Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
goed het zal wel, op het gevaar af weer verguisd te worden door de hele community, ik bagger hier alweer heel de week in string rond (waarmee ik overigens aangezien het naturistische gehalte van deze camping redelijk overdressed ben) terwijl mijn vriendinnetje Marl als firsttime blootloper de bikini helemaal afgezworen lijkt te hebben. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
kheb een :blauwe hunkemoller tankini van 2 jaar geleden met een mooi bloem dr op geloof ik.
-een spijkerstof bikini van de hunkemoller, boxershort met met een gewoon bikini topje -lichtblauw gebloemde tankini van O'bleu kheb dr dan lichtblauwe adidas slippers bij. eigenlijk willik nog een leuk rokje dr bij maar kan niks vinden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Want zo'n string haal ik wel bij de hema ofzow voor 10 euro ![]() snap je
||
Citaat:
|
gepost op 20-07-2002 @ 10:13 [Klik hier voor het profiel van SunShine 18] [Klik hier om SunShine 18 een mailtje te sturen] [Pas bericht aan/verwijder bericht] [Reageer met quote] [IP]
Wat vinden jullie van een bikini waarbij het onderstukje een string is ipv een normaal broekje? Mooi? Hoerig? .... Wat hebben jullie zelf meide? X Beetje lastig quoten uit een gesloten topic, maar zoals je zou moeten weten zijn wij voor! En zullen we daar nog eens een reden voor geven: als wij onze broek uittrekken zie je tenminste niet meteen twee van die witte halve bollen, zoals bij de meeste meiden in onze klas. Wel overal een string onder, maar dan tussen van die keiwitte billen terwijl ze voor de rest lekker bruin zijn...
||
Citaat:
![]() *wou dat ze op afgelegen hutje in de duinen woonde*
||
Citaat:
jaja en ik was heel blij opn het strand met mn mega bikini! zon broekje. met soort pijpjes he. en daarboven zon topje met eendriehoek over je buik. uhm ja. gewoon soort hesje. alleen is mn buik nu dus witter dan de rest ![]() dus
|
|