Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2005, 14:06
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
ohw volgens mij wou meneer agent niet
Oud 11-03-2005, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Zero-Zero schreef op 11-03-2005 @ 15:06 :
ohw volgens mij wou meneer agent niet
nah wat een mietje
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 16:30
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 11-03-2005 @ 10:08 :
neej idd
btje teveel X op
haha maar chaos die wilde met meneer agent op de foto
haha ja en toen werd 'ie al helemaal pissed maar dat kwam denk ik ook omdat ik 'r bij vroeg of 'ie dan meteen even m'n biertje kon vasthouden terwijl ik m'n camera pakte.
Oud 11-03-2005, 16:35
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 11-03-2005 @ 17:30 :
haha ja en toen werd 'ie al helemaal pissed maar dat kwam denk ik ook omdat ik 'r bij vroeg of 'ie dan meteen even m'n biertje kon vasthouden terwijl ik m'n camera pakte.

hehe cha0s je drijft die arme ambtenaren tot het uiterste
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 17:22
tjerk
tjerk is offline
Hmm... m'n domste actie moet toch wel zijn op een van de eerste keren dat ik dronken was.
Situatieschets: ik had de hele dag gewerkt, en te weinig en te vroeg gegeten, en er was een verjaardag.
Het werd al snel gezellig, en na een uurtje of twee besloot men dat het misschien een beter idee was als ik niet mee uit ging en naar huis werd gebracht. (Ik had op dit punt al geprobeerd knakworsten in ogen van een vriend te steken)
Ik werd dus op m'n fiets getakeld, terwijl nog wat mensen jassen zochten e.d., probeerde ik vast een rondje te maken. Ik rijd dus weg en donder zijwaarts tegen de eerste boom die ik tegenkom op mijn pad. Dit bezorgde me al een flinke bloedlip. Mijn vrienden zagen dit en besloten dat ik bij iemand achterop moest gaan, omdat het zo niet ging. Dit deden we (voor de volle 5 kilometer), maar toen we in mijn straat waren zei ik dat ze zich niet aan moesten stellen, dat ik het laatste stukje wel zelf kon fietsen. Zo geschiedde het. Ik stapte op mijn fiets en reed de laatste 30 meter. Ik herinner me nog een vaag "remmen!" geroep, en toen een vrij harde knal. Ik was dus tegen een stilstaande auto gereden, maar het wordt helaas nog mooier, omdat het de auto van m'n moeder was. Zij hoorde knal en ging meteen kijken... leg dát maar eens uit
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 17:26
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
sjek schreef op 11-03-2005 @ 17:35 :
hehe cha0s je drijft die arme ambtenaren tot het uiterste
hadden ze maar geen ambtenaar moeten worden.
Oud 16-03-2005, 13:38
deringmeester
deringmeester is offline
ik ben vanacht nog van mun fiets gedonderd op weg naar huis.
maar geen kater toen ik wakker werd.
Oud 16-03-2005, 14:12
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
cha0s schreef op 11-03-2005 @ 18:26 :
hadden ze maar geen ambtenaar moeten worden.
oeh zondag eindelijk weer een buitenfeestje btw
Oud 16-03-2005, 15:28
cha0s
cha0s is offline
joh... pm 'ns wat info
Oud 16-03-2005, 17:36
Verwijderd
jij bent toch te naar de klote van clash e.d.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 17:56
cha0s
cha0s is offline
ja, maar, 'n buitenfeestje...
hey
Oud 16-03-2005, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Admiration schreef op 10-03-2005 @ 21:56 :
-In slaap gevallen op de slaapkamer van me neef, ik zat te kijken naar zijn aquarium, bleek dat ik er anderhalf uur heb liggen slapen en ik had zijn hele kussen ondergekwijld.
Haha ik kwijl ook altijd, ook als ik niet heb geblowd of gedronken! Laatst had ik een keer iemands hele bovenarm ondergekwijld toen ik voor het eerst bij hem sliep
Charming!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 00:21
Tryptamine
Tryptamine is offline
Eerst een feest crashen waar ongeveer 40 man kwamen terwijl er maar een stuk of 8 mochten komen (er was gepland om het massaal te crashen ). Daar eerst de redelijk ontzette moeder naar de buren geholpen die daar maar dronken is geworden; vervolgens was er ongelofelijk veel geluidsoverlast en hebben we in een dronken bui straatnaambordjes staan lossleutelen.

Onze trofee was het Klaverpad en het hier-mag-je-hond-niet-schijten bordje.

