Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2005, 18:19
MissN0urri
MissN0urri is offline
Laats kwam er een meisje ..voor het gemakt Kim..via msn op me af, die zei dat ze met mn vriend is vreemdgegaan. Ik natuurlijk vragen wanneer.. Een maand geleden op een donderdag was haar antwoord. Maar ik ben niet de enige vertelde ze..hij is ook met een ander meisje vreemd gegaan..voor het gemak Sandra..maar dit meisje was een vriendin van hem. Ik natuurlijk overstuur en dit alles aan hem voor gelegd. Hij ontkent in alle talen..hij moest zelfs huilen.
Even later stuurt Sandra hem een smsje..waarom hij zoende met Kim als hij met mij had..hier deed Kim natuurlijk haar eigen strot om..omdat Sandra natuurlijk nniet zo'n sms naar hem zou sturen als ze zelf met hem had gezoend. Dat neemtniet weg dat mij vriend mij op een donderdag heeft afgezegd..zo'n 3 weken geleden..Ik heb nou vreselijke twijfels..ik geloof hem..maar ook weer niet..wat zouden jullie doen in dit geval??
Kus
Oud 30-03-2005, 18:34
Muchacha
Muchacha is offline
Waar rook is, is vuur...

Begrijp ik het goed dat dat met die Kim dus al zeker waar is?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 18:35
Smobbo
Smobbo is offline
Opzich is het wel gaar dat er roddels over je vriend worden rongesmeten, maar als je ze gaat geloven houdt het helemaal op...

Dus of gewoon je vriend vertrouwen, of denken 'waar rook is, is vuur'. Ik denk niet dat wij daar iets zinnigs op kunnen zeggen verder (of ik ben gewoon niet creatief genoeg ).
Oud 30-03-2005, 18:36
Smobbo
Smobbo is offline
Offtopic:
Citaat:
Muchacha schreef op 30-03-2005 @ 19:34 :
Waar rook is, is vuur...
Dat was mijn stoere gezegde!
Oud 30-03-2005, 18:40
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 30-03-2005 @ 19:36 :
Offtopic:
Dat was mijn stoere gezegde!
Ik was lekker eerst
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 18:41
sgaapje
sgaapje is offline
Kan het niet zo zijn dat die Kim om een één of andere reden jaloers is, of jullie uit elkaar wil hebben? Want dan zou ze gewoon verzonnen kunnen hebben dat ze met hem gezoend heeft, en dat eerst aan jou en daarna aan die Sandra verteld hebben. Dat zou ook verklaren waarom Sandra vlak na jou deze 'ontdekking' doet. Want het is natuurlijk wel typisch als ze zoiets opeens weken later smst. En over dat je vriend met Sandra heeft gezoend heeft Kim blijkbaar gelogen, dus het zal niet zo raar zijn als ze de rest ook heeft gelogen.
Het klinkt misschien vergezocht allemaal, maar waarom zal die Kim anders opeens jou inlichten hierover? Misschien wilt ze jullie uit elkaar hebben...
Ik heb zoiets al eerder meegemaakt, toen kreeg de vriend van een goede vriendin van me opeens doorgespeeld dat zij vreemdging. Bleek ook iemand te zijn die die twee uit elkaar wilde hebben.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 18:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
MissN0urri schreef op 30-03-2005 @ 19:19 :
Even later stuurt Sandra hem een smsje..waarom hij zoende met Kim als hij met mij had..hier deed Kim natuurlijk haar eigen strot om..omdat Sandra natuurlijk nniet zo'n sms naar hem zou sturen als ze zelf met hem had gezoend.
Dit volg ik niet. Ligt dat nou aan mij of..?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 18:55
MissN0urri
MissN0urri is offline
Dat zou idd wel kunnen dat zij jaloers is..!! dit zegt mijn vriend ook, hij heeft haar namelijk afgewezen..maar wat me toch een btje dwars zit is dat van die donderdag ..
Oud 30-03-2005, 19:01
Verwijderd
Citaat:
MissN0urri schreef op 30-03-2005 @ 19:55 :
Dat zou idd wel kunnen dat zij jaloers is..!! dit zegt mijn vriend ook, hij heeft haar namelijk afgewezen..maar wat me toch een btje dwars zit is dat van die donderdag ..
Misschien heeft Kim juist daarom die donderdag uitgekozen? Vraag hem wat hij toen gedaan heeft...

ik vind het maar een rare situatie.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 07:34
WolterB
WolterB is offline
Vage situatie.

Maar dat eerste is dus blijkbaar waar begrijp ik.
Praten met je vriend heeft niets opgeleverd waar je zekerheid uit kunt halen en die twee andere meisjes vertellen tegenstrijdige verhalen.
Probeer aan je vriend duidelijk te maken dat als er wat gebeurd is, hij het gewoon moet vertellen en dat je er echt heel erg mee zit.
Het zou idd ook kunnen dat die andere 2 meisjes dit vertellen omdat die Kim afgewezen is en ze hen jou ook gunt
Oud 01-04-2005, 08:27
snoopy
snoopy is offline
wat vaag... ik heb het idee dat hij wél met die Kim heeft gezoend en niet met Sandra ofzo...

Even over de 'waar rook is, is vuur'-mensen:
m'n vriend kreeg laatst een foto gemaild waarop ik zogenaamd zou vreemdgaan. Nou, we zijn er later achtergekomen wat voor foto het is, maar het sloeg echt helemaal nergens op. Ik vond het ook wel eng, want dat is dus iemand die mij haat of ons om een andere reden uit elkaar wil hebben. M'n vriend is dan weer lekker naief en hij zei: 'misschien is t iemand die echt dacht dat jij het was'...

Maar goed... mensen zijn gek!
Oud 01-04-2005, 08:32
bracelance
bracelance is offline
kan natuurlijk ook zo zijn dat er een dame jaloers op je is en wilt dat jij het met hem uitmaakt zodat zij hem kan inpikken
Oud 01-04-2005, 17:49
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
wat vaag zeg! heeft je een vriend een verklaring gegeven waarom hij die donderdag heeft afgezegt? misschien dat je daar wijzer uit wordt.. maar ik denk eerder dat die Kim dat uit jaloezie heeft gedaan
Oud 01-04-2005, 18:03
Verwijderd
Dit soort dingen kunnen volgens mij alleen van een vrouw afkomen.

Begrijp me goed, ik ben absoluut niet anti-vrouw, maar dit is wel typisch een manier waarop vrouwen stoken in een relatie, daar kunnen mannen niet aan tippen!

Het komt op mij over alsof die Kim je vriend wil inpikken. Waarom zou ze anders melden dat hij vreemd is gegaan met haar?

Ik denk dat ze hiermee een vertrouwensbreuk probeert te creeeren tussen jou en je vriend.

Probeer absoluut de waarheid boven tafel te krijgen?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 18:13
Mucky
Mucky is offline
wat sgaapje zegt...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 09:28
MissN0urri
MissN0urri is offline
Tis uit..gedumpt..door een smsje..zoveel lef hadtiej dan nog wel..eikel
Oud 03-04-2005, 09:41
Matjong
Matjong is offline
Citaat:
Mucky schreef op 01-04-2005 @ 19:13 :
wat sgaapje zegt...
Aww, wat kut voor je meisje Heeft het te maken met dit gedoe op MSN? Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 09:47
Verwijderd
Pff... Jeetje.. *knuft*

Zo zie je maar, het was niet zuiver allemaal..
Sterkte..
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 09:47
MissN0urri
MissN0urri is offline
Hij kon het niet ofsow..en nu praatiej niet tegen me..wrm doet liefde zo vreselijk veel pijn
Oud 03-04-2005, 09:53
sgaapje
sgaapje is offline
Wat kon hij niet? Is hij toch vreemdgegaan en voelde hij zich schuldig ofzo? Wat klote dat hij het uitmaakt (via een sms! ) en dat hij nu ook nog eens niet meer met je praat! Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 10:18
Matjong
Matjong is offline
Citaat:
sgaapje schreef op 03-04-2005 @ 10:53 :
Wat kon hij niet? Is hij toch vreemdgegaan en voelde hij zich schuldig ofzo? Wat klote dat hij het uitmaakt (via een sms! ) en dat hij nu ook nog eens niet meer met je praat! Sterkte!
Ja extra pijnlijk dat het via een sms gaat + ook nog eens niet meer je wilt praten... Heel naar
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 10:21
Roos
Roos is offline
Wat een kutwijf die Kim. Volgens mij heeft ze het gewoon verzonnen. Sowieso klopte dat verhaal van Sandra al niet, wie zegt dan dat haar verhaal wel klopt?
Oud 03-04-2005, 10:31
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Roos schreef op 03-04-2005 @ 11:21 :
Wat een kutwijf die Kim. Volgens mij heeft ze het gewoon verzonnen. Sowieso klopte dat verhaal van Sandra al niet, wie zegt dan dat haar verhaal wel klopt?
omdat die sandra dat ook zegt, toch? Zij smste naar de vriend van de TS dat hij was vreemdgegaan met Kim.

Of heb ik dat nou helemaal verkeerd begrepen?
Oud 03-04-2005, 11:10
MissN0urri
MissN0urri is offline
wat maakt ut uit hij wil me niet meer..t over..k zal wel weer iets fout hebben gedaan ofsow..
Oud 03-04-2005, 11:13
Matjong
Matjong is offline
Citaat:
MissN0urri schreef op 03-04-2005 @ 12:10 :
wat maakt ut uit hij wil me niet meer..t over..k zal wel weer iets fout hebben gedaan ofsow..
Foute gedachte!

Ik weet verder niet hoe het tussen jullie ging natuurlijk, maar wat ik hier zie is dat hij in elk geval nogal lomp is met zijn smsje en niet meer willen praten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2005, 11:19
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
MissN0urri schreef op 03-04-2005 @ 10:47 :
Hij kon het niet ofsow..en nu praatiej niet tegen me..wrm doet liefde zo vreselijk veel pijn
Love's a bitch...
Oud 03-04-2005, 11:25
Smobbo
Smobbo is offline
Wat een loser dat ie het met een smsje uit maakt!
Oud 03-04-2005, 11:38
sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
MissN0urri schreef op 03-04-2005 @ 12:10 :
Het hoeft echt niet zo te zijn dat jij iets fout hebt gedaan hoor. En ben je dan niet benieuwd waarom hij het heeft uitgemaakt?
Hij maakt het uit via een smsje en wil daarna niet meer met je praten, en jouw reactie is dit?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 11:42
MissN0urri
MissN0urri is offline
wat moek dan doen? hij reageert nergens op..drukt me weg als ik bel..zn boodschap is duidelijk
Oud 03-04-2005, 11:43
sgaapje
sgaapje is offline
Maar hij heeft waarschijnlijk iets fout gedaan, anders had hij er wel over willen praten! Zoek niet meteen de schuld bij jezelf!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 11:44
sgaapje
sgaapje is offline
En nee, verder kun je weinig doen. Of je moet bij hem langs gaan om te praten, maar ik kan me voorstellen dat dit moeilijk is aangezien hij nog niet eens gewoon met je wil bellen .
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 11:48
MissN0urri
MissN0urri is offline
k denk ook wel dak weet wrm die geen contact wil...hij kan/wil die confrontatie niet aan..vorige week..na dat hele goede..wouden we er ook bijna een punt achter zetten..toen ws ik erg overstuur...waardoor hij ook vreselijk moest huilen..hij zei toen nog dattiej me niet kon en wou laten gaan..mja
Oud 03-04-2005, 12:06
sgaapje
sgaapje is offline
Hoe lang heeft die relatie eigenlijk geduurd?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 12:07
MissN0urri
MissN0urri is offline
*schaam*

3,5 kleine maandjes
Oud 03-04-2005, 12:18
sgaapje
sgaapje is offline
In dat geval kan ik me wel iets voorstellen bij dat niet-praten. Ik vind persoonlijk dat zoiets bij een langere relatie niet meer kan.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 12:34
MissN0urri
MissN0urri is offline
k niet..
Reageren

Regels voor berichten