Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2005, 17:21
Ragnar
Ragnar is offline
Je mist bepaalde letters...
Oud 26-03-2005, 17:29
snoopy
snoopy is offline
uitgeslapen, bij m'n vriend thuis. Uitgebreid ontbeten met z'n tweetjes onder het genot van friends. Toen samen de stad in, naar een reisbureau. Daar hebben we een tijdje overlegd en daarna zijn we met een stapel reisgidsen op een terrasje gaan zitten. We hebben een aantal dingetjes uitgezocht, donderdag gaan we officieel boeken. Daarna naar huis, gecomputerd, in bad geweest en nu weer achter de computer.
Oud 26-03-2005, 17:37
Lhoesje
Lhoesje is offline
NIets, nada NIENTA

* bevalt me wel, alleen me ouders niet
Oud 26-03-2005, 17:42
Verwijderd
gewerkt en toen ik thuis kwam kreeg ik te horen dat mijn oma waarschijnlijk niet zo lang meer leeft mehh, en zo ga ik uit denk ik, misschien.
Oud 26-03-2005, 17:54
suikerprinses
suikerprinses is offline
ik heb gewerkt&daarna nog wijn gedronken met 2'vrienden'. en mn m00der heeft opbergboxen gekocht, zodat ik eindelijk mn teringzooi op kan ruimen. en ze heeft me net mini-inlegkruisjes, omdat ze zegt dat ze in haar kut kruipen en dat ze ze daarom niet hoeft
Oud 26-03-2005, 17:56
Jules
Jules is offline
^ lekker hoor

waarom mag ik dat godverdomme niet in hoofdletters neerzetten.
Oud 26-03-2005, 19:25
Apomes
Apomes is offline
Vandaag ben ik opgestaan om half 7 voor één of andere onbekende reden . Hierna wat Geschiedenis samengevat en geinternet. Rond 10 uur naar stad geweest voor enkele inkopen omdat ik donderdag hoog bezoek verwacht . Daarna terug naar thuis frietjes gaan eten. Terug naar stad voor een ijsje en toen terug op internet & msn.
Op msn, had mijn lover in spe gezegd da ter mij iets moest vertellen en hij ging dat morgen doen..Toen heb ik 3 uur een kotsgevoel gehad van de zenuwen
Dan maar op een gay chat gezeten, waar ik een jongen heb leren kennen en we gaan vanavond uit (om 10 uur) .
Spannend...
Oud 26-03-2005, 19:32
merels
merels is offline
ik was gister erg brak, werken, slapen, daarna even uit waar vervolgens een aantal meisjes werden geslagen, zo asociaal. Gelukkig heeft de boosdoener wel een donkerblauw hoofd. Ik wilde vroeg thuis zijn maar er was een gast die ik al een tijd gesproken had uiteindelijk zes uur pitten en tien uur opstaan om te werken, bll. Deze avond was trouwens wel goed voor mijn ego, damn wat een slijmballen. Zo komt een vriendin langs en ze blijft hier pitten.
Oud 26-03-2005, 20:55
Metal
Metal is offline
die donkerblauwe shizzle is echt de bom hehe

dat wilde wij eigenlijk met carnaval doen bij iemand, toch maar niet gedaan.
Oud 26-03-2005, 21:00
Susanne
Susanne is offline
gehockeyd en verloren met 5-0.. domme kutkrengen ik ben 3x gevallen ofzo.. ze waren niet eens zo goed, ze konden alleen maar vals spelen
hun keeper zat gewoon te roken en bier te drinken onder de wedstrijd en niemand die er wat van zij
ons team weegt nu bij elkaar meer dan 800 kg hebben we even uitgerekend vandaar dat we zo sloom zijn, we zijn gewoon collectief moddervet geworden in de "winterstop"

vnvnd ga ik niet uit, ik ben extreem gefrustreerd
ik sms al mn vrienden hoe gefrustreerd ik wel niet ben, was snel klaar
Oud 26-03-2005, 21:06
schimmel
schimmel is offline
vandaag heb ik autorijles gehad van mn vader, nouja, echt een volwaardige les was het niet want er was geen fatsoenlijk stukje te vinden waar je ongestoord kon rijden. maar auto's doen me gewoon niet zoveel en ik zou ze toch maar in de prak rijden en elke keer als ik een eend zie vol op de rem springen.
daarna heb ik mn vader geholpen met de nieuwe uitlaten op de motor van mn moeder te zetten. nouja, ik heb geschuurd, gesmeerd,
opgelet enzo gedaan.
nu ben ik me alweer aan het vervelen en ga ik me maar weer bezatten.
Oud 26-03-2005, 21:08
Susanne
Susanne is offline
ik ga ook maar zoepn ja
Oud 26-03-2005, 21:12
Metal
Metal is offline
oja vanmiddag was het heerlijk weer, dus met 2 vrienden met de motor gaan touren
Oud 26-03-2005, 21:13
Metal
Metal is offline
Citaat:
schimmel schreef op 26-03-2005 @ 22:06 :
vandaag heb ik autorijles gehad van mn vader, nouja, echt een volwaardige les was het niet want er was geen fatsoenlijk stukje te vinden waar je ongestoord kon rijden. maar auto's doen me gewoon niet zoveel en ik zou ze toch maar in de prak rijden en elke keer als ik een eend zie vol op de rem springen.
daarna heb ik mn vader geholpen met de nieuwe uitlaten op de motor van mn moeder te zetten. nouja, ik heb geschuurd, gesmeerd,
opgelet enzo gedaan.
nu ben ik me alweer aan het vervelen en ga ik me maar weer bezatten.
skimmel je moet een motorchick worden

geen auto sloerie
Oud 26-03-2005, 21:19
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Metal schreef op 26-03-2005 @ 22:13 :
skimmel je moet een motorchick worden

geen auto sloerie
haha
zoiets stond ook al in de planning
Oud 26-03-2005, 21:37
Verwijderd
ik heb gewerkt en op mijn werk duizend bh's aan haakjes gehangen en bh's dichtgedaan bij mensen die dat zelf niet konden en boobs opgemeten, het was even wennen maar verder wel leuk. toen boodschappen gedaan en dat viel duurder uit dan ik dacht, en nu ben ik moe en saai en hang ik in pyjama op de bank met popcorn a la herm (aangebrand met gestampte muisjes erover) en sigaretten en rosé en kijk ik stomme films en elke 5 minuten kijk ik of er leuke mensen online komen maar nee
Oud 26-03-2005, 21:52
Kaps
Kaps is offline
Naar Bert Klunder geweest en me kapotgelachen
Oud 26-03-2005, 23:12
merels
merels is offline
Citaat:
Metal schreef op 26-03-2005 @ 21:55 :
die donkerblauwe shizzle is echt de bom hehe

dat wilde wij eigenlijk met carnaval doen bij iemand, toch maar niet gedaan.
nee ik houd er totaal niet van, maar als je jezelf zo laag opstelt..
Oud 27-03-2005, 11:15
Verwijderd
van gisteren 5 uur s middags tot 10 minuten geleden liggen slapen had kennelijk een slaap tekort ofzo
Oud 27-03-2005, 11:17
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 27-03-2005 @ 12:15 :
van gisteren 5 uur s middags tot 10 minuten geleden liggen slapen had kennelijk een slaap tekort ofzo
Nee, de klok is een uur vooruit gegaan.

Henk Mul !
Oud 27-03-2005, 11:19
Verwijderd
Citaat:
HenkMul schreef op 27-03-2005 @ 12:17 :
Nee, de klok is een uur vooruit gegaan.

Henk Mul !
maar dat neemt niet weg dat ik vanf gistermiddag 5 uur heb liggen maffen tot net, dat is echt iets van bijna 20 uur ofzo
Oud 27-03-2005, 11:36
nps
nps is offline
lekker ontbeten en zo ga ik nara mijn verzorgpaardjes.
Oud 27-03-2005, 12:12
Apomes
Apomes is offline
Hoi, ik ben 31 uur wakker.
Gisteren ben ik een toffe jongen tegen gekomen op de chat, daarmee ben ik naar A'pen geweest naar "Babylon" holebi fuif. Op de terugweg heb ik die jong afgezet...twas ne hele leuke en schone . Toen ik bijna thuis was, ben ik in slaap gevallen en tegen de vangrailes geschuurd! Nu is mijn linkerkant helemaal kapot en moet ik hem dinsdag gaan binnen doen .
Toen heb ik nog moeten werken van 7 tot juist.

En toch was het leuk
Oud 27-03-2005, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 27-03-2005 @ 13:12 :
en moet ik hem dinsdag gaan binnen doen
eh.... wat?
Oud 27-03-2005, 12:23
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 27-03-2005 @ 13:16 :
eh.... wat?
Dinsdag moet ik de auto naar de garage brengen voor hem te herstellen en te laten spuiten enzo
Oud 27-03-2005, 12:39
Verwijderd
rare jongens die belgen
Oud 27-03-2005, 12:45
Verwijderd
Ik ben gisteren naar de dierentuin geweest met mijn neefje en nichtje en iedereen keek me aan alsof ik een tienermoeder was en dat werd nog erger toen mijn nichtje de hele tijd 'MAMA' begon te gillen maar het was wel leuk. Ohja, eerst had ik nog rijles en het is eighties-weekend op Noordzee en dat luistert Johnny altijd en toen vroeg hij of ik mee uit wilde.
Nog cadeautjes gekocht voor een vriendinnetje die ik vanavond zie en daarna ben ik uit eten geweest met mijn liefste vriendinnetje en hebben we gefietst door onweer en dat vond ik eng. En later gingen we even wat drinken en dat even werd vrij lang en nu zijn we net wakker en hebben we net gebruncht met mijn family en zij heeft een kater en ik niet.
Oud 27-03-2005, 12:52
Verwijderd
Lekker 'paas'ontbijt gehad en dat was 't wel

gisteren heb ik van 7 tot half 6 gewerkt en dat was druk, maar wel leuk
's avonds heb ik vrij weinig gedaan
Oud 27-03-2005, 12:54
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 27-03-2005 @ 13:39 :
rare jongens die belgen
Omdat wij onze auto's laten herstellen?
Oud 27-03-2005, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 27-03-2005 @ 13:54 :
Omdat wij onze auto's laten herstellen?
nee omdat je zegt 'voor hem te herstellen' en 'hem gaan binnen doen'
Oud 27-03-2005, 13:38
Tom Violence
Tom Violence is offline
ik ging koken voor 2 vriendinnen en ze gingen echt zo hard op mijn kookkunsten. na veel wijn kwamen we bij een lekker dertigersfeest in 'de nieuwe anita' (haha) in amsterdam wat eigenlijk al om 01.00 afgelopen was maar wij kwamen uiteraard om 01.05 nog binnen
cocktails gedronken, gedanst en zwetende dertigers uitgescholden.

toen bleef 1 vriendin bij een paar mannen plakken en ik ging met het andere meisje ergens zitten waar ik gepimpt werd door een filosoof. maar toen hij zei dat hij 7 jaar geleden afgestudeerd was ging er een belletje rinkelen. m'n vriendin was toen al weg en ze zou terugkomen maar ze kwam niet. maar aangezien ik sinds kort mijn leven gebeterd heb bleef ik vriendelijk met hem praten over mijn studie (zz). hij vroeg of ik wel eens tentoon stelde en ik zei dat er een kunstmarkt was 9 april waar ik semi-geforceerd naar toe ga. toen ging ik weg en hij vroeg om mijn nummer voor als die kunstmarkt nog door zou gaan. en ik zei ja het gaat wel door hoor? maar hij wilde toch mijn nummer. dus toen had ik die gegeven en hij gaf zijn kaartje want deze filosoof was programmeur geworden ().

