Advertentie | |
|
![]() |
|
je kan ook even ebay bekijken
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ga naar bcc met die advertentie van bijenkorf, krijg je 10% korting als het goed is ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() het graveren is leuk, maar bedenk dan wel dat als je hem eventueel wilt verkopen later dat dat misschien moeilijk gaat...zeker als je je naam erin zet... |
![]() |
||
Citaat:
als je zelf een fatsoelijke koptelefoon koopt, is dit probleem opgelost |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je een mp3-speler wil met een echt lange batterijduur: ik heb hier nog een sony MP3-discman liggen die tegen de 100 uur met 2 AA batterijen kan doen
![]() ![]() Als je een mp3-harddisk-speler wil met een lange batterijduur en goede geluidskwaliteit: Cowon iAudio M3L. Hierboven werd ook al aangegeven dat iAudio goede geluidskwaliteit weergeeft (beter dan iPod). De batterij gaat volgens de specificatie 36 uur mee en mijn ervaring is dat je dat ongeveer wel haalt. Het ding is alleen wel duur:268 euro. Voor mensen die klagen over slechte geluidskwaliteit: dit ligt inderdaad meestal aan de slechte oordopjes die meegeleverd worden. Meer hierover hier. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En dat het uiterlijk er niet beter uit ziet zeg ik helemaal niet; ik vind een ipod weldegelijk een mooie mp3speler.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Ipod VS. Creative Jahney | 82 | 28-08-2006 14:40 | |
Software & Hardware |
[Centraal] MP3 spelers Enlightenment | 118 | 14-01-2006 12:44 | |
Software & Hardware |
[Ipod-Home Cinema] Yurgentje | 10 | 09-09-2005 01:54 | |
Software & Hardware |
[Audio] MP3 speler met goede kwaliteit geluid.. Verwijderd | 30 | 06-03-2005 22:11 | |
Games |
Psp Vice | 208 | 15-02-2005 05:30 | |
Muziek |
Win een iPod mini Strato | 2 | 13-10-2004 14:37 |