Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Jodtetooo tooo tooo live is zo mooooooooooeeeeeeeeei
hahaha, we hebben net een halve plak turbo cake en een dikke joint de man op en het is gezellig. Lekker chill.....Jim heeft al met de komkommer op me in geslagen ![]() Dikke Bull SHit is wat Jimz egt, jonges ik ga ophouden dit overleven jullie niet als ik dooeraga. grtx |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar bianca heeft morge rond 2 uur weer int park met die gast afgesproke, maar ik zit dan in Oostende dusse moete jullie maar gesellig gaan tjape ![]()
||
Citaat:
![]() En stoned o.i.d. ben ik niet, ben blij dat ik na 4 dagen eindelijk weer nuchter ben. Nouja, blij, kben harstikke moe, en moet straks werken, en heb niks oppeppends meer in huis. ![]() Maar goed, zelfs stoned vind ik dit forum te saai om er te posten, moet je nagaan hoe gaar ik nu ben. Maar altijd bereid om tips te geven over spacecake. ![]()
|
Verwijderd
|
zo en nu ben ik gaar
![]() kep ff foto gemaakt... ![]() als je me bril niet kent... lenze is irri als laat is en je gaat smoke ![]() (en, het lijkt spacey zo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() tja... wat ga ik zo es doen? hmmz lama, ik ben gaar, op deze topic enne... ik ga iets doen... maar igg stoppen met typen... want iedereen leest dit strax ![]() en ik ben gaar ![]() hmmz, word het weer eigelijk beter? me broertje zei dat het zondag beter weer zou worde... die muziek is vaagh, kep radio 3 aan... vaaghe beats, me kamer is lekker mooi verlicht ![]() ![]() ![]() ![]() ik ga... doei ![]() denk ik.... hee, ik was vandaag op de radio! op radio 3 bij euh... Claudia ja ![]() Claudia iets na 8 uur bij zon spelletje... en je mocht geen ik mijn enz zeggen... maja, ik was gaar, 1 jay met drexz ![]() dus we beginnne zo, enne zij vraagt iets ( wat weet ik nie meer... ) enne ik begon een zin... die moets eindige op ik... en net voor ik stopte ik de zin en zei zo: euh, naja, laat maar ![]() en toen daarna vroeg ze of ik knap was: en ik zei: valt wel mee... denk ik... haha... ik had verloren ![]() maja... genoeg text ik verlaat jullie en gaan spelletje speluh ofzow mzzzzzzzzzzzzls __________________ EDIT: foto vergetuh... stom stom stom... gare vent ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 25-07-2002 om 23:53. |
![]() |
|
Verwijderd
|
en hier zit ik dan, high, van afghaan, in bong ( ? ) met Drexz...
maar, we hebbe een probleem, we zijn van plan, of waren, afghaan te roke... maar zijn aansteker is kapot en mijne is op... nu is drexz bezig een constructie tussen die 2 te make... maar ik denk dat ik strax een boem zal horen, want hij is wasted ![]() naja, me zoektocht naar iets wat te branden valt zonder hulp van lucifers of aansteker is hierbij begonne, alsk iets vind, en gaar wordt post ik wel iets... of niet ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het grote Ik Zit Stoned Achter De Computer topic Risce | 501 | 09-08-2004 14:50 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 18! Verwijderd | 500 | 07-01-2004 18:00 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 11 Verwijderd | 500 | 12-10-2003 11:49 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 10 Verwijderd | 501 | 29-09-2003 15:05 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 4 cha0s | 500 | 17-08-2003 15:15 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 2 Wasp | 499 | 27-05-2003 00:02 |