Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Bekijk resultaten poll: Welk evind jij beter Nintendo DS of de PSP?
Nintendo DS 53 60.23%
De PSP 35 39.77%
Aantal stemmers: 88. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2005, 19:26
EXBO
EXBO is offline
De naam spreekt voor zich........
Oud 02-04-2005, 20:02
blupp
blupp is offline
De nintendo ds is beter, wetenschappelijk bewezen.

Verschilt per persoon, smaken verschillen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 20:13
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
de nieuwe gameboy, en dat is de DS dus niet he.
Oud 02-04-2005, 20:40
Otnemem
Otnemem is offline
Eigenlijk de Dreamcast Portable, GP32, Neo Geo, en de wonderswan is ook wel geinig, en natuurlijk de gameboy advance.

De PSP behoort zeker tot dit rijtje toe, maar persoonlijk vind ik de DS flauw en simpel, en behoorlijk slecht in de samenstelling vd knoppen...Een analogue stick had het al wat beter gemaakt, maar alas. Het scherm is onstabiel, dwz met de touch screen krijg je al snel heleboel vlekken, het pennetje dat je bijgeleverd krijgt is onhandig, veel te klein, het ligt gewoon niet goed in de hand.
Het toekomstige spellen aanbod belooft niet veel goeds kwa originaliteit of classic materiaal; dwz, de spellen die gaan uitkomen zijn of ondermaats en maken nauwelijks gebruik van de oh zo schijnbaar revolutionaire functies van de DS; Nintendos eigen eerste party titels zijn oude bekende...maar in een DS jasje gestoken, en zo verliest het al gauw zijn waarde. De nieuwe zelda wordt of weer al een schaamteloze fours swords productie, waar de sleutel tot succes in teamwork ligt en gemaakt door niet Nintendo zelf, maar Capcom, of een onderdeel van capcom.
Zeg nu zelf... Zelda The Minisch Cap, Oracle of Ages/seasons zijn allen niet van het hoge niveau dat wel aanwezig is in de gouden werkjes van Nintendo.
De nieuwe Mario Sidescroller wordt een flauwe versie van de perfecte platform voorgangers; Een samensmelting van 2D en 3D op de DS werkt niet. Ofwel ga terug naar de roots, of hanteer het Mario 64 kaliber van graphics, dus niet de middenweg.
Daarbij, hoe je het ook wendt of keert, veel van de aangeboden spellen op de DS zullen al gauw hun houdbaarheid verliezen, meer nog dan bij de gewone spellen op de markt. Kijk maar naar Wario Touched, of een andere random spel; leuk voor even, kinderachtig en simpel na een uurtje.
Oud 02-04-2005, 20:44
Dinalfos
Dinalfos is offline
De PSP is in alle opzichten superieur, behalve wat betreft de software. Maar dat komt alleen omdat Mario 64(ondanks de kutbesturing van de DS) zo'n meesterlijk spel is. Maar dat terrein zal Sony in de nabije toekomst ook conqueren, omdat er aardig wat in potentie goede spelletjes in de pijplijn zitten. Iets wat we vooralsnog niet kunnen zeggen van de DS, die het vooral zal moeten stellen met derderangs 3rd party software en gemakzuchtige poorts van klassieke Nintendo-games. Komt nog eens bij dat de PSP relatief goedkoper is dan de DS, gelet op de hoeveelheid extra shit die je bij de aankoop van een PSP erbij krijgt.

Dat ik het niet zo heb op de DS wil overigens niet zeggen dat ik een PSP ga kopen. Want ook dat ding is zwaar kut in vergelijking met de consoles en de PC. Sterker nog, handheld gaming in het algemeen is gewoon debiel en overbodig.
Oud 02-04-2005, 20:50
Otnemem
Otnemem is offline
Citaat:
Maar dat komt alleen omdat Mario 64(ondanks de kutbesturing van de DS) zo'n meesterlijk spel is.
Die iederen al menig maal 10 jaar geleden ofzo heeft uitgespeeld, behalve een aantal kut kindertjes van deze dagen.

