Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Temps zijn redelijk, is dat met een boxed koeler? Temp 1 = je moederbord temperatuur. Temp 2 = je cpu Vind 51ºC stessed vrij hoog...voor een Athlon 64je, maar ze kunnen natuurlijk meer hebben.
||
Citaat:
mja welkom in de wondere wereld van elektronica en microsoft ![]() maargoed.. heb je memtest nu eindelijk een keer gedaan? en controleer je IRQ's Laatst gewijzigd op 25-03-2005 om 11:24. |
![]() |
||
Citaat:
of bedoel je zoiets? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
[quote]Sometimes memory errors show up due to component incompatibility. A memory module may work fine in one system and not in another. This is not uncommon and is a source of confusion. In these situations the components are not necessarily bad but have marginal conditions that when combined with other components will cause errors. [/qoute]
Hoeft niet, maar laat mem test gewoon nog een keertje runnen, ik had een keer ook fouten, deed ik het nog een keer had ik het niet meer. En probeer ook eens in een andere bank. http://www.memtest86.com/#display Helaas is de site van hem offline waarin staat wat, welke fout is.
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zou me even richten op het geheugen, memtest is een betrouwbare testtool en daar ben je bij mijn weten nog niet behoorlijk doorheen gekomen toch? Flashen van een bios is idd niet geheelzonder gevaar. Echter is het zo dat als je gewoon nadenkt ,en niet halverwege de stekker uit de muur rukt, er over het algemeen weinig verkeerd kan gaan. Laatst gewijzigd op 28-03-2005 om 16:43. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien moet ik hem eens lief aankijken en vertellen dat er hiet veel mooie meiden in Groningen rondlopen ![]() Maar hoezo iemand die dezelfe heeft? Om te kijken of die er problemen mee gehad heeft? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm ik zit net ff op tweakers te zoeken en ik zag een post van iemand met (schijnbaar) een soortgelijk probleem, maar het is toch net iets anders. Het zou eraan kunnen liggen dat het stopcontact niet geaard is.
ou dat mogelijk zijn? Want de pc zit in een stekkerbox die niet geaard is(als er niet van die goudkleurige pinnetjes zijn issie niet geaard toch?) naar een stopconcact in de muur die ook niet geaard lijkt te zijn. Aan de overkant inb de kamer zit dat er wil op(die pinnentjes dan) Zou het misschien eventueel ook daaraan kunnen liggen? Schijnt nogal belangrijk te zijn voor netwerken. Ik zoek ff dat topic weer op. hiero: http://gathering.tweakers.net/forum/...amd%2Cprobleem |
![]() |
||
Citaat:
@TS een ander met het zelfde mobo.. zou al je onderdelen 1 voor 1 kunnen testen |
![]() |
|
|