Advertentie | |
|
![]() |
|
Gebruik misschien de zoekfunctie eens, dit lijkt me wel een onderwerp waar al eerder over gesproken is.
![]() Effe snel via search gekeken: http://forum.scholieren.com/showthre...highlight=date Veel plezier op je date in elk geval. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oke, als je niet voor een filmpje gaat (wat heel therapeutisch werkt op net-vrijgezelligen) dan kan je er bv voor kiezen om d'r een middagje mee te nemen om te shoppen oid. Vaak als dames net vrijgezel zijn hebben ze de behoefte om gigantisch veel geld over de balk te smijten (althans.. ik wel ![]() ![]() Kunt vervolgens een terrasje pakken, uit eten gaan, whatever. Zorg iig dat ze een leuke, volle dag heeft zodat ze geen tijd heeft om te zitten mokken over haar ex, maar het gewoon leuk en gezellig heeft met jou.
|
Je moet naar het Theater gaan... naar BoomChicago bijvoorbeeld (http://www.boomchicago.nl) hele leuke tent.. Doe je het om haar op te vrolijken en maak je er een leuke avond van.. vooral lekker jezelf blijven en lijkt me logisch dat je niet teveel toenadering zoekt, omdat ze het misschien ff gehad heeft met relaties, en meer op zoek is naar een lieve en zorgzame vriend.. alle tijd, en probeer vooral niks te forceren.. heel veel succes
![]() edit: laat ik het nog ff wat makkelijker voor je maken en een beschrijving van een ideale date geven (in mijn ogen) Eerst ga je naar het Centrum van Amsterdam.. lekker ff door de stad slenteren.. is het lekker weer kan je indien je budget het toelaat lekker op het terras gaan zitten en wat drinken.. indien geen geld ga je lekker naar het Vondelpark en ga je lekker in t gras liggen met een flessie wijn en een zak chips (gekocht in supermarkt ![]() Laatst gewijzigd op 29-03-2005 om 13:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Tja, bios. Ik ga binnenkort met mijn vriend naar een toneelstuk. Het is weliswaar voor school, maar het is erg leuk om dit soort activiteiten te doen en je pikt nog wat cultuur mee ook. Verder heeft zij een hobby van voetballen (of jij ), tenissen weet ik veel wat. Ga kijken als ze moet trainen of een wedstrijd heeft ofzo. Beetje mental coachen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Lijkt me sterk dat je alleen maar 'een avondje naar de bios' kunt verzinnen.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En nee dat gaat niet alleen over liefdesrelaties.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dus als iemand zich geroepen voelt dit dicht te spammen: ga je gang. Een slotje kan ook, maar da's minder leuk. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat nodigt echt uit tot een slotje ![]() |