Citaat:
Sterker nog, handheld gaming in het algemeen is gewoon debiel en overbodig.
Link's Awakening, Kid Icarus!
Oud 02-04-2005, 20:56
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Otnemem schreef op 02-04-2005 @ 21:50 :
Die iederen al menig maal 10 jaar geleden ofzo heeft uitgespeeld, behalve een aantal kut kindertjes van deze dagen.
Dat wel, maar een goed spel blijft een goed spel. En Super Mario 64 is een van mijn favoriete games aller tijden, dus ook op de DS.

Citaat:
Link's Awakening, Kid Icarus!
Sorry, ik speel dan toch liever de NES incarnaties. En dat vond ik eigenlijk ook al een nutteloos kutapparaat . Nou ja, afgezien van enkele klassiekers, die later trouwens op andere systemen zijn verschenen.
Oud 02-04-2005, 21:02
Otnemem
Otnemem is offline
Citaat:
Sorry, ik speel dan toch liever de NES incarnaties. En dat vond ik eigenlijk ook al een nutteloos kutapparaat . Nou ja, afgezien van enkele klassiekers, die later trouwens op andere systemen zijn verschenen.
Let op je woorden.

Wild Gunman, Mega man 2, Duckhunt, Kid Icarus, Adventure Island, River City Ransom, Teenage Mutant Hero Turtles, Goonies.
Oud 02-04-2005, 21:21
Halogeen
Halogeen is offline
Ik ben jarenlang trouw Nintendo fan geweest , maar ik heb de hoop nu definitief opgegeven. Vanaf de snes is het alleen maar slechter geworden (ja ik weet het, het heersende cliché). Ik heb ook geen hoop voor de DS. De spellen lijken weer nergens op te slaan (en veel te weinig spellen bovendien) en erg lekker gamen vond ik het niet. Jammer, toch maar psp dan.
Oud 02-04-2005, 21:25
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Otnemem schreef op 02-04-2005 @ 22:02 :
Let op je woorden.

Wild Gunman, Mega man 2, Duckhunt, Kid Icarus, Adventure Island, River City Ransom, Teenage Mutant Hero Turtles, Goonies.
Heh.

Serieus, ik dacht dat jij niet van beat em ups hield? Of geldt dat niet voor side scrollers?

Adventure Island, Mega Man etc. zijn later allemaal in een verbeterde versies uitgebracht op de SNES en Megadrive/Genesis. Al dan niet in de vorm van een remake of sequel. Tja, dan blijft er weigin incentief over om nog met een veredelde beer toaster te spelen.

Maar ik ben weer veel te provocerend bezig. Ik hou m'n mond wel dicht
Oud 02-04-2005, 21:26
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Halogeen schreef op 02-04-2005 @ 22:21 :
Ik ben jarenlang trouw Nintendo fan geweest , maar ik heb de hoop nu definitief opgegeven. Vanaf de snes is het alleen maar slechter geworden (ja ik weet het, het heersende cliché). Ik heb ook geen hoop voor de DS. De spellen lijken weer nergens op te slaan (en veel te weinig spellen bovendien) en erg lekker gamen vond ik het niet. Jammer, toch maar psp dan.
Vanaf de NES is alles juist beter geworden. Pas met de Gamecube is dalende lijn weer ingezet, alhoewel zelfs die een stuk beter is dan de NES.
Oud 02-04-2005, 21:30
Halogeen
Halogeen is offline
Ik vond de nintendo 64 anders geen succes...
Oud 02-04-2005, 21:43
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Halogeen schreef op 02-04-2005 @ 22:30 :
Ik wel
Oud 02-04-2005, 21:48
Otnemem
Otnemem is offline
Citaat:
Ocarina Of Time?
Goldeneye?
Perfect Dark?
Mario 64?

Hm. Je hebt wel gelijk, weinig toppers, maar wel veel goede spellen in het algemeen:

Majora's Mask
Mario Kart
Diddy Kong Racing
Banjo Kazooie
Blast Corps.

Maar De Snes blijft de ultieme console.
Oud 02-04-2005, 21:51
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Otnemem schreef op 02-04-2005 @ 22:48 :

Maar De Snes blijft de ultieme console.
Nee, juist de N64 imo. Het AANTAL goede spellen was misschien minder groot, maar de spellen die de top haalden waren gelijk een stuk beter.
Oud 02-04-2005, 22:17
Otnemem
Otnemem is offline
Citaat:
Nee, juist de N64 imo. Het AANTAL goede spellen was misschien minder groot, maar de spellen die de top haalden waren gelijk een stuk beter.
Je leeft in je eigen fantasie wereldje.

Maar ja, het uur is te laat, om jouw zombie stelling terug het graf in te douwen.

Morgen weer een nieuwe dag vol wijsheden.

By the way...er waren maar 3 spellen op de N64, die de absolute top behaalden.
Oud 02-04-2005, 22:26
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Otnemem schreef op 02-04-2005 @ 23:17 :
Je leeft in je eigen fantasie wereldje.

Maar ja, het uur is te laat, om jouw zombie stelling terug het graf in te douwen.

Morgen weer een nieuwe dag vol wijsheden.

By the way...er waren maar 3 spellen op de N64, die de absolute top behaalden.
Nou ja, ik geef toe dat "absolute top" nogal subjectief is, maar ik doe toch een poging:

Super Mario 64
Zelda: OOT
Zelda: MM(zeer, zeer underrated)
Goldeneye(En in technisch opzicht natuurlijk ook Perfect Dark)
Wcw vs. NWO: No Mercy(een waar meesterwerk, hoewel ik inmiddels wel weet hoe jij hier over denkt )
Banjo Kazooie

En uh....Dat was het wel. Er is nog wel een hele waslijst aan uistekende spellen op te noemen, maar de echte(exclusieve) toppers zijn nu wel genoemd.
Oud 02-04-2005, 22:39
Otnemem
Otnemem is offline
Citaat:
Wcw vs. NWO: No Mercy(een waar meesterwerk, hoewel ik inmiddels wel weet hoe jij hier over denkt )
Ach ja, als je mannen in strakke broekjes een voorbeeld van een meesterwerk vindt...

Maar ja, verder klopt je lijst eigenlijk wel...Banjo Kazooie en Majora's Mask zijn voor mij een twijfelgeval, hoewel Rare's magnus opus in vele opzichten wel vermakelijker was dan Mario 64.

Maar..eh..gaat dewe topic niet over iets heel anders?
Oud 02-04-2005, 22:53
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Otnemem schreef op 02-04-2005 @ 23:39 :
Ach ja, als je mannen in strakke broekjes een voorbeeld van een meesterwerk vindt...
Het gaat om de inhoud, my man, de inhoud

En inderdaad, we moeten on topic gaan voor we een waarschuwing krijgen.
Oud 03-04-2005, 11:46
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 02-04-2005 @ 21:44 :
De PSP is in alle opzichten superieur, behalve wat betreft de software. Maar dat komt alleen omdat Mario 64(ondanks de kutbesturing van de DS) zo'n meesterlijk spel is. Maar dat terrein zal Sony in de nabije toekomst ook conqueren, omdat er aardig wat in potentie goede spelletjes in de pijplijn zitten. Iets wat we vooralsnog niet kunnen zeggen van de DS, die het vooral zal moeten stellen met derderangs 3rd party software en gemakzuchtige poorts van klassieke Nintendo-games. Komt nog eens bij dat de PSP relatief goedkoper is dan de DS, gelet op de hoeveelheid extra shit die je bij de aankoop van een PSP erbij krijgt.

Dat ik het niet zo heb op de DS wil overigens niet zeggen dat ik een PSP ga kopen. Want ook dat ding is zwaar kut in vergelijking met de consoles en de PC. Sterker nog, handheld gaming in het algemeen is gewoon debiel en overbodig.
de psp relatief goedkoper? de psp zelf is al een stuk duurder, daar komt bij dat de spellen ook VEEL duurder zijn en de batterijduur is veel korter. wat heb je nou aan ong. 6 uur gamen? als je eenmaal verslaafd bent aan een spel, kan je em elke dag wel opladen En als je 1 film hebt gekeken, is de batterij ook alweer op..Leuk, zit je miss 18 uur in de auto naar Zuid-Frankrijk, kan je één film kijken en dan is je batterij op? de DS daarintegen, heeft veel langere batterijduur (13 uur ofzo toch?), de spellen zijn goedkoper, en de DS is zelf ook goedkoper. Ik vind de graphics van de PSP wel top (althans, van wat ik er heb gezien dan) maar ik vind het aanbod van de DS leuker. Ik hou zelf meer gewoon van puzzel, platform games etc. (op handhelds en consoles dan). Dat racespel, hoe heet-ie ook alweer? Ridge Racer toch? Die lijkt me ook geweldig. De graphics zijn dan wel niet zo geweldig, maar toch lijkt het me leuker dan NFSU op de PSP, omdat dat dan allemaal weer hetzelfde is

Maargoed, zoals al gezegd werd; smaken verschillen. Maar ik kies voor de DS. Zelf koos ik eerst ook voor de PSP, maar nu ik ze enkele keren goed heb vergeleken, vind ik toch wel dat de PSP meer nadelen dan voordelen heeft t.o.v de DS.

(het kan btw zijn dat er wat dingen zijn in me post die niet (helemaal) kloppen. Corrigeer me er dan maar op, maar dit is van wat ik had gelezen/gehoord.)

Laatst gewijzigd op 03-04-2005 om 11:51.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 11:57
Verwijderd
Van wat ik nu heb gezien ga ik voor de PSP. De spellen die ik tot noch toe heb gezien van de DS ontstijgen nauwelijks het GBA niveau.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 12:34
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 03-04-2005 @ 12:46 :
Dat racespel, hoe heet-ie ook alweer? Ridge Racer toch? Die lijkt me ook geweldig. De graphics zijn dan wel niet zo geweldig, maar toch lijkt het me leuker dan NFSU op de PSP, omdat dat dan allemaal weer hetzelfde is
Asphalt : Urban GT. Ridge Racer is voor de PSP.
Oud 03-04-2005, 12:38
Vice
Vice is offline
Ridge Racer is ook voor de DS.
Oud 03-04-2005, 12:41
Vice
Vice is offline
Citaat:
Otnemem schreef op 02-04-2005 @ 22:48 :
Ocarina Of Time?
Goldeneye?
Perfect Dark?
Mario 64?
Het zijn misschien toppers, maar ik heb ze nooit echt boeiend gevonden.
Oud 03-04-2005, 13:14
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 03-04-2005 @ 12:46 :
de psp relatief goedkoper? de psp zelf is al een stuk duurder, daar komt bij dat de spellen ook VEEL duurder zijn en de batterijduur is veel korter. wat heb je nou aan ong. 6 uur gamen? als je eenmaal verslaafd bent aan een spel, kan je em elke dag wel opladen En als je 1 film hebt gekeken, is de batterij ook alweer op..Leuk, zit je miss 18 uur in de auto naar Zuid-Frankrijk, kan je één film kijken en dan is je batterij op? de DS daarintegen, heeft veel langere batterijduur (13 uur ofzo toch?), de spellen zijn goedkoper, en de DS is zelf ook goedkoper. Ik vind de graphics van de PSP wel top (althans, van wat ik er heb gezien dan) maar ik vind het aanbod van de DS leuker. Ik hou zelf meer gewoon van puzzel, platform games etc. (op handhelds en consoles dan). Dat racespel, hoe heet-ie ook alweer? Ridge Racer toch? Die lijkt me ook geweldig. De graphics zijn dan wel niet zo geweldig, maar toch lijkt het me leuker dan NFSU op de PSP, omdat dat dan allemaal weer hetzelfde is

Ja, de spellen zijn inderdaad duurder, maar vooralsnog lijk je wel meer waar voor je geld te gaan krijgen in de toekomst. Met relatief goedkoper bedoelde ik trouwens dat je voor die 200-250 euro veel meer krijgt dan voor die 150 euro(of hoe duur was dat ding ook al weer) van de DS. Denk aan een groot scherm, earbuds, memory card, sampler disk, gratis Spiderman 2 UMD, herlaadbare batterij, charger, case, strap, "remote" control, een lint-free screen wiper. Plus nog het feit dat hij gewoon lekkerder in de hand ligt.

Er kleven natuurlijk ook een paar nadelen aan de PSP(dat het geen console is, bijvoorbeeld), maar over het algemeen kan je rustig stellen dat de PSP een superieur staaltje techniek is ten opzichte van de DS. De DS heeft dan de innovatie aan haar zijde(wat natuurlijk ook belangrijk is), maar deze komt niet helemaal uit de verf, vind ik. De PSP is dan misschien minder origineel in uitvoering, maar heeft wel meer mogelijkheden. En het schermpje is niet zo blurry en donker en heeft een hogere resolutie(los van de resoluties van het machientje zelf) Kortom, ik kan eigenlijk geen enkel groot nadeel voor de PSP verzinnen, behalve dan dat het ding geen touch screen heeft.

Maar ik blijf het herhalen: ik moet ze geen van beide.

Citaat:
Maargoed, zoals al gezegd werd; smaken verschillen. Maar ik kies voor de DS. Zelf koos ik eerst ook voor de PSP, maar nu ik ze enkele keren goed heb vergeleken, vind ik toch wel dat de PSP meer nadelen dan voordelen heeft t.o.v de DS.
Dat mag natuurlijk
Oud 03-04-2005, 13:16
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Vice schreef op 03-04-2005 @ 13:41 :
Geen van de vier? Dan ben je geen gamer
Oud 03-04-2005, 14:11
bosbeest
bosbeest is offline
om ff offtopic te blijven,

xbox RULEERT!!!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 14:43
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Ik heb van beide al veel filmpjes gezien en moet wel zeggen dat de PSP veel mooier is, al vond ik MGS wel een teleurstelling toen ik zag dat het een Turn based strategy spel was. Ik vind de DS echt kneuzig. Nintendo brengt dit uit als tussenstap, en iedereen trapt er weer in. Let maar op, bij de volgende E3 zullen ze vast wel gaan vertellen dát er een nieuwe gameboy komt, die natuurlijk de PSP gaat evenaren in specificaties. De DS én de PSP brengen allebij veel te veel ports uit. Al die N-64 'toppers' komen erop. Best stom, want dan kan je beter voor een paar tientjes een N64 overkopen van iemand.

Gelukkig is het console/handheld -virus bij mij beperkt gebleven tot een gamecube en een GBAsp, ik speel al bijna nooit op beide, dus zal ook niet zo snel een nieuwe console meer kopen. Liever een laptop
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 14:59
Otnemem
Otnemem is offline
Citaat:
Wat zijn dan in jouw ogen regelrechte toppers? Mary-Kate and Ashley: Sweet 16 - Licensed to Drive?

