Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2005, 01:17
kleine_meis
kleine_meis is offline
Ik ben al een hele tijd gek op een jongen. Een hele tijd ging het tussen ons wel lekker, echter zijn er een aantal dingen gebeurd die ervoor gezorgd hebben dat het contact even wat minder geworden was.

Sinds afgelopen week ging het weer wat beter tussen hem en mij en ik had hem beloofd een paar dvd's langs te brengen aangezien ik toch in de stad moest zijn waar hij woont.

Hij woont nog met zijn ex in 1 huis samen en gaat dagelijks bij zijn ouders eten en is daar ook meestal tot een uur of 9.Ik bel hem zo nu en dan savonds op het thuis nummer van zijn ouders en klets dan ook wel eens met zijn moeder. (Een paar maanden geleden heb ik ook echt kennis gemaakt met zijn ouders en kreeg nadien een mailtje van zijn moeder dat ze het erg leuk vond mij ontmoet te hebben. (even voor de duidelijkheid, hij en ik hebben geen relatie))

Nu wilde ik hem eergister bellen om te zeggen dat ik die dvd's toch niet kwam langsbrengen omdat ik niet meer naar zijn stad toe hoefde en het is een stukje rijden hiervandaan...
Hij was zelf echter niet thuis, dus kreeg ik zn moeder aan de telefoon. Ze vroeg me ineens of ik op haar verjaardag wil komen, omdat ze vind me zo een leuke meid... Ze zei er achteraan dat er verder niemand zou komen, alleen zij zou er zijn, haar zoon en haar man.
Ik heb ja gezegd daarop, alleen het voelt een beetje vreemd dat ze een vriendin van haar zoon uitnodigd... Ze kent de ex van haar zoon veel beter, maar die heeft ze expliciet niet uitgenodigd.

Hoe zouden jullie hiermee omgaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2005, 07:43
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
gezellig toch?
Als jij haar ook aardig vind, waarom zou je het niet doen?
verder niks mis mee toch?
Oud 26-03-2005, 07:44
Verwijderd
Gewoon gaan en er een gezellige dag van maken.
En wie weet werkt het wel positief uit voor jou
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 08:27
Gothic
Gothic is offline
als die vriend van je het niet erg vindt, zou ik gewoon gaan ...
Oud 26-03-2005, 08:57
kleine_meis
kleine_meis is offline
Maar is het dan niet raar dat ze op haar verjaardag iemand uitnodigd die ze nog maar 1 keer gezien heeft? En vooral omdat het een tijdje niet zo lekker tusen die jongen en mij is gegaan. Zijn moeder weet alles wat er tussen hem en mij gespeeld heeft.

Wat ik er ook mischien nog bij moet vermelden: De ex (waarmee hij dus nog steeds in 1 huis woont) van die jongen die weet ook dat haar verjaardag dan is, en is een beetje beledigd dat ze niet is uitgenodigd. Haar heb ik nog nooit ontmoet, maar mocht het zo zijn dat zij ineens voor de deur zou staan, dan wordt ik ook met haar geconfronteerd en ben ik bang dat die ex dus enorm moeilijk gaat doen dat ik daar ben... (zij ziet mij als de aanleiding voor de problemen tussen hem en haar). En dat wens ik de moeder van die jongen dus niet toe dat er een ruzie in haar huis zal plaatsvinden op haar verjaardag. Ik wil die ex eigenlijk zowiso nooit ontmoeten,ze heeft me behoorlijk bestookt met telefoontjes, smsjes en mailtjes in het verleden.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 08:58
kleine_meis
kleine_meis is offline
oh ja, hoe kan ik dit trouwens zien dat etentje, zou het van haar de intentie kunnen zijn dat ze hem en mij weer dichter bij elkaar wil brengen door mij op zo een intiem familie etentje en haar verjaardag uit te nodigen? Of zou het gewoon alleen puur gaan om dat ze mij er bij wil hebben? (in hun familie staan familieaangelegenheden in hoog vaandel)
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 10:37
yapo
yapo is offline
1 + 1 = 2

ik kan me niet echt voorstellen dat ze zomaar iemand uitnodigd die ze aardig vind, dan zou ze wel meer aardige mensen uitnodigen.
Oud 26-03-2005, 10:56
kleine_meis
kleine_meis is offline
zou leuk zijn als het echt zo zou zijn... Hij belde me gisteren nadat hij bij zn moeder was geweest en hoorde dat ze me had uitgenodigd, hij klonk wel redelijk enthousiast...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 11:24
Matjong
Matjong is offline
Gewoon gaan...

Wat ik niet helemaal snap. In je eerste post zeg je dat die ex van die jongen expliciet niet is uitgenodigd, en in je tweede post zeg je dat je bang bent dat ze toch opeens voor de deur staat. Als ze expliciet niet is uitgenodigd lijkt me dat toch vrij klein?

Verder, als die moeder van die jongen je heeft uitgenodigd, en die jongen zelf ook positief is, wat let je dan? Zeker als je zegt dat ze weten hoe alles in elkaar steekt, dan hebben zij er ook vast over nagedacht en lijkt het me sterk als je opeens voor onaangename verassingen komt te staan.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 11:45
kleine_meis
kleine_meis is offline
De ex van die jongen is nogal drammerig en haalt wel vaker van dat soort geintjes uit. Als zij ergens niet wordt uitgenodigd en ze vind dat ze er wel bij hoort te zijn, dan gaat ze langs onder het motto van heej je bent jarig en het is toch onfatsoenlijk om niet te komen feliciteren

Een tijd terug toen ik vaker met die jongen wat afsprak, gooide zij vaak roet in het eten door ineens "ziek" thuis te blijven. Ineens hel erg verdrietig te zijn en hem echt nodig hebben zodat hij van haar uit absoluut gene bezoek kon ontvangen enz... Ze weet inmidels dat ik er op de verjaardag van de moeder van haar ex zal zijn...

Ik heb iniedergeval besloten dat ik er zowiso heenga! Nu nog een leuk cadeautje vinden
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 12:17
Matjong
Matjong is offline
Citaat:
kleine_meis schreef op 26-03-2005 @ 12:45 :
De ex van die jongen is nogal drammerig en haalt wel vaker van dat soort geintjes uit. Als zij ergens niet wordt uitgenodigd en ze vind dat ze er wel bij hoort te zijn, dan gaat ze langs onder het motto van heej je bent jarig en het is toch onfatsoenlijk om niet te komen feliciteren

Een tijd terug toen ik vaker met die jongen wat afsprak, gooide zij vaak roet in het eten door ineens "ziek" thuis te blijven. Ineens hel erg verdrietig te zijn en hem echt nodig hebben zodat hij van haar uit absoluut gene bezoek kon ontvangen enz... Ze weet inmidels dat ik er op de verjaardag van de moeder van haar ex zal zijn...

Ik heb iniedergeval besloten dat ik er zowiso heenga! Nu nog een leuk cadeautje vinden
Klinkt als een leuk en gezellig type Nouja, ik zou me niet laten tegenhouden door zo'n irritant kind... Maar dat heb je zelf ook al besloten zie ik
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 14:58
bracelance
bracelance is offline
gewoon doen en ondertussen die jongen versieren!
Oud 26-03-2005, 16:01
Verwijderd
Citaat:
kleine_meis schreef op 26-03-2005 @ 12:45 :
Gewoon gaan, leuke kleren aan, leuke make- up (), en een bos bloemen ofzo voor die moeder meenemen!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 16:22
oneMen
oneMen is offline
Even die jongen vertellen dat je bent uitgenodigd, en of het hem ook leuk zou lijken. Je voelt je er namelijk wat ongemakkelijk bij, en dat kun je hem best vertellen. Dan zal hij waarschijnlijk vertellen dat hij het juist leuk zou vinden als je erbij bent, en zal je je waarschijnlijk een stuk minder ongemakkelijk voelen.
Oud 26-03-2005, 16:31
Matjong
Matjong is offline
Citaat:
oneMen schreef op 26-03-2005 @ 17:22 :
Even die jongen vertellen dat je bent uitgenodigd, en of het hem ook leuk zou lijken. Je voelt je er namelijk wat ongemakkelijk bij, en dat kun je hem best vertellen. Dan zal hij waarschijnlijk vertellen dat hij het juist leuk zou vinden als je erbij bent, en zal je je waarschijnlijk een stuk minder ongemakkelijk voelen.
Die jongen had al gezegd dat hij het leuk vindt als ze kwam (geloof ik).

Ow, enne.. Bloemen doen het altijd goed bij moeders (mijn moeder dan).
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 21:25
kleine_meis
kleine_meis is offline
Leuk dat er zoveel reacties komen

Die bos bloemen is een goed idee!

Ik heb er echt zin in om er heen te gaan nu, ben zelfs al aan het nadenken wat aan te trekken enzo, haha, ik lijk wel zenuwachtig op een positieve manier

Ik heb haar zoon nog even gesproken en hadden het er over dat ik zowiso de laatste trein weer moet pakken om weer terug te kunnen komen naar mn kamer bij mn studiestad... Hij zei dat we het er nog over zouden hebben, dus misschien blijf ik er dan ook wel logeren.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 23:28
sgaapje
sgaapje is offline
Dat van dat logeren maakt het natuurlijk helemaal spannend Maar ga er maar vanuit dat dit helemaal goed gaat komen. Met een bosje bloemen is volgens mij iedere moeder wel blij. En ik denk dat die moeder goed doorheeft dat haar zoon gek op jou is, en hem door jou uit te nodigen een handje helpt. Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 23:35
kleine_meis
kleine_meis is offline
Ik hoop inderdaad echt dat het zo is dat hij ook gek op mij is... Laatste tijd is het wat stiller tussen ons... Dus wie weet doet dit het gevoel tussen hem en mij alleen maar goed. Ben in ieder geval heel erg blij met de uitnodiging van zijn moeder!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 12:33
snarl
snarl is offline
is dit niet gewoon een koppelactie van die moeder of zo?
Oud 27-03-2005, 12:44
mrsjones
mrsjones is offline
Gewoon gaan. Kan jou het schelen. Misschien wordt het wel harstikke leuk tog?
Oud 27-03-2005, 13:42
Spruit
Spruit is offline
Gewoon gaan!
Oud 27-03-2005, 22:34
Verwijderd
Ga er gewoon gezellig heen, neem een bloemetje voor haar mee en maak er een gezellige avond van. Wie weet wordt het dan toch nog wat met die jongen!

succes
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 23:15
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
o gezellig! gewoon gaan! maak er met z'n allen een leuke dag van! en laat zijn ex maar lullen, die is gewoon te jaloers
Oud 28-03-2005, 17:22
WolterB
WolterB is offline
Gewoon gaan, of die vriend moet het moeilijk vinden als jij komt.
Ik zou er iig zelf niet zo een probleem van maken, gewoon een gezellige verjaardag
Oud 28-03-2005, 21:00
kleine_meis
kleine_meis is offline
Ik ga er ook zeker weten heen

Ik heb met hem nou een paar dagen ervoor ook nog gezellig wat afgesproken.

Ik heb er zin in!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten