| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Blijven lachen zeg ik dan maar
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik zit nu op stage en Rachel is veel beter bezig en niemand mag mij.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
ja je stond op het station en ik zei hoi en toen zei jij hoi en toen liep ik weer verder
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
verder niet boeiend ofzo |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik had vandaag de opening van het nieuwe pand van mijn stage en de nieuwe tentoonstelling en ik heb van 9 tot 8 gewerkt. en veel gedronken en heel veel gepraat en gelopen en gefietst voor de laatste boodschappen en ik heb zestig keer geniesd. Mijn crush is officieel een ex-crush want hij is echt tè oud en hij heeft een kind. Wel een leuk kind, maar toch. Daarover heb ik me gefrustreerd en daarna ben ik in een zitzak gaan liggen om daar een uur te blijven en alle hapjes naar me toe laten komen. Nu ben ik moe en ga ik naar mijn loverrr. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Oeh, ik ben benieuwd hoe het eruit ziet. Ik kom wel een keer langs want ik ben sowieso nog nooit in Rotterrrrdam geweest. ![]() Haha, heeft hij ook nog eens een kind, wat erg. M. is tha bomb. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 19:06 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Jezus Christus Verwijderd | 225 | 13-11-2004 16:52 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 10:35 | |
Christelijke Leugens [Deel II] Sweet_Hadar | 4 | 14-03-2004 22:29 | |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 17:53 | |
| Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 15:40 | |