Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2005, 17:50
whoei
whoei is offline
als mijn vriend en ik neuken, vind ik daar nix aan. Ik voel nauwelijks iets en ook voor mijn vriend is het niet leuk om te weten dat ik t niet lkkr vind..
heeft iemand tips voor mij/ons om het voor mij lkkr te maken?

alvast bedankt...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 17:53
Qimm
Qimm is offline
Nou begin er eens mee om het te bespreken met je vriend, zoek uit wat jij wel lekker vind.
Varieer zo nu en dan van standje en wissel het 'neuken' af met wat hand- of mondwerk.
Oud 28-03-2005, 18:04
Mariekje*
Mariekje* is offline
Keej. Begin eens met het trainen van je bekken-bodemspieren, als je deze aanspant 'voel' je namelijk al meer. Wissel daarnaast van standjes, vinger jezelf ondertussen of laat hem dat doen. Ga asjeblieft niet liggen denken: "wat ga ik morgen doen?" of "Jezus Chrisus, is die nou al klaar..?" - concentreer je. We hebben een hekel aan egoïstische wipkonijnen, dus die straffen we per direct af Hij zorgt maar dat ie je bezighoud (afwisselen met hand/mond werk bijv). Praat er met elkaar over, ga eens experimenteren, en sla ook een goed voorspel niet over. Succes.
Oud 28-03-2005, 18:04
little nemo
little nemo is offline
kan je niet wat meer info geven over wat jullie precies doen en of er nog dingen zijn die je wel lekker vindt?
Oud 28-03-2005, 18:08
whoei
whoei is offline
natuurlijk doen we ook aan mond en hand werk en mond werk is dan ook super goed!! maar k snap dat hij ook wilt neuken..mjah dan voel ik nie ech veel dus ja verpest t voor mij..En we hadde er al een tijdje geleden over gehad..en hij voelt zich steeds schuldig etc. want hij denkt dat t aan hem ligt...maar dat is denk ik niet zo!!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 18:11
Qimm
Qimm is offline
Niet lullig bedoelt, maar hij is hopelijk toch wel een beetje van formaat (15cm of meer?). En als jij je bekkenbodemspieren aanspant voel je dan ook niks? En doen jullie wel aan standjes, in het ene standje voel ik ook meer dan in het andere. En zorg er ook voor dat je er niet als een dooie vis bij ligt, beweeg mee!

beetje te veel 'en'
Oud 28-03-2005, 18:11
Mariekje*
Mariekje* is offline
Geloof mij nou maar, er kan heel veel aan hem liggen. Maar wat doe jij dan tijdens het neuken? jij ligt te liggen? en hij gaat z'n gang?
Oud 28-03-2005, 18:15
whoei
whoei is offline
nee tuurlijk lig k daar niet te ligge... mjah...weet niet hoelang die van hem is...maar zeker niet klein ofsow..gwoon normaal denk ik...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 18:16
Lelle_*
Lelle_* is offline
Het is een kwestie van uitproberen.
Draai met je heupen, druk je bekken omhoog, ga eens andersom liggen (op je buik/rug/zij) .. Je moet elkaar leren kennen.
Er over praten met je vriend helpt ook wel misschien. Dan kom je er samen achter wat je allemaal wilt proberen. Of juist niet. Wat lekker is, en wat niet.
SucceS!
Oud 28-03-2005, 18:22
Mariekje*
Mariekje* is offline
ik hoor een vriend van mij naast me zeggen: "Of misschien is zij gewoon veels te wijd". Goed, heel lullig.

Ik zou vooral met je bekkenbodemspieren aan de gang gaan. Op welke manier heb je tot nu toe geexperimenteerd dan? Wat heb je tot nu toe uitgeprobeerd?

[edit: ow doos, das 2x dezelfde vraag]
Oud 28-03-2005, 18:22
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
HvJ schreef op 28-03-2005 @ 18:22 :
ik hoor een vriend van mij naast me zeggen: "Of misschien is zij gewoon veels te wijd". Goed, heel lullig.
heb ik ook al aangedacht ja
Oud 28-03-2005, 18:24
whoei
whoei is offline
whehe veelste wijd? lkkr bijdehand weer(A) maar wat standjes betreft...em..nou gwoon ik onder ...ik boven...op me zij..etc. beetje de "normale" denk ik..
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 18:27
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik zei: bekkenbodemspieren, bekkenbodemspieren, bekkenbodemspieren, bekkenbodemspieren.. . Dan ben je dus nog lang niet klaar, oefenen kreng

[edit: hmm er zal vast wel een manier zijn, waardoor het ook fijn word voor jou succes, nogmaals]
Oud 28-03-2005, 18:27
Qimm
Qimm is offline
Wat ook kan helpen, tenminste ik voel dan meer dan gewoon. Als hij van achter komt (hondjes of schildpadjes) dat je je benen tegen elkaarhoudt en hij dus met zijn benen om jou heen moet zitten. Dan krijg je veel meer wrijving.
Oud 28-03-2005, 18:28
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Qimm schreef op 28-03-2005 @ 19:27 :
Wat ook kan helpen, tenminste ik voel dan meer dan gewoon. Als hij van achter komt (hondjes of schildpadjes) dat je je benen tegen elkaarhoudt en hij dus met zijn benen om jou heen moet zitten. Dan krijg je veel meer wrijving.
ja, die ja!
Oud 28-03-2005, 18:28
whoei
whoei is offline
ok..bedankt allemaal wordt weer veel neuken aankomende tijd!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 18:29
Qimm
Qimm is offline
Goed oefenen!
Oud 28-03-2005, 18:29
Mariekje*
Mariekje* is offline
Maak je hem niet impotent?
Oud 28-03-2005, 18:31
whoei
whoei is offline
hij kan wel wat hebben...hopelijk
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 19:00
Verwijderd
clitoris!
euh ja. Laat hem daar eens mee spelen tijdens de seks (kan goed bij lepeltjelepeltje of hondjes) of doe het zelf (kan goed als je op hem zit).
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 23:20
Kirk22
Kirk22 is offline
wacht... wacht tot je geil bent en wacht... wacht tot je opgewonden bent en wacht... wacht tot je van top tot teen helemaal idioot word van het wachten en ga dan pas over tot neuken.
Oud 28-03-2005, 23:32
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
whoei schreef op 28-03-2005 @ 18:50 :
als mijn vriend en ik neuken, vind ik daar nix aan. Ik voel nauwelijks iets en ook voor mijn vriend is het niet leuk om te weten dat ik t niet lkkr vind..
heeft iemand tips voor mij/ons om het voor mij lkkr te maken?

alvast bedankt...

Neuken niet leuk??!!!

Nou ja, misschien kan je jezelf tijdens de daad vingeren zodat je nog wel iets voelt
Oud 29-03-2005, 03:26
Verwijderd
en niet te verlegen, het vereist nogal wat zelfvertrouwen maar zodra het eenmaal leuk vind, is het ook echt leuk ! ! ! ! ! !
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 10:07
nl2suzy
nl2suzy is offline
Ik vond er in het begin ook helemaal geen reet aan, maar nu na een aantal jaren vind ik het echt "leuk".

En ik denk dat hoe vaker je "oefent'' hoe beter het zal gaan en hoe fijner je het zal gaan vinden.
Oud 29-03-2005, 10:38
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
henri de penri schreef op 29-03-2005 @ 04:26 :
en niet te verlegen, het vereist nogal wat zelfvertrouwen maar zodra het eenmaal leuk vind, is het ook echt leuk ! ! ! ! ! !

wahahaha, Penri
Oud 29-03-2005, 10:56
juno
juno is offline
Citaat:
HvJ schreef op 28-03-2005 @ 19:22 :

Ik zou vooral met je bekkenbodemspieren aan de gang gaan. Op welke manier heb je tot nu toe geexperimenteerd dan? Wat heb je tot nu toe uitgeprobeerd?

[edit: ow doos, das 2x dezelfde vraag]
Ik denk niet dat de topicstarter er al zes kinderen van 8 pond schoon aan de haak heeft uitgeplopt. Ze is nog jong en hardstikke strak.

Seks moet je leren, je moet jezelf ontdekken en je partner ontdekken. Veel doen en veel varieren. En in zijn algemeenheid geldt dat je er nadat je bent klaargekomen er minder van voelt dan ervoor. Logisch, want die spanning is dan al ontladen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 12:29
nexjes
nexjes is offline
misschien is ze wel 40, juno
Oud 29-03-2005, 12:30
Sweet Dream
Sweet Dream is offline
Citaat:
nexjes schreef op 29-03-2005 @ 13:29 :
Oud 29-03-2005, 13:21
whoei
whoei is offline
whehhe 40? nee man pas 16..
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 13:25
Sweet Dream
Sweet Dream is offline
Als je neuken niks aan vind, dan doe je toch echt wat verkeerd meid.
Oud 29-03-2005, 19:27
Mennuz
Mennuz is offline
Experimenteren, experimenteren en nog eens experimenteren
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 19:45
Lorelei
Lorelei is offline
Alle dingen die hierboven al zijn gezegd en: Word je niet zo ontzettend nat van mondwerk (zowel van jezelf als van speeksel) dat je daardoor minder voelt?
Oud 29-03-2005, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Of 37

Ik denk dat je inderdaad moet experimenteren. Het is ook niet altijd opwindend om alleen te neuken. Het gaat ook heel erg om alles eromheen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 22:04
Verwijderd
Mss ben je nog wel niet helemaal klaar voor seks...
Dit vind ik namelijk wel erg raar klinken.

Verder tsjaa alles is hierboven al genoemd.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 05:25
Verwijderd
Dan doet hij iets fout.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 15:03
edinora
edinora is offline
ik ben het eens met sarah: CLITORIS!
dat ding zit er niet voor niks natuurlijk!

mijn vriendje is goed geschapen, maar van alleen neuken kom ik ook niet tot grote hoogten. zorg ervoor dat je clitoris gestimuleerd wordt. ikzelf prefereer het nog altijd om zelf te doen omdat ik...nah ja...zelf ruim 9 jaar ervaring heb en dus beter weet wat lekker is en vriendje niet meer zo makkelijk gefocussed en hard kan stoten als hij ook nog eens over zo'n miniscuul dingetje moet wrijven.

Daarbij wil verandering van standje ook nog eens helpen. missionaris vind ik best leuk, maar doggy style bleek voor mij gewoon goddelijk te zijn, omdat ik dat alles beter voel en zelf beter bij mijn clitoris kan. Experimenteren, oefenen.

Ook nadenken over wat je geil vindt om te doen, zien, zeggen, etc. Neuken is niet alleen maar een beetje op en neer, de aankleding van het geheel doet ook erg veel.
Oud 06-04-2005, 14:59
verveeldevent
verveeldevent is offline
probeer alles, iets moet voor jouw lekker zijn dat moet haast wel
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 15:28
Red Lion
Red Lion is offline
ik vind t leuk om bovenaan te liggen, dan kun je zelf wat meer bepalen hoe snel enzo. Als je zelf actiever bent dan zul je t waarschijnlijk ook leuker vinden (is bij mij toch zo). Wat je ook kunt proberen is: jij ligt bovenaan, je rug hol, en ondertussen vingert je vriend je, is niet zoo handig voor hem omdat je beweegt maar wel heel leuk voor jou omdat je dan 2x gestimuleert wordt.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 19:39
Verwijderd
als je bijv massge van je clit wel lekker vind.. kan je op je rug liggen je heupen een beetje omhoog en dan kan hij zn hand daar stoppen en lekker masseren.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 19:05
casual dreamer
casual dreamer is offline
mijn vriendin kan haar bekkenbodemspieren zo hard aanspannen dat ik een blauwe plek krijg op mijn penis voelt wel heerlijk aan hoor
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Nee, vroeger werd er nog Nederlands gegeven op school.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 21:15
Maurice
Maurice is offline
bij neuken hoef je ook nix aan te hebben.
(of was dat grapje al tig keer gemaakt?)
Oud 17-04-2005, 04:15
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
leer hem beffen
Oud 17-04-2005, 15:13
ilse
ilse is offline
ik had dat ook in het begin, maar werd steeds leuker.. ja weet t niet, maar kwestie van wennen ofzo?
Oud 17-04-2005, 19:38
Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
casual dreamer schreef op 11-04-2005 @ 20:05 :
mijn vriendin kan haar bekkenbodemspieren zo hard aanspannen dat ik een blauwe plek krijg op mijn penis voelt wel heerlijk aan hoor
OMG
Kan ze mij dat ook leren
Oud 17-04-2005, 21:34
halveschizo
halveschizo is offline
Citaat:
Lelle_* schreef op 17-04-2005 @ 20:38 :
OMG
Kan ze mij dat ook leren
moet je op ballet gaan (of yoga ofzo)

ontopic: mischien ben je wel pot?
Oud 18-04-2005, 11:45
Pixxa
Pixxa is offline
droog pompen is geen zak aan. et moet wel wat hebbe en dat begint met het voorspel
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 13:13
Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
halveschizo schreef op 17-04-2005 @ 22:34 :
moet je op ballet gaan (of yoga ofzo)

ontopic: mischien ben je wel pot?
Nee, ben geen pot.
Zou het wel willen kunnen voor mijn vriend..
Oud 18-04-2005, 15:21
Lieved
Lieved is offline
Citaat:
Qimm schreef op 28-03-2005 @ 19:27 :
Ik wou het net ook al gaan voorstellen @ ts: ik zou dat zeker een keertje proberen!! je bent toch wel geil genoeg voordat jullie echt gaan neuken?een goed voorspel is heel belangrijk
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 15:39
Augustus
Augustus is offline
Citaat:
casual dreamer schreef op 11-04-2005 @ 20:05 :
<3!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten