![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik gebruik de meliane tablet(pil). hopelijk heb je zo voldoende informatie groetjes belanda ![]() ![]()
|
![]() |
Ik begon met de pil twee maanden voordat ik 15 werd. Ik kreeg de Diane -35. Een goede bijwerking van deze was dat je puistjes minder worden. Maar een slechte was dat ik er binnen 3 maanden 10 kilo zwaarder van werd die er eigenlijk nooit meer helemaal vanaf zijn gegaan.
Ik slik nu de microgynon 30 en bijdeze heb ik nergens last van
|
![]() |
1) 14 toen tijdje gestopt, nu weer (15)
2) Werd in het begin een beetje raar ongesteld --> ineens een hele maand ofzo, dan een week niet, 3 weken wel, 5 weken niet etc, terwijl je eigenlijk juist hartstikke regelmatig zou moeten worden, maargoed, is allemaal wel goed gekomen! 3) Diane |
![]() |
|
![]() |
-16.5...zoiets
![]() -Heb een keertje men pil doorgenomen (1 maand wel ![]() ![]() ![]() -Diane35 , redelijk zware pil.
||
Citaat:
||
Citaat:
* Ja, ben beetje dikker geworden en week voordat ik ongesteld moet worden ben ik chagrijnig en moet ik overal om huilen en ben ik een beetje een zeur. Maar dat word al minder gelukkig! * Ehm.. Microgynon 30 (of zoiets) Xx~Druppel~xX |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Meiden die graag jongens in hun kruis trappen GreyHoundX | 104 | 13-08-2017 02:49 | |
Liefde & Relatie |
Wat hebben meiden tegen lang haar?! Verwijderd | 87 | 10-03-2010 17:46 | |
Seksualiteit |
Kleding? vraag voor de meiden hier... Gerard SnEl | 135 | 13-05-2003 13:47 | |
Seksualiteit |
orgasme beschrijven fruitvliegje | 28 | 06-05-2003 20:12 | |
Liefde & Relatie |
Vraag voor de meiden/vrouwen Silpheed | 59 | 24-07-2002 15:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
vraagje voor de meiden hier over de pil. Secretly | 17 | 19-01-2002 18:46 |