![]() |
||
Citaat:
*Let erop dat dit op een heel jaloers toontje is gezegd* ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze heeft toch wel mooi het best mogelijke team opgesteld *feesttoetersmily* ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het is niet een 'echt' probleem natuurlijk, alleen in mijn perceptie wel, maar dat komt omdat ik voor de rest pretty much care-free ben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zou zeggen: veel succes ermee! We horen het wel als het gelukt is, he. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Raar idee dat mensen jaloers zijn op het leven dat ik nu leid, terwijl ik liefst verder zou gaan naar volgend jaar ![]() Verder heb ik Engels een beetje verkloot, naar mijn idee. Ik moet maar eens stoppen met zo zelfverzekerd te zijn.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar met Marloes is natuurlijk wel een verbetering ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ach. Het gaat op zich wel, ik begin me gewoon steeds meer aan sommige mensen te irriteren, maar meestal vermaak ik me wel hoor ![]() ![]() OT: Heerlijk weertje ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() j/k ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan het niet helpen. Op dit moment is er niemand anders aan wie ik het kan/wil vertellen. Dan maar hier. 'k Ben flieft! |
![]() |
||
Citaat:
joh....dat meeen je niet ![]() ![]() ![]() vertel vertel vertel...niet te snel we schrijven meee!!! ![]() ![]() ![]() t zonnetje scheen...maar mijn wereld wordt maar niet lichter...alleen maar donkerder
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ownee das weer een andere.... ![]()
||
Citaat:
![]() Eigenlijk zijn het toch best schattige jongetjes allemaal ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
On topic. Ik voel m'n knieën knikken en ik ben alweer gezwicht. ♪ Mijn humeur kan de komende drie weken niet meer kapot, al komt Maarten eraan met z'n enorme ehbo-hamer en geeft er een flinke knal op. Hoogstens een beetje gekneusd zal het zijn. Ik ben die klote-droom van vannacht alweer bijna vergeten, al heb ik er wel een mooie conclusie uit getrokken. Donderdagnacht was zo onmogelooflijk mooi. En weten dat iemand je mist, het heeft toch wel wat. Al is het terug-missen af en toe erg onhandig, als je schoolexamen-week hebt bijvoorbeeld.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |