Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2005, 21:52
Drez
Drez is offline
Ik heb een intake gehad bij de dokter dus nu heb ik een dokter hier. En mijn fantastische nieuwe planning laten zien aan een kerel van studieondersteuning en paaseitjes gegeten daar. Verder gestudeerd in de ub en teveel pauze gehouden maar dat was wel leuk. Toen snel eten en essay afmaken, ingeleverd en weer naar de ub.
Ub is mijn tweede thuis tegenwoordig
Oud 30-03-2005, 22:06
merels
merels is offline
Ik had weer een vervelende dag, ik moet veel doen voor school wat blijkbaar niet wil lukken. Ik ben moe en sjagerijnig en ik luister nu Iris van goo goo dolls omdat ik triest ben.
Ik ga zo lezen en slapen want morgen is een hele goede vriendin jarig en mijn vader ook, dan gaan we eten.
Ik klamp mij gewoon aan het weekend vast, triest he.
Oud 30-03-2005, 22:20
Luna
Luna is offline
ik heb net de weblog van mn nichtje gelezen die ik al maanden niet gesproken/gezien heb omdat het een kutje is en ze ruzie met mij heeft
het is nog steeds een domme doos en vroeger zat ze me altijd uit te lachen dat ik dreads had ed en nu heeft ze die zelf. (en ik niet meer ha!) oh wat is ze hip. nee ik ben niet gefrustreerd.
Oud 30-03-2005, 22:21
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 30-03-2005 @ 22:51 :
had je geen werkgroep vandaag?
oh ja
ik ben ook naar werkgroep geweest
en mn leraar had mn verslag nog niet nagekeken
Oud 30-03-2005, 22:35
Verwijderd
ik heb oude dagboeken gelezen en het is echt een wonder dat ik zo goed ben terechtgekomen en boeken gelezen voor mn scriptie over kindjes en internet en kopen en bladiebla.
& heerlijk gewerkt, pft.not.

morgen naar de kapper. eindelijk een model in mn haar, grmbl.
Oud 30-03-2005, 22:55
Verwijderd
Oh en ik kreeg een waarschuwing van een politieman
Oud 30-03-2005, 23:04
Verwijderd
met een vriendin ff gechilled en een jointje gerookt en wat south park gekeken. toen haar even thuis gebracht en nu wat suffen en zo sukken
Oud 30-03-2005, 23:10
cha0s
cha0s is offline
thuis gechilled, geleerd, even nog bij 'n maat gezeten en wat gedronken en een of andere vage film gekeken over een duits jochie dat niet meer wilde groeien en dus maar een of andere doodssprong maakte en daardoor niet meer groeide. ehr... ja. met z'n trommel, kleaute Oscar.
Oud 31-03-2005, 08:05
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik heb over 3 uur duits mondeling en ik ga dood
Oud 31-03-2005, 08:18
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 31-03-2005 @ 09:05 :
ik heb over 3 uur duits mondeling en ik ga dood
Ik wens je sterkte

En ik heb net 0 gaatjes bij de tandarts
Oud 31-03-2005, 08:47
Verwijderd
Citaat:
Lady Jane schreef op 30-03-2005 @ 21:42 :
Dat denk ik gewoon.

Oeh, ik ben benieuwd hoe het eruit ziet. Ik kom wel een keer langs want ik ben sowieso nog nooit in Rotterrrrdam geweest.
Haha, heeft hij ook nog eens een kind, wat erg.
M. is tha bomb.
Jij denkt altijd van die rare dingen.
En ja, KOM LANGS YO.

.. En nu ben ik alweer op mijn stage want ik dacht dat ik om negen uur moest beginnen maar er is nu nog niemand. Dus ik heb niets te doen behalve stoelen slepen maar ik heb me voorgenomen dat wanneer er iemand binnen komt lopen ik geheel enthousiast en actief naar mijn beeldscherm kijk alsof ik daadwerkelijk druk bezig ben. En ik drink espresso maar ik lust geen koffie.
Oud 31-03-2005, 08:50
Roos
Roos is offline
Ik ben mijn telefoon kwijt Ik had hem gisteren nog, toen ging ik mn oplader zoeken en nu is hij weg.
Ik heb al overal gezocht, zelfs in de prullebak, wat moet ik doen
Oud 31-03-2005, 08:53
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 30-03-2005 @ 23:21 :
oh ja
ik ben ook naar werkgroep geweest
en mn leraar had mn verslag nog niet nagekeken
mijne ook niet
Oud 31-03-2005, 08:59
Verwijderd
Ik heb tot nu toe vandaag al geslapen, gedouched en muesli repen gegeten
Oud 31-03-2005, 09:18
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Roos schreef op 31-03-2005 @ 09:50 :
Ik ben mijn telefoon kwijt Ik had hem gisteren nog, toen ging ik mn oplader zoeken en nu is hij weg.
Ik heb al overal gezocht, zelfs in de prullebak, wat moet ik doen
bel jezelf op..dat heb je natuurlijk al gedaan.
dan zou ik huilen in n hoekje en 100 keer proberen mezelf te bellen en daarna mn abbo proberen te stoppen ofzo
Oud 31-03-2005, 09:22
Roos
Roos is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 31-03-2005 @ 10:18 :
bel jezelf op..dat heb je natuurlijk al gedaan.
dan zou ik huilen in n hoekje en 100 keer proberen mezelf te bellen en daarna mn abbo proberen te stoppen ofzo
Ja de batterij was bijna leeg dus nu staat hij uit.

Ik heb wel een verzekering dus ik kan wel een nieuwe krijgen, maar hij MOET hier ergens liggen. Snif snif en ik heb ook nog eens een tentamen en een keelontsteking, zielig he
Oud 31-03-2005, 09:25
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Roos schreef op 31-03-2005 @ 10:22 :
Ja de batterij was bijna leeg dus nu staat hij uit.

Ik heb wel een verzekering dus ik kan wel een nieuwe krijgen, maar hij MOET hier ergens liggen. Snif snif en ik heb ook nog eens een tentamen en een keelontsteking, zielig he
heel erg ik ben ook zielig
Oud 31-03-2005, 09:28
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben naar de dokter geweest om te bespreken hoe het kan dat ik in de afgelopen 2 maanden bijna 10 kilo ben aangekomen zonder dat mn eetpatroon verranderd is en hij zegt dat het waarschijnlijk ligt aan mn schildklier en nu moet ik bloed laten prikken en ik HAAT naalden!!!!!!

maar wat dan wel weer zo fijn is is dat ik net ben opgebeld door de randstad en ik geslaagd ben voor alle toetsen die ik moest maken voor callcenter werk en ik waarschijnlijk al over 2 weken kan beginnen met werken, hoera. geld in zicht!
Oud 31-03-2005, 09:42
Verwijderd
Gisteren ben ik met m'n lover een dagje naar Den Haag en Scheveningen geweest. Daarna zijn we bij zijn moeder in het ziekenhuis op bezoek geweest en hebben we bij hem thuis voetbal gekeken.

Vanochtend ben ik onder de zonnebank geweest, dadelijk moet ik tot 17:00 uur werken en vanavond ga ik spinnen

Laatst gewijzigd op 31-03-2005 om 10:00.
Oud 31-03-2005, 10:54
suikerprinses
suikerprinses is offline
ik ben vroeg opgestaan, ibgroep gebeld&wiskunde gemaakt. en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik meer aan school moet doen, omdat ik vreselijk achterloop. zometeen naar school en daarna werken. bahhhhh.
Oud 31-03-2005, 10:56
Verwijderd
Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte van mijn excrush want naast het feit dat hij dus een kind heeft en te oud is heb ik zojuist ontdekt dat hij columns schrijft voor een site en die zijn echt heel slecht. En ik voel me een stalker want ik heb zojuist zijn adres ontdekt.
Oud 31-03-2005, 13:08
Verwijderd
Roxane zegt:
ik ben eetpapier aan het eten

Laatst gewijzigd op 31-03-2005 om 13:11.
Oud 31-03-2005, 13:19
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
brieven gepost en teveel gelopen, nu zit ik dus te internetten en er is zowat niemand online want iedereen zit natuurlijk op school of op werk en ik voel me zielig wnt ik heb koorts en ben verkouden en heb enge dromen door de malariatabletten en het is hier nu 50 graden en eigenlijk mag ik helemaal niet zo zeiken
Oud 31-03-2005, 16:14
xineof
xineof is offline
Citaat:
cha0s schreef op 31-03-2005 @ 00:10 :
thuis gechilled, geleerd, even nog bij 'n maat gezeten en wat gedronken en een of andere vage film gekeken over een duits jochie dat niet meer wilde groeien en dus maar een of andere doodssprong maakte en daardoor niet meer groeide. ehr... ja. met z'n trommel, kleaute Oscar.
Die Blechtrommel <3.
Oud 31-03-2005, 16:18
Verwijderd
Nahr schul geweist
Oud 31-03-2005, 16:18
Verwijderd
Citaat:
xineof schreef op 31-03-2005 @ 17:14 :
Die Blechtrommel <3.
von der Günter Grass jah
Oud 31-03-2005, 16:53
cha0s
cha0s is offline
godverdomme, ben ik eindelijk eensch productief bezig op m'n hoeren-computer, fikt m'n monitor uit. dus, teringding knetterde als 'n gek, leek wel 't geluid van zo'n cattle prod , en hij maakte er dan nog wel flitsende psychedelische beelden bij, moet je 'm nageven... maar da's wel mooi kut. dus nu zit ik op 800.600 te kutten met 'n oude klote 15" monitor uit de oertijd voorlopig, tot ik dat ding open heb gehad en dan hopen dat ik 't nog ff kan solderen.

Laatst gewijzigd op 31-03-2005 om 16:57.
Oud 31-03-2005, 16:54
Verwijderd
Ik heb vandaag een financiële meevaller.... <3 het T-biljet!!!!
Oud 31-03-2005, 16:56
655321
655321 is offline
haha, Mark ik dacht dat dr een punt aan het einde van de eerste zin stond

"godverdomme, ben ik eindelijk eensch productief bezig op m'n hoeren"
Oud 31-03-2005, 16:58
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
655321 schreef op 31-03-2005 @ 17:56 :
haha, Mark ik dacht dat dr een punt aan het einde van de eerste zin stond

"godverdomme, ben ik eindelijk eensch productief bezig op m'n hoeren"
haha.
ik zet 'r meteen 'n streepje tussen.
Oud 31-03-2005, 16:58
Verwijderd
in een gekke bui te zelfbruinende spray van mn moeder getest... NOOIT DOEN, want mn benen hebben nu de kleur van een bloempot
Oud 31-03-2005, 17:00
Matjong
Matjong is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 31-03-2005 @ 17:58 :
in een gekke bui te zelfbruinende spray van mn moeder getest... NOOIT DOEN, want mn benen hebben nu de kleur van een bloempot
Je avatar kan anders wel een kleurtje gebruiken.
Oud 31-03-2005, 17:06
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 31-03-2005 @ 17:58 :
Maak je er figuurtjes in en zeg je dat t henna is
Oud 31-03-2005, 17:08
Jules
Jules is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 31-03-2005 @ 14:19 :
brieven gepost en teveel gelopen, nu zit ik dus te internetten en er is zowat niemand online want iedereen zit natuurlijk op school of op werk en ik voel me zielig wnt ik heb koorts en ben verkouden en heb enge dromen door de malariatabletten en het is hier nu 50 graden en eigenlijk mag ik helemaal niet zo zeiken
<3 wij blijven zeikerdjes.
Oud 31-03-2005, 17:12
Nona Star
Nona Star is offline
Eerst naar stage geweest, pure hel want allebei de docentes waren ziek waardoor ik en de klassenassistent (meneer david ) fijn de hele dag les moesten geven. En ik ging vrij vragen voor morgen en die kut-directeur van het schooltje zou nog even melden of het kon maar hij is m snel gepeerd zodat ie geen antwoord hoefde te geven
Oh ja pannenkoeken gegeten met mn buursnol en ik moet over 3 kwartier alweer weg en in de tussentijd moet ik nog even 2 verslagen maken maar ik denk niet dat ik dat ga redden.
Oud 31-03-2005, 17:44
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
xineof schreef op 31-03-2005 @ 17:14 :
Die Blechtrommel <3.
Ja.
Oud 31-03-2005, 18:13
Verwijderd
een huis bezichtigd, daarna geluncht met een vriendin en gewinkeld en nu ga ik leren denk ik
Oud 31-03-2005, 18:17
terror koekjes
terror koekjes is offline
Mijn nieuwe haar een kans gegeven en er uiteindelijk toch maar op gegeild en toen heb ik een mongool met drie gezichtspiercings vervloekt, want ik moest de mijne eruithalen toen ik daar werkte, en hij zat nog achter MIJN KASSA VIJF ook
Oud 31-03-2005, 18:47
vixen
vixen is offline
Opgestaan, naar de ah gelopen, ontbeten. Weer in bed gaan liggen, toen naar huis gegaan, blvd gelezen (belachelijke nieuwe inhoud hebben ze). Straks friet eten, dan echt proberen te leren en dan weer naar mn vriendje.
Oud 31-03-2005, 18:52
Magnificent
Magnificent is offline
geschiedenis geleerd, geschiedenis gemaakt, hond uut gelaten, gewerkt..
Oud 31-03-2005, 21:47
Verwijderd
Heb net mn kamer verbouwd omdat ik anders 's middags de hele tijd pal in de zon zat en dat was niet zo leuk

Maar wat een schijtwerk zeg. En die hele indeling suxt nu alsnog
Oud 31-03-2005, 22:15
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik moest eigenlijk om tien uur werken maar ik was moe en toen mocht ik later komen. en het was er warm want de airco deed het niet maar het was toch gezellig wel en om acht uur was ik klaar en toen had ik een brief van de woningbouw dat ik naar een huis mag komen kijken maar dat ga ik niet doen want ik heb nog helemaal geen geld en daar baal ik van want het is een vet leuk huisje met een grote woonkamer en slaapkamer en een tuintje enzo
en toen ging ik een dinnie bellen en daarna mn chick en toen ging ik internetten en zometeen ga ik nog maar even leren
Oud 31-03-2005, 22:26
HenkMul
HenkMul is offline
Ik was aan het chillen in Lille.

Henk Mul !
Oud 31-03-2005, 22:27
merels
merels is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 31-03-2005 @ 23:26 :
Ik was aan het chillen in Lille.

Henk Mul !
et paris?
of was je zover niet gekomen
Oud 31-03-2005, 22:32
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
merels schreef op 31-03-2005 @ 23:27 :
et paris?
of was je zover niet gekomen
Nee, ik had niet zoveel tijd, want de kat van de gozer met wie ik er naar toe ging had geen opvangtehuis (zzz.) en mocht niet langer dan twee dagen alleen thuis blijven. We konden dus maar twee dagen blijven en zoals je weet, daar is Parijs te groot voor. . Lille is wel een hele leuke stad, though. Heel sfeervol, .

Henk Mul !
Oud 31-03-2005, 22:44
RockaholiC
RockaholiC is offline
en toen was de paus dood
Oud 31-03-2005, 22:49
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 31-03-2005 @ 23:44 :
en toen was de paus dood
Ja?

Ik ben vandaag naar school geweest, een film over bonono-apen gezien die dus echt héél erg slim (en grappig) zijn, verder geslapen, gelezen en geleerd voor tentamen.

edit: oh en in de zon gezeten natuurlijk!
Oud 31-03-2005, 22:55
RockaholiC
RockaholiC is offline
o nee zijn toestand is gewoon verslechterd
Oud 01-04-2005, 08:50
Verwijderd
goedemorgen ik was vroeg op, nu ga ik weer een huis bezichtigen en dan werken zzz
Oud 01-04-2005, 11:46
Back Door Man
Back Door Man is offline
stage.. en vanavond ga ik uit in breda of den bosch, denk ik.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten