Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ben je al slaapwandelend op die bureaustoel terechtgekomen of ben je daar in slaap gevallen?
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
de deur was open zo kwam ze buiten.. dat is logisch.. en misschien kwam haar staart wel tussen de deur omdat je die zo hard dicht knalde.. stuk van staart af.. dus die is weg gerent.. en misschien wel bang voor jou... |
![]() |
||
Citaat:
|
Dat is raar moet ik je vertellen. Ik heb eerlijk gezegd geen verklaring ervoor. Ik geloof in geesten, ik heb een vriendin die er nogal wel eens mee in contact komt. Als het werkelijk een demonische geest wat, wat jij dacht, dan zul je er niet zo makkelijk vanaf komen. Dat is de ergste klasse qua geesten. Zij weigeren om naar het Licht te gaan.
Ehm..je kat. Dieren staan wel symbool voor bepaalde dingen. Uilen staan symbool voor de dood. Katten staan volgens mij nergens voor....ehm ehm... Ik zou zeggen, maar jezelf niet al te gek, blijf een beetje nuchter onder alles, get some sleep. Die kat komt wel terug. ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En over je kat? IMO zijn katten vage dieren. Een kat van een vriendin van mij had een hersentumor, het ene moment poeslief en het andere moment leek het of hij bezeten was. Sindsdien vertrouw ik katten niet meer ![]() Maar ik hoop dat je hem snel terug vind.
|
misschien is je kat wel vergiftigd door een of andere randebiel en op t moment dat ie z'n laatste adem uitblies kreeg jij door een bovennatuurlijke kracht een bericht via je dromen dat er iets vreselijks aan het gebeuren was met je kat
![]() maar ik hoop natuurlijk dat je kat ongedeerd is ![]()
Laatst gewijzigd op 19-03-2005 om 13:00. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
ALS het echt waar is.. heb je te maken gehad met je ''kundalini'', dat zijn in principe je eigen demonen. Dat betekent dat je paranormaal bewust gaat worden. Dieren zien en horen meer en daar is ie waarschijnlijk van geschrokken en daardoor weggerend.
Je hoeft er niet bang voor te zijn, het zijn niet echt demonen -_-' En het kan je sowieso niks doen, je kat ook niet. Die is gewoon geschrokken. Denk ik dan hè.. Maar heb je glaasje gedraaid ofzo?
||
Citaat:
Het opstijgen van de energie door de aanwezige chakra's of zenuwknopen, kan het beste geleidelijk gebeuren, omdat het met allerlei sterke ervaringen gepaard kan gaan. Kundalini-energie is een reservoir van psychische kracht, in zijn grofste verschijningsvorm sexuele energie, die zich na opwekking tot allerlei vormen kan ontwikkelen. Fysiek of psychisch trauma kan vaak de oorzaak zijn van een plotseling wakker worden van de energie. Het tegenhouden of onderdrukken van het proces is nooit gezond en kan zelfs gevaarlijk zijn. BRON: http://www.xs4all.nl/~robvd/kundalini/
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nou nou nou zo kan ie wel weer..
Erg vervelend van die kat, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje "wazig'' vind allemaal..... Maar goed wie ben ik om te zeggen dat dat soort dingen niet kunnen. Hopelijk gebeurd het voortaan niet meer.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar ik vind het wel een eng/raar verhaal hoor! Maar dat je door je raam iets zag dat op ogen leek kan misschien ook wel gewoon door je droom komen. Als ik mezelf bang aan het maken ben (na het zien van een enge film ofzo) zie ik ook overal dingen die opeens ergens op lijken en daardoor meteen eng worden. En misschien is je kat gewoon geschrokken omdat jij zo wakker schrok en de deur dichtknalde. Ik hoop voor je dat ie nog terugkomt ![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Rare droom/nachtmerrie... Verwijderd | 9 | 03-11-2007 20:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Lucide Dromen Dave2006 | 23 | 01-07-2007 23:49 | |
Psychologie |
Rare droom Verwijderd | 23 | 19-01-2005 12:25 | |
Psychologie |