![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben de laatste tijd wat aan het prutsen met PhotoShop wat erg leuke serultaten opleverd zo nu en dan. Op dit forum heb ik een overzicht van alle banners die ik tot nu toe gemaakt heb voor mijzelf en anderen. Commentaar van PhotoShop gebruikers is zeer welkom.
![]() http://s9.invisionfree.com/HadesOffi...=36&st=0&#last |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik gebruik inderdaad bestaande plaatjes om daarmee banners te maken. Maar daarbij gebruik ik ook effecten en dergelijke, maar ik ben pas begonnen dus het stelt nog niet zoveel voor. Ik om inhoudelijk commentaar, en als het je niet bevalt Peperkorrel flikker te toch mooi een end op? ![]() |
![]() |
|
![]() |
Tis gewoon een beetje cheap om een plaatje op te googelen, daar eenvoudig een standaard lettertype overeen te gooien.
Ook al heb je misschien je best erop gedaan, zo ziet het er niet echt uit. Je kunt wat creatiever zijn (en overkomen) door zelf letters te maken, plaatjes te combineren, en misschien wat beweging in je banners aan te brengen. Ik bedoel, dit ziet er gewoon echt uit alsof je er niet langer dan 2 minuten werk aan hebt gehad.
|
Het is wel leuk om te zien dat alle jongens hem afzeiken, en de meisjes juist vrij positief zijn
![]() Ik zal de reeks maar doorbreken: Ik vind ze helemaal niet zo slecht. Het is iig niet slechter dan de meeste banners die ik heb gezien. En de meeste plaatjes vind ik wel mooi. Goed uitgekozen dus. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sorry dat ik je teleurstel door het niks bijzonders te vinden, maar het is niet knap om dit te maken en het enige wat het nog mooi maakt zijn andermans plaatjes. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Bedankt voor alle positieve commentaar
![]() ![]() Citaat:
Mooie banner, Pay Per View ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 26-03-2005 om 11:27. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ga het alsjeblieft niet vergelijken met Mondriaan...die maakt dan wel iets wat door iedereen na te maken is, maar die was wel origineel (in zijn tijd). Dit is niet zelfbedacht, laat staan origineel, en al helemaal niet met een kunstzinnig doel gemaakt...
En iets proberen na te maken is één ding, maar een mooi plaatje van iemand anders gebruiken en het croppen, plus een tekst met cheesy blending opties laat zien dat jij er aanzienlijk minder moeite in hebt gestoken iets origineels of bijzonders te maken. En ik weet heus wel dat het voor een signature banner geen moer uitmaakt of het origineel is, maar post het dan niet hier in de veronderstelling dat iedereen inhoudelijk ingaat op hoe goed of slecht het is..het zijn gewoon standaard bannertjes. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zoals eerder gezegd weet jij schijnbaar heel goed wat er fout aan is, maar hoe het wel moet kun je me niet vertellen. In dit geval gaat het om hoe er gereageerd wordt, buiten wat mijn veronderstellingen wel niet zouden zijn. Als je niks zinnigs over mijn banners hebt te zeggen, zeg dan gewoon niks, Zandkorrel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind de banners op zich niet slecht ogen, maar de fonts wel bij bijna elke banner lelijk door extra randjes en andere visuele effecten. En zoals eerder gezegd, ik vind er geen kunst aan. ![]()
||
Citaat:
ik vind banners sowieso niet echt nodig, maar dit slaat echt alles, het is ook gewoon niet mooi. omdat je het zo graag wil zal ik het nog even onderbouwen: -lelijke plaatjes -onoriginele plaatjes -saaie fonts -heel erg standaard bevel en emboos -gare teksten met hoofdletters op het einde -duitse expo-muizen -niet echt composities om trots op te zijn hoor. ze zijn of slecht, of het zou belachelijk zijn als je ze niet zo deed (ze zijn niet allemaal heel slecht, nendili valt nog mee, maar ik zie het nut dus niet in van banners, en ik vind ze bepaald niet kunstzinnig ofzo) |
![]() |
||
Citaat:
|
www.powerweb.nl
siteontwerp, animatie en alle powerunlimited-banners die je voorbij ziet komen (de flashbanners welteverstaan) booyaa ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Handige links Vlooienband | 86 | 24-09-2010 14:56 | |
ARTistiek |
Het Grote Photoshop Topic Elbows | 59 | 10-07-2008 23:41 | |
Software & Hardware |