Advertentie | |
|
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthre...69#post9467469
(Niet uppen, maar je kunt het wel nalezen en eventueel mensen PMen.)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wat betreft enge beesten: er zijn vooral heel veel mooie beesten in de zee. Veel gekleurde vissen, veel koraal, etc. Ik ben ook een schildpad tegengekomen met het duiken. Er zijn wel een paar enge vissen die je niet mag aanraken, maar je duikinstructeur zal je altijd met een teken aangeven dat je d'r niet heen mag zwemmen (sowieso blijft ie altijd bij je) en die beesten zitten ook wat dieper. Over het algemeen is de zee heel mooi. Ook als je alleen gaat snorkelen zie je al ontzettend veel! Op het land ben ik niks bijzonders tegengekomen. En op Curacao is niet heel veel wat je echt moet hebben gedaan of gezien. Je moet er vooral genieten (zonnen ed.). 9 dagen (of 7) is imo dus wel voldoende. Maar ja, misschien ben ik wel een enorme cultuurbarbaar en vind ik dus dingen niet de moeite waard terwijl jij daar wel heen zou gaan ![]()
||
Citaat:
Oh ja, ik weet niet of er speciale fietsroutes zijn, maar zo niet, dan zou ik daar niet gaan fietsen. Er zijn veel heuvels en de auto's rijden niet zo netjes als in Nederland. Wel zou ik nog één dag inplannen voor Punda en Otrabanda. Dat is waar die gekleurde huisjes zijn. Het is geen heel bijzondere plaats, maar als je op curacao geweest bent wil je toch minstens een foto van jezelf op de beroemde pondjesbrug bij al die gekleurde huisjes ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
curacao madyliefje | 6 | 12-11-2006 15:43 | |
Liefde & Relatie |
ik zit hier en hij in Curacao nivava | 19 | 30-12-2005 11:57 | |
Eten & Drinken |
fles blue curacao Havik | 18 | 12-10-2005 13:36 | |
Drugs & Alcohol |
Blue Curacao MaHo | 59 | 01-07-2005 03:50 | |
Liefde & Relatie |
Zes maand Curacao God's Lemonade | 16 | 02-10-2004 21:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Yusuf Estes - Explaining Islam to the People of Curacao - video Realmoslim | 42 | 29-06-2004 12:13 |