Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2005, 13:38
Chronocide
Chronocide is offline
OKOK ik had dus een droom, waarin ik wakker werd op mijn computerstoel, en ik merk dat de voordeur open is. Ik loop ernaar toe om hem dicht te doen, meer dan knalt er opeens iets door me heen. Ik vlieg draaiend door de lucht en val met op de grond, en ik voel/zie een soort demonisch ding overal om me heen.

Op dat moment word ik echt wakker OP MIJN COMPUTERSTOEL!! En de voordeur is WEER open.
Ik blijf eventjes zitten, en dan storm ik naar de deur om hem dicht te trappen. Ik ren weer terug, en kom even tot mezelf om dan naar mijn bed te gaan. Plotseling hoor ik mijn kat panisch krijsen en van buiten tegen de voordeur krassen, dat doet ze normaal nooit.

Ik wilde naar buiten gaan, maar dat durfde ik niet, want ik zag door het raam iets dat op ogen leek. Het is nu 2 dagen later en mijn kat heb ik sindsdien niet meer gezien.

Was dit een soort geest ofzo? Ik weet het niet, en heb al 2 nachten niet meer geslapen.

Wat moet ik doen?
Oud 18-03-2005, 13:47
legatus
legatus is offline
Citaat:
Chrome schreef op 18-03-2005 @ 14:38 :
en heb al 2 nachten niet meer geslapen.
Wat je gezien hebt komt vrijwel zeker door je slaap tekort.

Ben je al slaapwandelend op die bureaustoel terechtgekomen of ben je daar in slaap gevallen?
Oud 18-03-2005, 13:48
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
legatus schreef op 18-03-2005 @ 14:47 :
Wat je gezien hebt komt vrijwel zeker door je slaap tekort.

Ben je al slaapwandelend op die bureaustoel terechtgekomen of ben je daar in slaap gevallen?
Ik ben daar in slaap gevallen, maar hoe verklar je dan dat mijn kat weg is?
Oud 18-03-2005, 13:51
legatus
legatus is offline
Citaat:
Chrome schreef op 18-03-2005 @ 14:48 :
Mijn ervaring is dat katten wel vaker een aantal dagen wegblijven. Of vermoed je dat je kat verslonden is door een kwade geest of misschien zelfs bezeten door die entiteit?
Oud 18-03-2005, 13:54
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
legatus schreef op 18-03-2005 @ 14:51 :
Mijn ervaring is dat katten wel vaker een aantal dagen wegblijven. Of vermoed je dat je kat verslonden is door een kwade geest of misschien zelfs bezeten door die entiteit?
Er is geen reden om sarcastisch te zijn. Blijkbaar geloof je totaal niet in zulk soort zaken, maar daar heb ik geen problemen mee.
Oud 18-03-2005, 13:55
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
legatus schreef op 18-03-2005 @ 14:51 :
Mijn kat blijft trouwens nooit langer als een uur of twee weg, ik weet niet eens hoe ze buiten is gekomen
Oud 18-03-2005, 16:09
paranoid
paranoid is offline
Citaat:
Chrome schreef op 18-03-2005 @ 14:55 :
Mijn kat blijft trouwens nooit langer als een uur of twee weg, ik weet niet eens hoe ze buiten is gekomen

de deur was open zo kwam ze buiten.. dat is logisch.. en misschien kwam haar staart wel tussen de deur omdat je die zo hard dicht knalde.. stuk van staart af.. dus die is weg gerent.. en misschien wel bang voor jou...
Oud 18-03-2005, 16:44
MissCabaret
MissCabaret is offline
Citaat:
doowz schreef op 18-03-2005 @ 17:09 :
de deur was open zo kwam ze buiten.. dat is logisch.. en misschien kwam haar staart wel tussen de deur omdat je die zo hard dicht knalde.. stuk van staart af.. dus die is weg gerent.. en misschien wel bang voor jou...
God, wat is dat nou weer voor een verklaring? ik vind het eng.. woon je alleen? was er iemand bij je? en heb je vaker dat soort dromen? of enge dingen meegemaakt thuis?
Oud 18-03-2005, 17:26
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
doowz schreef op [pl=16330207]18-03-2005 @ 17:09
Mijn kat heeft/ had geen staart meer... daarom kwam ze bijna nooit buiten

Citaat:
God, wat is dat nou weer voor een verklaring? ik vind het eng.. woon je alleen? was er iemand bij je? en heb je vaker dat soort dromen? of enge dingen meegemaakt thuis?
Mijn ouders waren die nacht bij vrienden, en zoiets heb ik nog nooit eerder meegemaakt
Oud 18-03-2005, 19:35
Flip!
Flip! is offline
Dat is raar moet ik je vertellen. Ik heb eerlijk gezegd geen verklaring ervoor. Ik geloof in geesten, ik heb een vriendin die er nogal wel eens mee in contact komt. Als het werkelijk een demonische geest wat, wat jij dacht, dan zul je er niet zo makkelijk vanaf komen. Dat is de ergste klasse qua geesten. Zij weigeren om naar het Licht te gaan.

Ehm..je kat. Dieren staan wel symbool voor bepaalde dingen. Uilen staan symbool voor de dood. Katten staan volgens mij nergens voor....ehm ehm...

Ik zou zeggen, maar jezelf niet al te gek, blijf een beetje nuchter onder alles, get some sleep.

Die kat komt wel terug.

Oud 18-03-2005, 19:55
legatus
legatus is offline
Citaat:
Chrome schreef op 18-03-2005 @ 14:54 :
Er is geen reden om sarcastisch te zijn. Blijkbaar geloof je totaal niet in zulk soort zaken, maar daar heb ik geen problemen mee.
Het is een legitieme vraag. Wat denk JIJ dat er met je kat is gebeurd.
Oud 18-03-2005, 23:08
JCG
JCG is offline
Citaat:
Chrome schreef op 18-03-2005 @ 14:48 :
Vroeger naar bed gaan , zoiets heb ik ook een keer gehad. Toen sliep ik extreem weinig, en als ik toen sliep kreeg ik de vaagste nachtmerries (tot aan dat satan persoonlijk me kwam opzoeken in me kamer). Dus probeer eens een weekje vroeger naar bed te gaan, bij mij werkte dat heel goed.

En over je kat? IMO zijn katten vage dieren. Een kat van een vriendin van mij had een hersentumor, het ene moment poeslief en het andere moment leek het of hij bezeten was. Sindsdien vertrouw ik katten niet meer .

Maar ik hoop dat je hem snel terug vind.
Oud 19-03-2005, 12:48
nexjes
nexjes is offline
misschien is je kat wel vergiftigd door een of andere randebiel en op t moment dat ie z'n laatste adem uitblies kreeg jij door een bovennatuurlijke kracht een bericht via je dromen dat er iets vreselijks aan het gebeuren was met je kat

maar ik hoop natuurlijk dat je kat ongedeerd is

Laatst gewijzigd op 19-03-2005 om 13:00.
Oud 19-03-2005, 15:11
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
misschien kwam het omdat je dronken bent thuis gekomen, zou kunnen toch
Oud 19-03-2005, 15:37
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
Flip! schreef op 18-03-2005 @ 20:35 :

Ik zou zeggen, maar jezelf niet al te gek, blijf een beetje nuchter onder alles, get some sleep.

Ik ga altijd om 10 uur/half 11 slapen, ik snap ook niet hoe ik voor de pc in slaap kon vallen

Citaat:

Het is een legitieme vraag. Wat denk JIJ dat er met je kat is gebeurd.
Ik heb echt geen idee

Citaat:
misschien kwam het omdat je dronken bent thuis gekomen, zou kunnen toch
Nee, ik was die hele dag thuis, en bovendien drink ik niet door de weeks
Oud 20-03-2005, 13:05
Sabbie
Sabbie is offline
ALS het echt waar is.. heb je te maken gehad met je ''kundalini'', dat zijn in principe je eigen demonen. Dat betekent dat je paranormaal bewust gaat worden. Dieren zien en horen meer en daar is ie waarschijnlijk van geschrokken en daardoor weggerend.

Je hoeft er niet bang voor te zijn, het zijn niet echt demonen -_-' En het kan je sowieso niks doen, je kat ook niet. Die is gewoon geschrokken.

Denk ik dan hè..

Maar heb je glaasje gedraaid ofzo?
Oud 20-03-2005, 16:08
legatus
legatus is offline
Citaat:
Sabbie schreef op 20-03-2005 @ 14:05 :
''kundalini''
Kundalini is een Sanskriet woord, dat "opgerold" betekent. Het duidt op de energie die traditioneel gezien, drie-en-een-half keer opgerold ligt aan de basis van onze ruggegraat. Deze energie, die bij de meeste mensen onbewust blijft, is onze grootste kracht van creativiteit en bewustwording.
Het opstijgen van de energie door de aanwezige chakra's of zenuwknopen, kan het beste geleidelijk gebeuren, omdat het met allerlei sterke ervaringen gepaard kan gaan.

Kundalini-energie is een reservoir van psychische kracht, in zijn grofste verschijningsvorm sexuele energie, die zich na opwekking tot allerlei vormen kan ontwikkelen. Fysiek of psychisch trauma kan vaak de oorzaak zijn van een plotseling wakker worden van de energie. Het tegenhouden of onderdrukken van het proces is nooit gezond en kan zelfs gevaarlijk zijn.

BRON: http://www.xs4all.nl/~robvd/kundalini/
Oud 27-03-2005, 11:54
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Is je kat nog teruggekomen?
Oud 27-03-2005, 21:10
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 27-03-2005 @ 12:54 :
Is je kat nog teruggekomen?
nee
Oud 28-03-2005, 23:39
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Chrome schreef op 27-03-2005 @ 22:10 :
nee
Najah, heb je in ieder geval een leuk verhaal om later aan je kleinkinderen te vertellen.
Oud 29-03-2005, 08:42
nl2suzy
nl2suzy is offline
Nou nou nou zo kan ie wel weer..

Erg vervelend van die kat, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje "wazig'' vind allemaal..... Maar goed wie ben ik om te zeggen dat dat soort dingen niet kunnen.

Hopelijk gebeurd het voortaan niet meer.
Oud 29-03-2005, 11:04
legatus
legatus is offline
Citaat:
nl2suzy schreef op 29-03-2005 @ 09:42 :
Hopelijk gebeurd het voortaan niet meer.
Je kunt wel katten blijven kopen.
Oud 29-03-2005, 11:23
sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
legatus schreef op 29-03-2005 @ 12:04 :
Je kunt wel katten blijven kopen.
Idd
Maar ik vind het wel een eng/raar verhaal hoor! Maar dat je door je raam iets zag dat op ogen leek kan misschien ook wel gewoon door je droom komen. Als ik mezelf bang aan het maken ben (na het zien van een enge film ofzo) zie ik ook overal dingen die opeens ergens op lijken en daardoor meteen eng worden.
En misschien is je kat gewoon geschrokken omdat jij zo wakker schrok en de deur dichtknalde. Ik hoop voor je dat ie nog terugkomt
Oud 29-03-2005, 12:16
nl2suzy
nl2suzy is offline
haha katten genoeg tekoop, mgoed als hij er bang van is is het toch te hopen dat het voortaan niet meer voorkomt..

Regels voor berichten