toen vond ik m'n vriendinnen terug die allebei hard gepimpt waren, de ene door een dertiger die Pepijn heette en de ander door een leraar van een ex-vriendje en ik zat op een stoel en opeens lag ik op de grond en ik snapte er niks van. en vanmorgen kreeg ik een sms'je met de tekst 'vrolijk pasen' van die filosoof
Oud 27-03-2005, 14:12
monolo
monolo is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 27-03-2005 @ 14:38 :
verhaal
omg
Oud 27-03-2005, 14:21
Tom Violence
Tom Violence is offline
het is wel heel leuk daar trouwens alleen er zitten allemaal afgevaardigde kunstacademie studenten (zz)
Oud 27-03-2005, 15:19
Matjong
Matjong is offline
Haha, klinkt goed Tom Violence

Heb gisteren gepooled en daarna tot diep in de nacht getriviand en weer heel wat nutteloze wijsheid opgedaan. Daarna een kleine 5 uurtjes geslapen en zojuist met mijn slaperige hoofd een familiebrunch gehad. Straks Indisch koken voor wat gasten, heeft altijd wel een paar uurtjes voorbereiding nodig.
Oud 27-03-2005, 15:49
Maharani
Maharani is offline
Ik heb mijn haar gekleurd.
Oud 27-03-2005, 16:44
Laïs
Laïs is offline
Ik heb vandaag gewandeld want dat was het chantagemiddel van mijn moeder.'je mag dat maar dan ga je dan wel mee'. om haar een plezier te doen.
Boek verder gelezen,catcher in the rye,wat een ongelooflijk kutboek,maar ik moet het uit hebben na de paasvakantie dus ik ga geen nieuw halen.
& vanavond eten,douchen & geschiedenis afwerken,want we hebben verschrikkelijk veel werk opgekregen in vakantie. juijj.
Oud 27-03-2005, 17:04
ZerO
ZerO is offline
oooh i'm back
Ik ging uit en kwam thuis helemaal gaar en toen viel ik in slaap met mijn kleren nog aan boven op tijdschrijften, cd's, en kleren.
Nu heb ik nekklachten en verder luister ik muziek en ik moet aan een opdracht voor school werken maar het is zondag ik prop me liever vol met paaseitjes.
Oud 27-03-2005, 17:51
Verwijderd
ik werd vanmorgen veel te vroeg uit mijn bed getrommeld omdat er een paasontbijt was en dat vind ik stom want ik eet sochtends nooit dus ook met pasen niet,maar het moest want anders was ik zo ongezellig he dus ik heb maar een worstenbroodje naar binnen gestampt.
toen moesten we naar opa en oma want het is pasen he en dan doe je dat en toen heb ik aldaar de donald duck gelezen en toen ging ik weer naar huis om huiswerk te maken en daar doe ik nu een poging toe,ik ben gisterenavond ook al de halve avond ermee bezig geweest en ik heb al een half a4tje maar verder lukt het goed om mn aandacht erbij te houden hoor
Oud 27-03-2005, 18:52
Codaz
Codaz is offline
Vandaag lekker enorm laat eruit, gister op stap geweest met me maten. Twas weer redelijk shizzle. Tis alleen zo godsgruwelijk vervelend als je A nauwelijks geld hebt om te gaan en B met 15 man gaat, waardoor je binnen 5 minuten iedereen kwijt bent.
Je gaat je jas weghangen bij de garderobe langs de kroeg en je draait je om en de helft is weg.
Verder echt wel nice dat ik overal binnenkwam zonder legitimatie en maten van me niet
Uiteraard veel te veel mensen gezien, ook van school. Ze verbaasden zich erover dat ik uit was Maja ach.
Verder absint gedronken, wat uiteraard wel goed was
Ik was inclusief zomertijd om kwart voor zes in me bedje, dus dat was wel redelijk
Misschien volgende week weer. Nu ff alle muziek die ik gister gehoord heb en waar mijn oren nog pijn van doen downloaden en opnieuw luisteren.
Oud 27-03-2005, 19:14
Verwijderd
uitgaan, met mijn ouders 'pasen' gevierd bij mijn broer, uit eten geweest.
Oud 27-03-2005, 19:21
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
sochtends ff in het bos 'hardlopen', was heel relaxed weer toen. daarna paasontbijt, smiddags naar het strand met oma er ook bij, savonds weer eten !
Oud 27-03-2005, 21:37
Verwijderd
Ik was moe en moe en moe en ik heb teveel gegeten en toen ben ik naar een vriendin gegaan en daar hebben we lam op de bank gehangen en geluld over hoeren en pooiers jajaohja en dat sloeg allemaal nergens op en ik rook weer en dat vind ik fijn maar nu zijn mijn sigaretten op en ben ik woeeest.
En nu luister ik allemaal liedjes van Marilyn Monroe en dat vind ik fijn want ik wil een blonde sexbom zijn rrrooar

