![]() |
|
1) Slaap nogal weinig..
2) Fruit? Wat is dat? 3) Eet nogal veel junkfood (soms zelfs als ontbijt ![]() ach ja.. ik leef nog... ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
1. Op onregelmatige tijden slapen, soms veel te weinig en dan weer veel te veel(zodat ik dan 'snachts nie meer kan slapen)
2. Onregelmatig eten, soms eet ik de hele dag niet eens brood maar alleen ongezonde dingen, of ik eet tegen een uur of 4 eens een xtje een boterham ![]() 3. Te weinig beweging |
![]() |
|
![]() |
1) je zou kunnen zeggen dat ik teveel drink, maar ik merk er zelf weinig van
2) ik slaap misschien onregelmatig, maar daar merk ik ook al niks van ![]() 3) ik zit soms teveel achter mn computer... moet vaker weg anders krijg ik vierkante oogjes ![]()
|
![]() |
mag ik even vermelden dat ik denk dat ik niks ongezonds doe?
ik eet niet heel veel ongezond, maar 1 keeri nde 2 weken fastfood. ik drink alles light/cafaïene vrij en dat ook maar 1 keer per dag ik snoep echt bijna niet, mag niet teveel zoetstoffen vanwege met ADHD. Ik rook niet en drink absoluut geen alchol Ik doe aan genoeg lichaamsbeweging door te dansen en te fietsen ik denk eerlijk gezegd niet dat ik een ongezonde gewoonte heb, oh ja ik slaap ook nog eens genoeg! ![]()
||
![]() |
Citaat:
geen zoetstoffen, kleurstoffen en bepaalde stofjes als E50 en al die shit mag ik nu eenmaal niet. ik moet daarom dus ook alles light hebben dansen is me hobby, niet voor me gezondheid.... fietsen doe ik niet voor me gezondheid, ik moet nu eenmaal overal heen.......en om nou met de bus te gaan? nee fietsen scheelt weer zon uurtje roken moet ik van kotsen, alcohol mag ik niet i.v.m met medicijnen, kvind het smerig en kan t niet hebben.... en al dat vette spul als patat en frikandellen hoef ik gewoon niet zoveel omdat ik dat dan niet meer lekker vind.... dus nou nee ik doe het niet echt voor me gezondheid hoor! ![]() hihi.................... ![]()
||
Citaat:
drink je elke dag genoeg melk? krijg je elke dag alle voedingsstoffen binnen die je binnen moet krijgen? drink je elke dag genoeg ander drinken (water oid)? eet je regelmatig? slaap je regelmatig? internet je veel? luister je altijd netjes naar je lichaam? ergens nee? zie je wel, toch eentje gevonden dan ![]() overal ja? dan denk ik dat de opmerking van jnieuwelaar toch echt wel van toepassing is. Is 't niet om bijvoorbeeld afvallen ofzo (wat je dus aangeeft dat het niet is) dan is het wel om je gezondheid zelf!!! zo erg altijd erop moeten letten enzo is ook niet helemaal gezond lijkt me!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
De Kantine |
Heb jij al iemand betrapt op roken op een perron? Boogie | 123 | 09-01-2004 11:32 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
de perfecte ideologie; is de ideale staat mogelijk? sublime | 248 | 22-02-2002 17:15 |