Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Op MSN ben ik (geweest):
- HAD! The Manifestation of Nuit. The Unveiling of the Company of Heaven. Every Number is Infinite, there is no Difference. - How are you feeling... do you feel ok? Cuz I dont... - The Heavens split open, tear asunder and spit out Fahr, behold - Ah... Listen to them, the children of the Night, what sweet music they make... - Children of the Night, awaken and hear the Darkness that is my Soul. Gewoon origineel zijn... pak een willekeurig oud engels boek en pik er zinnetjes uit, klinkt erg geleerd ![]() (heb ik trouwens niet gedaan, maar toch)
|
![]() |
ik ben vaak:
"Cool Bets;We Keep It Cool, You Get Tha Bets" en op het moment ben ik geloof ik ff "Betsy drijft voorbij op d'r eigen wolkje (lange kabel ofzow jah)" en soms dingen als "Betsy en d'r onzichtbare vriendje zijn aan het chillen" Gewoon zinnetje wat in je opkomt, stukjes van liedjes vind ik ook wel leuk. Of een heel kort mopje is ook geinig. Maar wat ik wel altijd belangirjk vind is dat je aan de naam kan aflezen wie iemand is anders meot ik altijd helemaal gaan openen en aan mailadres gaan aflezen wie het is en dat is teveel moeite ![]() |
![]() |
|
Ik vind dat je gewoon die naam zelf moet maken.... Een nickname moet volgens mij of compleet idioot zijn of van toepassing zijn op mij....
Boer_kameeL zou zo uit scouting kunnen komen, want - heb uithoudingsvermogen & trouw van kameel - ben kalm en droog - kan soms zot, echt 'boers' doen .... Andere nick van mij is 'Doggy', komt van mijn achternaam (andere afgeleiden : dog, droge, den dooge, dogge, ...) En dan nog Osiro, beetje mystrieus oosters.... (me neef is jusit aan Japanologie afgestudeerd, is bron van kewle namen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je heet nu sundy he, nou een vriendin van me had sundew (ja t betekent wel iets, kwee alleen niet meer wat, sorry), is dat leuk? hmz.. moet toch niet zo moeilijk zijn .. ik heet nu "my only love sprung from my only hate" jaja.. romeo & juliet.. boeiend.. [Dit bericht is aangepast door heavinly (28-10-2001).] |
![]() |
|
Waarom kan niemand gewoon zijn of haar eigen naam gebruiken. Als ik Flying bird on the edge of heaven zie staan zou ik echt niet weten tegen wie ik het heb. Waarom kan niemand gewoon zijn eigen naam gebruiken.
maar als je dan echt een andere naam wil noem jezelf dan. Weg met de monarchie iedereen is gelijk Communisten van Nederland verenigt u. Of zoiets |
![]() |
|
Verwijderd
|
Met een beetje fantasie kom je er wel!
Een greep uit mijn collectie... ![]() Ï Aîñ'T /\/ø gØdDä/\/\ñ $Øñ ö£ Æ B!t©H® <<<PeopleEqualSh!T>>> Prejudice, your life is ooover! Prejudice, your life is mine! Now say goodbye 2 your world! I say goodbye 2 you!® SadisticSacredWh.re® TeringTyfusTakkeTrut Er wordt wel eens gezegd dat de jongeren van nu klapvee zijn, een patatgeneratie. Maar daar ik Genua bleek dat jongeren nog steeds rebelleren…TOTALE ANARCHIE, echt waar! Lunatic without skateboard Lend me your gun, the fun has just begun. You wanted to make me happy? Trigger happy is how it’s done! SOCIETY. We all know there’s something WRONG and we’ve known it all LONG. You’re all the (SIC)est motherf*ckers I’ve ever seen! Come play dying! If you’re 555, I’m 666! You can’t kill me cause I’m already inside you! Weeeeee’re on druuuuuugs!® Kitty pettin, Flower sniffin, Baby kissing Coporate RockWh*re® Skat Skitzo®<©Chazz> Niet fukken met Beastinnetje Simon Says: *STAY AWAY, I BITE!* >>Eville VOODOO Bad-eendje® Verzuip mij! Verzuip mij in je badkuip! |
![]() |
|
![]() |
Wat maakt je MSN naam uit?
Het gaat niet om je naam, maar om wat je zegt. Ik zelf heb: "Pieter" ![]() En soms: "Rhinus is ......" Wat je ook doet, doe niet allemaal van: VoGeLVerSChRiKker (MIDDEN IN WOORDEN MOETEN GEEN HOOFDLETTERS!! ![]() en ook niet: <[2[//\/\\/:;! (WANT DAT IS VERVELEND!!) ZO! |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Betalen voor MSN 7? DG | 18 | 09-11-2004 01:12 | |
De Kantine |
msn namen Firefly182 | 64 | 26-09-2004 18:23 | |
De Kantine |