Oud 27-03-2005, 21:59
Jules
Jules is offline
Eerst gewerkt en mijn ouders kwamen kijken, en ze vonden NEMO heel leuk! Later kwam mijn vriendje ook nog en toen hebben we een pilsie gedronken bij een cafe in de buurt, want we moesten tot 18u wachten want we gingen eten in Club11 (bovenin het Stedelijk) en het uitzicht was en het eten en het was ook nog hip en leuk.

Daarna hebben mijn ouders me naar huis gebracht en nog even wat gedronken en naar mijn hokje gekeken. Vriendje was ondertussen naar huis gefietst en ik ging nadat ik even gedweild had (en mn ouders uitgezwaaid) ook naar vriendje en daar zit ik nu terwijl hij naar studio sport ofzo kijkt. Oja en ik ben misselijk
Oud 27-03-2005, 22:48
suikerprinses
suikerprinses is offline
ik had een fijne paasbrunch met mn familie. ik was onwijs moe en heb meer op de bank&in de tuin gehangen dan gezellig gedaan. en tussendoor ging ik smsen met een lekkerrrr ding. toen waren we thuis en ging iedereen macdonalds eten, behalve ik. en ik heb alweer mn kamer opgeruimd, maar ik ben nog niet klaar.
Oud 28-03-2005, 10:47
Laïs
Laïs is offline
Vannacht heb ik kut geslapen want ik was onrustig en had dromen over een jongetje met een enorme bakkerszak met daarin allemaal ontbijtkoeken & appels in zilverpapier gedraaid. Toen werd ik te vroeg wakker en wat later kwam dat jongetje uit mijn droom de kamer binnen met een ontbijt op bed,die we dan in de keuken verder opaten.
en het was zeer lekkerrr.
en een vriendinnetje had 's morgens vroeg een cd op de brievenbus gezet,wi-hi,omdat ze vandaag weggaat tot woensdag en ze me dus niet kan zienn.
En van mijn broer kreeeg ik Monza. Juijjj.
Oud 28-03-2005, 10:58
HenkMul
HenkMul is offline
M'n 12-jaar oude, demente teckel lag gisteren op mijn bed te soezen, terwijl ik apathisch naar het beeldscherm staarde. Op een gegeven moment sprong m'n hond snel van het bed af en liep sneaky de kamer uit - hier was iets niet in de haak. Ik draaide me om en zag een mooie, grote gele vlek. Ik over de zeik en m'n matras ook. Uiteindelijk zocht ik mijn heil op het luchtbed; belabberd geslapen in een graflucht waar zelfs je teckel U tegen zegt!

.

Henk Mul !
Oud 28-03-2005, 11:01
Verwijderd
Oud 28-03-2005, 11:37
James Riot
James Riot is offline
das goed guur henkie
Oud 28-03-2005, 13:47
ZerO
ZerO is offline
's middags pas opgestaan en nu zit ik achter de computer oh goh echt en in plaats van aan school te werken wat de bedoeling was ben ik nutteloos bezig, oh en ik ben extreeem gefrustreerd vandaag okeeeeeee
Oud 28-03-2005, 13:56
Glory
Glory is offline
sinds ik een gamecube heb, heb ik geen leven meer en nu wil ik hakken met eXo maar ik kan hem niet vinden

Regels voor berichten