Advertentie | |
|
![]() |
|
je moest waarschijnlijk gaan is idd mooi, is het beste nummer vin ik. Dansplaat valt wel mee, wordt er een beetje ziek van eigenlijk. Is het huidige album eigenlijk een beetje leuk. Kweenie meer de naam eigenlijk. Oh jawel, Verschil moet er zijn, toch?
![]()
|
![]() |
ik vind er niks aan. Ik zou ook nooit naar een concert van hem gaan als het iets zou kosten. Je verstaat het toch niet. Zwak excuus aangezien je van thrashmetal ook niks verstaat
![]()
|
Van wat ik heb gelezen in interviews enzo heeft ie de goede instelling, maar ik moet zeggen dat ik niet al z'n tracks kan waarderen...
dansplaat bijv. vind ik leuk om een keertje te horen, maar 't blijft een van z'n oppervlakkige nummers. Je moest waarschijnlijk gaan daarentegen is wat dieper en vind ik ook een stuk beter. |
![]() |
||
Citaat:
ik weet niet waar jij naar luisterd maar hiphop is echt niet de enige muzieksoort waar drumcomputers gebruikt worden tegenwoordig zijn er steeds meer metal bands(ook wel andere denk ik) die drumcomputers gebruiken voor hun muziek en een mc is nog verstaanbaar vergeleken met zo een schreeuwlelijk ![]() Rat
||
Citaat:
![]()
|
Brainpower is wel ok. Niet.. grandioos ofzo, maar hij heeft de hiphop in nederland wel op een hoger niveau gebracht. Niet alleen textueel gezien, maar ook qua beats. DJ TLM kan er echt wat van, overigens is dat niet of nauwelijks drumcomputerwerk, maar het echte vinylwerk.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Wat mij ma wel es verstelde
Dat wat mij werd aangedaan, ik moest vergelde Dat is precies wat ik nu doe Want van brainpower word ik moe Ik luister nog liever naar het geschreeuw van een zwangere koe Want zoals ik al eerder vermelde Was ik degene die het snelst naar de mic toe snelde en jou met mij verstikkende lyrics beknelde Brainpower maakt geintjes over wim kok Als ie niks anders kan verzinnen geef ik hem een slok Een slok, van mijn spraakwater, uit een onuitputtelijke bon Want die teksten van Dansplaat slaan als een ballon op je balkon Gewonnen is geronnen Je hoort het bulderen van de kannonen Ik hoop dat je je inziet dat ik heb gewonnen Brain heeft ook veel vette shit geproduceerd Maar het niveau van wat ie uitbrengt is sterk gereduceerd Als dit de manier is waarop hij geld wil verdienen Dan zit hij over een paar maanden stilletjes te grienen In de hoek, als een mieterige rapper staat hij dan te boek Hij heeft last van obstipatie van zijn rijms Hij geeft ons een traktatie vol met gezwijmel en geslijm Frustratie leidt tot een manifestatie van wanprestatie Het doet me goed als ik Brain strax op straat zie En als ze mij nawijzen, zo van kijk daar gaat ie Die ene rapper die beter flowed als brainpower Die ene rapper die harder werkt als bob de bouwer Die ene rapper die meer platen verkoopt als Frans Bauer Die ene rapper die meer succes heeft dan Rutger Hauer Ok, zo is het wel weer genoeg Brainpower vind je strax vaker dronken in de kroeg Gooit zijn zakcentjes daaro over de boeg Hij zuipt tot sochtends vroeg Denkend aan zijn ondergang Te danken aan de Lange Jan en ik ben niet bang Voor al die mietjes genaamd Brain zijn aanhang Ik hou hem verantwoordelijk voor de verloedering de verloedering van de algehele verbroedering Van de coalitie van nederlandse rappers Hij is de rotte appel, wat een stelletje neppers Dansplaat? ja. op je hoofd Ik kan me herinneren dat je het ons had beloofd Om zeker weten niet commercieel te gaan Je veegde daarmee het respect van de baan Met je dansplaat, ben ik bang dat je op je plaat gaat Het verbaasd me dat ie rotzooi nu op nummer 1 staat Wat een rotzooi en inspiratieloos geblaat Dit soort weirdo shit maakt me kwaad Hij doet zijn ding, ik doe de mijne Ik laat zelfs met een eclipse de zon weer schijnen Hij gaat ten onder/ na de bliksem komt de donder Ik ben de flits en de klap komt zometeen Brainpower pak je spullen en ga toch heen ... schijnt |
![]() |
||
Citaat:
![]() ja de rest wil naar happy makerijtje komen we ook wel is. voor als we naar iemands huis wille voor meer drank ![]()
|
je moest waarschijnlijk gaan --> mooie tekst
euhm kvin em niet slecht..zn muziekjes hebben leuwke melodieen dansplaat gemixt met herman van veen is leuwk ![]() down2k1 (brainpower samen met green lizard) is oowk nog steeds goed aan te horen maar ach.. btw: extince kan ik oowk goed aanhoren |
![]() |
|
Brain is wel goed alleen als de meeste nederlandse mc's kan die niet echt goed flowen, met andere stem klanken woorden goed laten door klinken of versnellen op de beat als de beat wordt versneld.
Eigenlijk alleen Extince heeft een een goede flow. Teksten zijn wel goed mooie combinatie alleen soms wat te snel waardoor je de woorden minder goed hoort. mooie tekst Nietzman loopt lekker op een goede beat en loopt lekker opelkaar.
||
Hij gaf hij ivm zomerfeesten afgelopen donderdag een concert en dat viel mij bijzonder mee. Zijn nieuwste cd vind ik zowiezo wel dope.
Wat mij aan het optreden erg meeviel (had hem nog nooit live zien optreden met 'een band') was dat erug f0nky was. Aan de vierde kaart werd nog een heel f0nky einde gebreid (wat hij wel vaker doet) waarin de gitarist en de toetsenist allebei een solo dropten, dit vond ik erg dope. Verder dropte TLM, een minuutje of 8-10 een Super solo. Echt ik stond versteld, die gast is echt gewoon Dope! ![]() Wat er minder dope aan was dat er een hooog gehalte aan TMF-publiek was. Dit had in natuurlijk ook verwacht, maar ik werd raar aangekeken als ik beetje aan het bouncen was op 'Voel de Vibe' of 'Alles of Niets' waar zij alleen maar 'Wat een jinx' en 'Dansplaats' ( ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Brainpower is echt zwaar
![]() Dj TLM is echt top! Hem solo horen is echt super. Brainpower, TLM en Too tall waren ook bij 1 van de admirals wedstrijden, was echt super alleen jammer dat ze er zo kort waren. En zoals gezegd werd jammer dat grotendeels van de mensen daar alleen de bekende nummers van ze konden, ik en vrienden van me waren lekker mee aan het zingen en dergelijke, iedereen had zoiets van die zijn leip, zowieso om de admirals zelf en ook nog eens om het optreden van brainpower, jammer dat er weinig van die mensen waren |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() dans maar want dit is die lekkere dansplaat, sjans maar, ook als je zeker helemaal geen kans maakt, sjans maar en dans maar want dit is die lekkere dansplaat en...AUW! |
![]() |
|
Ik vind brainpower persoonlijk best goed, maar ik dacht dat hij met een band optrad live (van wat ik van de pinkpopbeelden zag), terwijl hier staat dat op de achtergrond een drumcomputer meedeinst (ofzo).
Maar zijn teksten zijn goed in elkaar gezet.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
NAS en brainpower samengewerkt ??? G.T.C. | 12 | 16-12-2002 10:05 | |
Muziek |
songtekst brainpower aan Z Beyoned | 13 | 18-10-2002 15:16 | |
Muziek |
e-life, extince- brainpower enzv... rickert | 34 | 12-10-2002 14:33 | |
Muziek |