![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Ridder schreef op 25-07-2004 @ 22:52 :
[B]Als een heel hip merk, opeens bekend wordt, moet je niet een broek opzoeken omdat hij opeens vandat merk is, kies dan een MOOI model ![]() bla bla bla omdat iedereen nu ineenkeer von dutch hier lelijk vindt doe je maar gezellig mee, moet je zelf weten maargoed hoe weet jij nou wat ik wel of niet mooi vindt? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Niet te wijd maar wel comfi om ze in te laten rollen, ook geen naad in naad effect en vooral goed op de schoenen vallen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik Love Nudie ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
leuk merk, 90 euro gaat nog wel..als je daarnaast niet nog 30 andere kledingstukken aan wilt schaffen (ook al is dat dan bij de h&m) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Prijs: 50 euro
Merk: Cars Kleur: licht (nouja, meer licht dan donker, maar het zit er tussenin) blauw met wat vale plekken n bij de broekzakken (voor) wat versleten plekken dat bijna 'gaten' zijn. Strak/wijd: goed van boven en wat strakker bij benen en iets uitlopende pijpen. Sluiting rits/knopen/anders: rits Riem: geen Schoenen voor eronder: uh, m'n zwarte all stars of anders deze foto? Laatst gewijzigd op 22-06-2005 om 11:09. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
of misschien vastmaken aan je hawaiislinger? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
doe mij maar gewoon 501 trouwens
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het grote 'Ik zoek...' topic #? Trimm Trabb | 465 | 02-06-2018 22:02 | |
Lifestyle |
wat is je favoriete jeansmerk en waarom? ikbenLINDA | 104 | 07-06-2016 00:47 | |
Lifestyle |
Hoe heeft dit forum je in je lifestyle beinvloed Verwijderd | 71 | 20-05-2008 01:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Verhalen & Gedichten |
ERETOPIC III: Jean Pierre Rawie xineof | 34 | 20-04-2005 15:03 | |
Drugs & Alcohol |
het grote POST HIER AL JE VERZONNEN VERHALEN topic Verwijderd | 82 | 22-12-2004 22:25 |