Rond een uur of 2 stonden we met onze buit voor het huis, komt de politie ineens aangereden. Wij rennen als een speer via het huis naar de achtertuin, een vriend van me begint panisch aan het hek te morrelen en klimt er maar overheen en we gaan allebei een kant op. Later blijkt dat de politie, terwijl ze er een kwartier hebben staan overleggen over de overlast, op de één of andere manier niet de drie borden die toch echt mooi daar in contrast lagen met het groene gras van de voortuin hebben gezien.

Volgens mij waren die agenten gewoon stoned...
Oud 17-03-2005, 09:20
Verwijderd
Offtopic: geniale sig tryptamine
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 19:15
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Ik en vrienden op een camping op vakantie. Wij wezen stappen met dames die we daar waren tegen gekomen in een nabijgelegen dorp. We waren op de fiets en op terugweg helemaal dronken.
Ik had een dame achterop en een andere vriend van mij ook. Wij fietsen, fietsen, fietsen…. En na verloop van tijd denk ik: hé, wat fietst het een stuk relaxter als net, waarschijnlijk ben ik nuchter aan het worden….
Zijn we bijna thuis, vraagt ander meisje waar vriendin is… Oeps, verdwenen. Bleek ze al enkele kilometers terug van de achterkant van mijn fiets gekukeld en zo van de dijk naar beneden gerold in de bosjes van een tuin van een huisje wat langs de dijk stond.
Hebben echt fucking lang gezocht naar haar, ze lag helemaal verstopt in die bosjes. Toen we haar vonden had ze niets gemerkt, lag al die tijd al te slapen….

Na uitgaan heel dronken en naar huis lopen… Ik en vriend van me lopen te dollen en ik zeg: ik til je zo op en gooi je in die vuilnisbak als je niet uitkijkt… Hij zeg: doe maar ik pas toch nooit door dat gat. Ik til hem op maar verlies me evenwicht en we vallen allebei in de bosjes langs de weg. Niets aan de hand zou je denken maar volgende ochtend bleek dat het bosjes met doornen waren geweest… Ik zat van top tot teen onder de doornen, ik ben 3 uur bezig geweest om ze allemaal te verwijderen en ik kan je vertellen dat dit erg veel pijn deed.

Ik met vrienden op een camping op vakantie. Wij hadden tentjes opgezet enz. en waren wat dames tegen gekomen van die camping. We waren toen nog jong (15) en die dames ook dus die moesten om 10uur thuis zijn. Wij met hun afgesproken dat zij rond 12en uit hun raam zouden klimmen (vakantiehuisjes) en dat ze naar ons zouden toekomen. Zo gezegd zo gedaan, eerste nacht was echt tof alle dames gekomen en geen van hun ouders wat gemerkt.
Dus wij denken volgende nacht weer, alleen weet niet precies hoe maar halve camping had het gehoord en de volgende nacht stonden niet alleen die dames maar ook zo ongeveer 40 andere overwegend jongens daar bij onze tenten. Op zich niet erg maar ouders van dames hadden ook lucht gekregen van het feestje… Om 1 uur kwam een hele groep boze vaders hun dochters claimen, ik heb nog nooit zo hard gerend in me leven…

Vriend van mij zegt tegen een andere vriend van mij: goh wat heb jij een mooie plant. Vriend zegt: ja zeker maar kijk uit de bladeren zijn giftig. Ik en vriend gaan weg om wiet te halen en de vragende vriend blijft achter. Komen we terug zit ie op die bladeren van die plant te kauwen. Vriend zegt: idioot! Wat ben je nou aan het doen!! Hij zeg: ik wilde gewoon even proberen. Door dat gif ging ie helemaal door het lint, kreeg trippies en alles. Het eindigde toen ie van 2 hoog van het balkon naar beneden sprong en zijn poot brak!

Ik en vrienden op een camping op vakantie. Helemaal dronken een standfeest georganiseerd, heel tof maar om 4 uur ’s nachts gaan meeste naar huis. Vriend van mij zeg: zullen we nog eff gaan zwemmen. Ik en anderen zeggen: is best, maar doen de douches het nog wel ’s nachts? Vriend zegt: ja, tuurlijk. Wij: Je weet het zeker he? Hij: ja ik weet 100% zeker…. Dat was dus niet zo en wij waren echt smerig. Dus de meeste gingen gewoon slapen maar ik en andere vriend denken: zo kunnen we niet slapen, dus wij naar douches en daar naast waren wasbakken met alleen koud water. Waren van die grote bakken waar je ik kon wassen, kon net in zitten. Dus wij 1 voor 1 wassen, helemaal naakt, en ijskoud….
Volgende dag loop ik naar de douche komt dames naar me toe en zeggen: Water was zeker wel koud gister nacht? Bleek dat ze de hele tijd hadden gekeken vanuit camper die naast douches stonden
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 21:17
JiMJiM
JiMJiM is offline
heb is een keer negen sigaretten laten uitdukken op mijn arm en ook nog een 2 verhitte aanstekers. had nogal veel gedronken en geblowt
Oud 17-03-2005, 21:25
JJ13
JJ13 is offline
midden op n feest rode wodka over mn lichtblauwe broek gekotst en mn enkel kneuzen omdat ik iets te veel bier ophad.
Oud 22-03-2005, 20:02
nps
nps is offline
gister gingen we voor het eerst paddoén en dat was heel leuk totdat 1 iemand in 1x flauw viel, en zich echt 5 minuten later weer helemaal okee voelde terwijl wij helemaal nog stonden na te shaken
Oud 22-03-2005, 22:09
Verwijderd
Citaat:
JiMJiM schreef op 17-03-2005 @ 22:17 :
heb is een keer negers sigaretten laten uitdukken op mijn arm en ook nog een 2 verhitte aanstekers. had nogal veel gedronken en geblowt
dat las ik
ik dacht wat een vreemd verhaal, maar nu ik t goed heb gelezen, vind ik t alleen maar vreemder
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 22:13
Verwijderd
ik heb een zweetbandje kapot gebeten
Helemaal kapot

Gelukkig was 'ie niet van mij
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 22:41
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Piloff schreef op 22-03-2005 @ 23:13 :
ik heb een zweetbandje kapot gebeten
Helemaal kapot

Gelukkig was 'ie niet van mij
Ja, damnit. je had die mdma & explosion beter moeten timen.
Oud 22-03-2005, 22:41
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 22-03-2005 @ 23:41 :
Ja, damnit. je had die mdma & explosion beter moeten timen.
Ik ging hard.
and I had fun.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 00:43
rare kwast
rare kwast is offline
ik heb om sommige verhalen echt gelachen hahah

zelf heb ik niet echt iets boeiends geloof ik... als ik echt te veel op heb eindig ik meestal op de grond...
krijg ik een zet zit ik weer in de disco o.i.d
maar zodra ik buiten ben is mijn hoofd weer vrij helder (iig genoeg om vrij recht te lopen en te fietsen)

we hebben zaterdag wel ruzie gemaakt in de bus...we gingen naar huis en vriendin kreeg bijna een knal...
sooow iedereen stond en dreigen en probeer dan maar eens helder te denken
Oud 23-03-2005, 13:07
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Piloff schreef op 22-03-2005 @ 23:41 :
Ik ging hard.
and I had fun.
Ik vraag me toch af waarom je niet gewoon kauwgum nam, dat had je in je tas zitten;
Oud 23-03-2005, 15:27
Verwijderd
In mijn onderbroek over de camping lopen waggelen, en terwijl de meiden van de overkant me uit stonden te lachen en ik tot mijn knieën in de brandnetels stond kotsen. Vervolgens wilde ik naar de toiletten lopen om water te drinken, ben ik midden in de modder gevallen (het had al een paar dagen geregend, er stonden plassen van 5 centimeter) en toen ik er eindelijk was moest ik nog een keer kotsen en heb ik het voor mekaar gekregen nog binnen de rand van de wc te pissen. Vervolgens, smerig van de modder weer teruggelopen in mijn onderbox en in mijn slaapzak gekropen. Het erge is dat ik niet eens echt doorhad dat ze dat allemaal hebben gezien, vertelden ze de volgende dag pas.

Laatst was er een feest waar je voor 10 euro onbeperkt kon zuipen. Ik wilde het verdovende effect van alcohol wel eens testen dus ik ging aan iedereen vragen of ze me wilden slaan. De volgende dag zat ik helemaal onder de blauwe plekken.
Op datzelfde feest heb ik geprobeerd twee mensen te koppelen door spontaan hun 2 hoofden vast te pakken en tegen mekaar aan te duwen, en toen ze niets deden ging ik een half uur met mijn tong in de lucht voordoen hoe zo moesten tongen. Het erge is dat ze die avond nog gezoend hebben ook
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 19:19
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik heb een keer... Nou ja, okee, op 3 juni 2000 heb ik voor het eerst gekotst van drank. Ik stond op dynamo open air 2000 in de goffert in zo'n eettent, met twee verdiepingen, ik stond in de bovenste. Toen moest ik dus kotsen. Dus ik over die rand heen, gooi een lekkere hoeveelheid kots naar beneden, doe mijn ogen open en zie beneden een politieagent staan. Hij: "GODVERDOMME!", mijn maten "JEZUS MAN, JE HEBT HEM ONDERGEKOTST!", echt via z'n petje droop alles langs z'n uniform naar beneden. Hij komt naar boven gerend, mijn vrienden hebben me toen onder een bank gelegd en gezegd dat ik net de trap af was gelopen. Roept zo'n andere kerel "Ik moet pissen, ben jij daar ook voor?" tegen die agent, mocht hij mee naar het bureau
Oud 23-03-2005, 19:24
wann
wann is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-03-2005 @ 20:19 :
Ik heb een keer... Nou ja, okee, op 3 juni 2000 heb ik voor het eerst gekotst van drank. Ik stond op dynamo open air 2000 in de goffert in zo'n eettent, met twee verdiepingen, ik stond in de bovenste. Toen moest ik dus kotsen. Dus ik over die rand heen, gooi een lekkere hoeveelheid kots naar beneden, doe mijn ogen open en zie beneden een politieagent staan. Hij: "GODVERDOMME!", mijn maten "JEZUS MAN, JE HEBT HEM ONDERGEKOTST!", echt via z'n petje droop alles langs z'n uniform naar beneden. Hij komt naar boven gerend, mijn vrienden hebben me toen onder een bank gelegd en gezegd dat ik net de trap af was gelopen. Roept zo'n andere kerel "Ik moet pissen, ben jij daar ook voor?" tegen die agent, mocht hij mee naar het bureau
Rofl. Zo worden legendes dus geboren.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 23:15
Verwijderd
Woo wooo!!!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 23:50
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 23-03-2005 @ 14:07 :
Ik vraag me toch af waarom je niet gewoon kauwgum nam, dat had je in je tas zitten;
*mompelt iets onverstaanbaars*
Ik wilde het niet, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 23:57
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Piloff schreef op 24-03-2005 @ 00:50 :
*mompelt iets onverstaanbaars*
Ik wilde het niet, denk ik.
Oud 24-03-2005, 18:53
]{ing
]{ing is offline
een keer heb ik bijna de stroom uitgezet op een feest. ik was wappie van de kaart en ik zag een hendel die ik zonodig wilde overhalen. gelukkig bedacht ik me op het laatste moment nog, anders waren er toch wel een aantal mensen boos geworden
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 09:54
JanDeVries
JanDeVries is offline
De laatste keer dat ik dronken was, was tijdens schoolreis Programma was eerder afgelopen en we gingen terug naar het hotel om eh.. ja, te drinken. Dus was ik om 3 uur 's middags al vrij ver heen.
Ik herinner me nog dat ik mijn gymleraar luidkeels gefeliciteerd heb met het zijn van 'ZOOOOOOOO'N TOFFE KEREL, NEE SERIEUS!!' Ik schijn ook nog vreemde dingen tegen mijn biologielerares te hebben gezegd maar dat wil ik niet eens meer weten.
Ja, die hebben me daar later op de avond nog wel op aangesproken.... Nadat ik al wankelend en steunend op twee minstens zo dronken vrienden een Wopper had gehaald bij de Burger King 3 kilometer verderop. Smerige Wopper trouwens, was in een klap nuchter. Niet lang natuurlijk, want 's avonds nog uit het raam gehangen om te blowen.

Educatief tripje, al met al
Oud 27-03-2005, 14:47
El Kim
El Kim is offline
Hmmm, dronken acties variëren van allerlei mensen opbellen om 4 uur 's nachts tot een biergevecht om 6 uur 's ochtends.
Oud 27-03-2005, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Fishy schreef op 24-03-2005 @ 00:15 :
Woo wooo!!!
Only fo decoration, it's only fo decoration yo.
- Do you have it on your car?
Yeah I do.
- Bubbrubb and lil' sis have it installed on their car!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 19:22
Verwijderd
Je zelfverdedigingstruukjes uithalen op iemand en vervolgens zn nekspier verkloten <3.

"Nou.. je ziet t: het werkt"
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 19:31
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
haha droge verhalen allemaal
Oud 27-03-2005, 19:38
Twanos
Twanos is offline
een maat van me krijgt altijd de onweerstaanbare drang om onder een tafel te gaan liggen als hij weer eens teveel gedronken heeft
Oud 27-03-2005, 19:40
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
Twanos schreef op 27-03-2005 @ 20:38 :
een maat van me krijgt altijd de onweerstaanbare drang om onder een tafel te gaan liggen als hij weer eens teveel gedronken heeft
haha

nja dan heb je er iig geen last van moet je maar denken
Oud 27-03-2005, 21:04
Verwijderd
Samen met wat vrienden gaan inzuipen en fear and loathing in las vegas gekeken. Vet waus. Dag erop met een maat afgesproken, hij zo van: Hey nog bedankt lul! Ik wist niet wat hij bedoelde dus ik zo wat ijl je nou. Bleek dat ik een stuk uit zn haren had geknipt en hij bij (khad toen nogal kort haar waardoor ik het niet eens had opgemerkt)
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 23:30
Risce
Risce is offline
goed bezig, keep them coming.
Oud 29-03-2005, 10:20
Twanos
Twanos is offline
Citaat:
cyntex schreef op 27-03-2005 @ 22:04 :
Samen met wat vrienden gaan inzuipen en fear and loathing in las vegas gekeken. Vet waus. Dag erop met een maat afgesproken, hij zo van: Hey nog bedankt lul! Ik wist niet wat hij bedoelde dus ik zo wat ijl je nou. Bleek dat ik een stuk uit zn haren had geknipt en hij bij (khad toen nogal kort haar waardoor ik het niet eens had opgemerkt)
opzich zou ik zoiets ook niet kunnen waarderen..
Oud 30-03-2005, 20:54
HTID
HTID is offline
Strontlazerus van een feest terugkomen en dan bij iemand anders blijven pitten. Al meteen toen ik binnenkwam struikelde ik echt overal over, we hebben met zn 2en zo'n beetje zn hele kamer gemold door struikel en kots acties, zelfs alle plantenpotten in zn kamer waren kapot. Komt de volgende dag zn moeder heel relaxed binnen en het enige wat ze zegt is: nou jongens dat wordt opruimen .

Ik wou dat ik zo'n moeder had
Oud 31-03-2005, 15:18
Zink
Zink is offline
Mijn domste actie ooit, dat was een paar jaar geleden. Ik studeerde net in Nederland en dacht dat het wel cool was om s paddo's mee te nemen naar wat vrienden in Belgie. Gewoon lekker een avondje trippen en wie weet wat nog. Dus ik een aantal porties meenemen op de trein en zodus.
We nemen de paddo's en beginnen lekker te trippen bij men vrienden thuis, alleen op een geve moment zijn we zo high dat de ouders van men vrienden echt helemaal doorflippen en ons het huis uitgooien. Tja, we achtervolgde elkaar met de vreemdste dingen en ik kan zelf nog goed herinneren dat ik de hele tijd vaag de koelkast op en dicht deed omdat ik ganja aant zoeken was.
Dus toen wij buiten waren maar een beetje rondgeslenterd zonder enige goede rede, en op een geve moment komen we bij dit verlaten stadium aan. We besluiten maar wat te gaan blowen, en ik zou de joint wel rollen. Ik gooi dus men tas leeg op straat en begin naarstig te zoeken naar mijn equipment, en begin vrolijk een lekkere joint te rollen. Belangrijk is dus dat ik op dat moment ook een aanzienlijke hoeveelheid lege zakjes mee genomen had naar Belgie omdat een andere vriend van me daar behoefte aan had (vraag me niet waarom ) en de paddo doosjes zaten ook nog in men zak. Dus ik bijna klaar met men joint, komt er opeens een combi aangereden en daar stappen 3 van die vette belgische flikken uit. Wij zo van, oh fuck nee. Dus die agenten beginnen ons te ondervragen over vanalles. Pijnlijk punt was dat 2 van men vrienden minderjarig waren, en ze dachten dat ik een dealer was dankzij al die zakjes. Reken hierbij dat ik ook nog hard aant trippen was, k zag echt die kop van die agent helemaal meegolven met de muziek in men hoofd. T was echt te vaag, beginnen ze ook nog met de zaklantaarn in men ogen te schijnen.
Dus uiteindelijk hadden ze maar iets van 1 gram hasj gevonden, wat hun echt enorm kwaad maakte omdat ze dachten dat ik 1 of andere dealer was, en toen ik hun uiteindelijk vertelde dat ze me mijn hasj trug moesten geven omdat ik iets op zak mocht hebben, begonnen ze echt helemaal te flippen en te dreigen met pv's en nachtjes in de cel. Dus toch maar niet.
Is achteraf bekeken ongeloofelijk domme actie omdat we bijna midden op straat lagen te trippen. Grappig feit is wel dat de agenten de paddo doosjes niet herkende en het gewoon zagen als doosjes om wiet in te stoppen ofzo, en dat terwijl er zon enorme Paddo opstond met de effecten erbij, maar ja, wie zegt er dat Belgische agenten moeten kunnen lezen of tekeningen herkennen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 15:40
Type
Type is offline
Ik logeerde bij een maat van me en we hadden een avondje stappen erop zitten, dus wij ladderzat weer terug naar huis.

Het eerste wat hij zegt als'ie binnenkomt is "Ik pak een pilsje."
En zo gezegd, zo gedaan.

Maar toen kwam het probleem: het openmaken van het pilsje. En dan hebben ze daar toch zo'n heel grote felgroene afstandsbediening-met-flesopener van Heineken, en die stond recht voor z'n neus, maar hij zag'm niet met z'n lamme kop.

"Even die opener zoeken..."

Dus hij begint die hele kamer rond te lopen, kijkt overal achter en onder en in, en op een gegeven moment buigt hij zich over een tafeltje heen waar de vaas op staat die hij zijn moeder voor moederdag had gegeven, nog geen week geleden.
"Misschien ligt'ie hier achter..." *wentel wentel zwaai zwaai zwiep PATS* vaas kapot op de grond.

Hebben we daar midden in de nacht glasscherven lopen op rapen met onze zatte bakkes en we hebben ze over de schutting gegooid. De kleine scherfjes opgedaan met een doekje etc etc.

Vragen zijn ouders de volgende ochtend aan ons: "Ja, er lag allemaal glas op de grond, weten jullie daar iets van.?"
"Euhm... mja, toen wij thuis kwam lag er een vaas kapot op de grond, die hebben we even opgeruimd. Zal de kat wel kapot hebben gemaakt..."
Zijn ouders: "Oh, in dat geval, bedankt he"
Oud 31-03-2005, 18:49
El Kim
El Kim is offline
Een vriend van mij lag een poos geleden 2 uur knock-out in de wc....
Oud 31-03-2005, 19:58
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Type schreef op 31-03-2005 @ 16:40 :
*knip*

whahahahaha sorry hoor, deze vond ik erg comisch
Oud 31-03-2005, 21:50
Verwijderd
zat naar frisia financieringen gebeld of we een tientje mochten lenen omdat we de stad in wilden
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 16:41
Risce
Risce is offline
Citaat:
deadlock schreef op 31-03-2005 @ 22:50 :
zat naar frisia financieringen gebeld of we een tientje mochten lenen omdat we de stad in wilden
fucken met de corporations
Oud 01-04-2005, 19:29
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
deadlock schreef op 31-03-2005 @ 22:50 :
Leuke dingen in het leven.

Wij deden dat ook altijd, gratis informatienummers bellen en dan zeggen:

"We willen folders!"
- "Sorry meneer, maar wat voor folders wilt u?"
"Wat hejje allemaal?"
- "Meneer, wij kunnen niet zomaar iedereen brochures gaan sturen."
"Hejje niks over soa's of verzekeringen ofzo?"
- "Wij hebben inderdaad brochures over onze verzekeringen, bent u daarin geďnteresseerd?"
"Jah, da zeg ik toch?"
- "Waar mogen wij het heen sturen, meneer?"
"Ik bel toch een informatienummer of nie dan? Mag ik toch verwachte dajullie wa informasie hebbe!"
- "Tuut tuut tuut"

En dan de volgende bellen

In een heeeeel zatte bui hebben we het wel eens bijna voor elkaar gekregen dat we 127 winkelwagentjes hadden besteld voor de overbuurman van een vriend van me
Oud 01-04-2005, 21:29
Blenderhead
Blenderhead is offline
Ik bestelde vorige week woensdag een biertje maar die kreeg ik niet omdat ik te zat was. Ik moest maar een glaasje water drinken...

Dus ik sta te kijken met dat water in m'n hand...Ja fuck it, dat ga ik dus echt neit opdrinken....Dus toen besloot ik het maar over de barman heen te gooien....haha... Toen vond men het verstandig dat ik maar naar huis ging...
Reageren

Regels voor berichten