
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Dy|_uCK schreef:
same here, ''laat ik mijn bek maar houden''
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 18:49
Jules
Jules is offline
Citaat:
carnival xiii schreef:

Dat is helemaal waar. Helaas denkt het gros van de (veelal jonge) mensen wél dat ze uniek zijn :/
ieder mens is uniek

en weer ff ontopic.. kben het ook eens met cem. slut!
Oud 21-07-2002, 19:06
carnival xiii
carnival xiii is offline
Citaat:
Sooz schreef:

ieder mens is uniek

en weer ff ontopic.. kben het ook eens met cem. slut!
uniek in hun uiterlijk

(dan nog, maar je snapt wat ik bedoel)
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 19:08
Jules
Jules is offline
Citaat:
carnival xiii schreef:

uniek in hun uiterlijk

(dan nog, maar je snapt wat ik bedoel)

ja weet ik wel .. maar ik d8 ik plak het er ff aan vast
Oud 21-07-2002, 20:02
feline
feline is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Amen.
Oud 21-07-2002, 20:34
Jem
Jem is offline
Een paar maanden terug zat ik ook de meest bizarre dingen te combineren.. (nu nog steeds, maar minder opvallend)
Ik droeg gestreepte kousen op een geruite rok, dat soort toestanden.
Die kleren droeg ik om me een beetje te onderscheiden van de menigte (lukte behoorlijk) maar ook omdat ik ze vooral mooi vond.. Ik ben nu eenmaal dol op broekkousen, zeker met streepjes of andere prints

(Ongeveer zelfde verhaal van CemetarySlut ongeveer nu ik er zo wat over nadenk.. )
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 20:36
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Citaat:
SevenLayersDeep schreef:

Vreemde mensen ineens hier, huh?
Lifestyle is echt niet meer mijn forum sowieso het is helemaal vervreemd.. vet eng dit
Oud 21-07-2002, 21:46
SevenLayersDeep
Citaat:
Shah of Blah schreef:

Lifestyle is echt niet meer mijn forum sowieso het is helemaal vervreemd.. vet eng dit
Oud 21-07-2002, 21:59
SpiT
SpiT is offline
Ik kleed me zo omdat ik het mooi vind, simpel. Ik vind het leuk om er zo uit te zien, dat is bij iedereen denk ik zo. Niet bepaald bij iemand die er "anders" uit ziet. Degene die er "normaal" uitzien dragen die kleding toch ook omdat ze het mooi/leuk vinden?
En als ik het zou dragen om me af te zetten tegen mijn ouders zou het wel erg krom zijn, mijn ouders vinden het namelijk totaal niet erg dat ik er zo uit zie.
Oud 21-07-2002, 22:01
[DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
ik zie er uit omdat ik het mooi vind

de ene dag loop ik rond in een trainingspak en de andere dag in hele wijde spijkerbroeken..
ik doe wat ik leuk vind en omdat ik het mooi vind..

en ik zet me "geestelijk" wel af tegen de buitenwerled, daarvoor hoef ik er niet als een panda uit te zien....

ALS ik lijntjes wil zetten of gothic topjes wil dragen, doe ik dat nog altijd omdat ik dat mooi vind..
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 22:06
bluebell
bluebell is offline
Citaat:
carnival xiii schreef:
Ik benadruk mijn verknipte excentrieke karakter
precies!!
Oud 21-07-2002, 23:20
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik draag gewoon wat ik mooi vind en me lekker zit.
(ik vind andere redenen om kleding te dragen niet zo geslaagd eerlijk gezegd. Jij moet er in lopen, dus draag wat je zelf wilt.)
Oud 21-07-2002, 23:24
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
PV schreef:

kom op mensen, trek die tafellakens van je meubels af en naai er een leuk jurkje of rokje van, dan ben je apart
*vind dit serieus een goed idee* *heefd thuis een tafelkleed met een heel mooi ruitje*

Maar ik heb toch twee linker handen wat aan betrefd.
Oud 22-07-2002, 00:15
AtHell
AtHell is offline
k zet me nergens tegen af met mijn kleding, wil ik ook helemaal niet k draag dingen omdat ze lekker zitten en uiteraard omdat ik dan dr heel geil uitzie maar dat weten jullie niet
Oud 22-07-2002, 00:26
Avelon
Avelon is offline
ik hou ten eerste gewoon van aandacht.
geef ik toe ja.
maar wel zo dat ik het mooi vind. ik wil niet alleen maar anders zijn. zo anders dat het niet meer mooi is in mijn ogen. tuurlijk kan het nog gekker maar dan zie ik er volgens mij echt niet meer uit. ik kijk om me heen. laat me be-invloeden door anderen. en kijk gewoon naar wat Ik mooi vind. en ja soms vind ik iets mooi, een mooie vale spijkerbroek ofzo, maar dan voel ik me niet prettig, omdat ik mezelf dan saai vind, tja dan trek ik het niet aan he.
geen idee waardoor dat is
k heb denk ik te weinig aandacht gehad in mn jeugd
Oud 22-07-2002, 01:31
Faery
Faery is offline
Citaat:
charly not schreef:
maar waarom zie je er zo uit?!
Omdat ik het product ben van een stevig partijtje neuken van m'n ouders.
Oud 22-07-2002, 10:55
Verwijderd
Citaat:
charly not schreef:

ja, nou goed, dat je er gewoon 'anders' uitziet dan de rest van de samenleving.
Jezus Christus Maria God. Dus als ik dit goed begrijp moet de gehele samenleveing er hetzelfde uitzien. Dan kan je net zo goed in de wei gaan staan bij een kudde schapen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 10:57
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

Jezus Christus Maria God. Dus als ik dit goed begrijp moet de gehele samenleveing er hetzelfde uitzien. Dan kan je net zo goed in de wei gaan staan bij een kudde schapen.
schapen geloven niet in JcmG die eten namelijk gras
Oud 22-07-2002, 10:57
Verwijderd
Ik wil nog er nog even aan toevoegen dat ik er ook wel iets anders uitzie. Maar ik vind het ook gewoon mooi en ik voel me er prettig in.

En al dat gelul over ik zet me af tegen de rest van de maatschappij is ook een beetje onzin. Kijk naar de hele punk bewegeging: toch veel overeenkomsten in kleding. De hele älto" scene ziet er toch ook een bettje hetzelfde uit. Das ook gewoon een vorm van mode maar anders.

Dus ik ben ook gewoon een modelulletje op een andere manier
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 10:58
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef:

schapen geloven niet in JcmG die eten namelijk gras
Whehe, ach veel verschil is er niet
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 11:00
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

Whehe, ach veel verschil is er niet
maar toch
Oud 22-07-2002, 11:11
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
AtHell schreef:
k zet me nergens tegen af met mijn kleding, wil ik ook helemaal niet k draag dingen omdat ze lekker zitten en uiteraard omdat ik dan dr heel geil uitzie maar dat weten jullie niet
oej, DAT had je me niet verteld
Oud 22-07-2002, 11:21
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
omdat ik dat soort kleren nou eenmaal mooier vind, omdat ik gewoon niet op iedereen wil lijken , omdat ik me gewoon lekkerder voel in die kleren.
Oud 22-07-2002, 11:26
Floosje
Floosje is offline
Citaat:
*~*DOOR*~* schreef:
omdat ik dat soort kleren nou eenmaal mooier vind, omdat ik gewoon niet op iedereen wil lijken , omdat ik me gewoon lekkerder voel in die kleren.
Daar ben ik het wel mee eens
Oud 22-07-2002, 11:57
Undeclinable
Undeclinable is offline
Dan ga ik lekker apart doen

Hmjah ik ben me "zo" beginnen te kleden om toch een beetje bij een groep te kunnen horen.. was ..en ben ? .. altijd heel erg onzeker ... en sja buiten die groep was mn kleding dan wel weer apart.. (beetje skate kleding zegmaar) .. Echt afzetten ..tsjah dat was misschien iets wat daar automatisch uit voortkomt.. mensen die je dan opeens gaan beoordelen op je ..aparte.. kleding .. en juist daarom dus nog wat opvallender gaan kleden.. maar goed, zoveel lef heb ik daar nooit voor gehad dus echt wat "extremer" heb ik me nooit gekleed.. hoogstens een beetje om te laten zien wat voor muzieksmaak ik heb...

Vandaag de dag ..ach Ik ga me dr niet meer druk om maken dat ik toevallig wat draag wat behoorlijk wat mensen dragen..of juist niet.... haal gewoon m'n kleertjes bij een skatewinkel en shirts op concerten enzo... Wat mensen van me denken moeten ze verder helemaal zelf weten.. van mensen die me niet kennen trek ik me wat dat betreft helemaal nix..mjah .. probeer ik me helemaal nix aan te trekken.. van vrienden kan ik kritiek bestwel zwaar opvatten (hoewel ik eigenlijk nooit echt kritiek (meer) krijg maar dat terzijde)

*owjah kleertjes moeten ook lekker zitten en niet al te duur zijn maar dat lijkt me vrij duidelijk

Laatst gewijzigd op 22-07-2002 om 12:02.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 15:43
Kiss Kiss Karen
Kiss Kiss Karen is offline
THATS JUST ME!

nou, nu kom ik der nog ff bij.....on the top of the bottom.
Wat zal ik eens zeggen, ik was geinspireerd door een vriendin van mij......ik vond t gewoon onwijs mooi staan en 't stond ook onwijs mooi, alleen sommige mensen zijn zo alternatief...ze staan niet open voor veranderingen. Wat zij dragen is mooi en de rest is vreselijk!......(ik was trouwens gothic, helemaal into black!....,had lange zwarte leren jas, zwarte make up,schoenen,kleren) .....dat ben ik een paar maanden geweest,maar wat ik inzag, ik trok verkeerde mensen aan, kleine kinderen waren bang voor mij,en oma's liepen met een grote boog om mij heen,sommige van mn vriendinne vonde het wel aardig, anderen niet,tis niet zo dat ik me onwijs heb laten intimideren en verandert ben omdat zij dat wilden, maar toch

I STOPPED BEING A GOTHIC

ik wilde andere dingen proberen,kijken wat echt bij mij paste,aangezien ik mezelf te dik vond (al mn vriendinne ware echt super slank....dus ik ging mezelf vergelijken enzo) ben ik toen HIPHOP kleren gaan dragen.
KANI,FUBU,CLENCH,AEM KEI,RW......ik wilde anders zijn dan de rest, opvallen,mensen "shockeren"....maar ik vond t ook mooi. Ik had ook 2 alto broeken.....maar opzich vond ik die nie speciaal mooi......toen ging ik winkelen 2 maanden geleden met mn ex (inmiddels).......

I STOPPED BEING A HIPHOPPER-GIRL

ik kocht strakkere kleding, t was super mooi, en ik werd normaler,wat ik eerst niet wilde. Uiteindelijk liep ik ongeveer maand gelede een winkel binnen.....een kakker winkel om precies te zijn,er waren super veel mooie,kleurige strakke,wijduitlopende,nette kleren.....ik vond t prachtig..

I BECAME A KAKKER...............

okay, er zijn veel kakkers in nl,allemaal van die hockey meide enzo,die tegen roken en drugs zijn en voor drank.....maar ik heb veel geleerd de afgelopen maanden, niet alleen over kleding en over hoe mensen je kunnen beoordelen op uiterlijk,maar ook over houding en karakter........toen ik gothic was heb ik kennis gemaakt met de drugs wereld........daar ben ik nu gewoon weer helemaal uit......

I DON'T KNOW, MAYBE IT'S DESTINY.....

wie weet wat ik over een paar maanden zal zijn, ik ben iig altijd blij geweest met wat ik droeg en ik heb me er altijd goed ingevoeld.......en ik hoop dat dat altijd zo zal blijve.

uiterlijk kan je veranderen....innerlijk niet, and that's were it's all about, cos the only person you need to be is yourself

kiss kiss
Oud 22-07-2002, 16:03
SevenLayersDeep
Dus jij muts hierboven beweert dat gothic zijn alleen maar negatieve dingen met zich meebrengt...

Reageren

Regels voor berichten