Goldeneye niet boeiend? Perfect Dark Niet boeiend? Mario 64 niet boeiend? OOT niet boeiend?

boei·end (bn.)
1 de geest bezighoudend => interessant

vrouw (de ~ (v.), ~en)
1 volwassen mens van het vrouwelijk geslacht => dame, doos, gleuf, gleufdier, juffrouw, mevrouw, vrouwmens, vrouwspersoon, wijf

Oh...daarom.
Oud 03-04-2005, 15:15
X3nTium
X3nTium is offline
alle consoles ZUIGEN!!!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 15:25
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Otnemem schreef op 03-04-2005 @ 15:59 :
Wat zijn dan in jouw ogen regelrechte toppers? Mary-Kate and Ashley: Sweet 16 - Licensed to Drive?

Goldeneye niet boeiend? Perfect Dark Niet boeiend? Mario 64 niet boeiend? OOT niet boeiend?

boei·end (bn.)
1 de geest bezighoudend => interessant

vrouw (de ~ (v.), ~en)
1 volwassen mens van het vrouwelijk geslacht => dame, doos, gleuf, gleufdier, juffrouw, mevrouw, vrouwmens, vrouwspersoon, wijf

Oh...daarom.
Wahaha, allemaal domme spellen. Mario 64, mislukt baggerspel. Zelda is al sowieso een en al bagger. Alle 64 titels, met uitzondering van SSB zijn bagger.

En vrouwen zijn gleufdieren volgens van dale? hahaha
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 15:31
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
X3nTium schreef op 03-04-2005 @ 16:15 :
alle consoles ZUIGEN!!!
Flikker op.
Oud 03-04-2005, 15:32
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 03-04-2005 @ 16:25 :
Wahaha, allemaal domme spellen. Mario 64, mislukt baggerspel. Zelda is al sowieso een en al bagger. Alle 64 titels, met uitzondering van SSB zijn bagger.

En vrouwen zijn gleufdieren volgens van dale? hahaha
Maar jij bent dan ook een conservatieve Lonsdale proleet.
Oud 03-04-2005, 15:33
Otnemem
Otnemem is offline
Citaat:
alle consoles ZUIGEN!!!
Je penis is klein geschapen.
Oud 03-04-2005, 15:35
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 03-04-2005 @ 16:32 :
Maar jij bent dan ook een conservatieve Lonsdale proleet.
Triest indolent jochie, zosnel ie op z'n zwakke fanboyplekje wordt geraakt gaat ie raaskallen over Engelse butmerken.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 15:38
Verwijderd
http://liefde.leerlingen.com/ dames, laten we het over de 2 handhelds houden.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 15:44
Vice
Vice is offline
Citaat:
Otnemem schreef op 03-04-2005 @ 15:59 :

Citaat:

Ik houd gewoon van andere games zoals F-Zero X , Extreme G en Snowboard Kids .

Goldeneye is wel een leuk spel net als Perfect Dark, maar het gaat mij vrij snel vervelen. Mario games vind ik wel leuk, maar deze weer net niet en Zelda heb ik nooit echt leuk gevonden.
Oud 03-04-2005, 15:53
Otnemem
Otnemem is offline
Citaat:
Ik houd gewoon van andere games zoals F-Zero X , Extreme G en Snowboard Kids

Hm hm... de link tussen snowboard kids en hypersnelle, futuristische voertuigen?

Je valt voor racespellen?
Oud 03-04-2005, 16:30
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 03-04-2005 @ 16:35 :
Triest indolent jochie, zosnel ie op z'n zwakke fanboyplekje wordt geraakt gaat ie raaskallen over Engelse butmerken.
De grootste fanboys zijn zij die anderen van faboyisme beschuldigen terwijl daar geen aanleiding voor is. Eerder regel dan uitzondering. Toedels, twatbeak.
Oud 03-04-2005, 16:47
Verwijderd
Ik vind niet dat je mannen met vrouwen moet vergelijken.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 16:56
Otnemem
Otnemem is offline
Citaat:
Ik vind niet dat je mannen met vrouwen moet vergelijken.
Ik wist niet dat je een console of handheld mannelijk of vrouwelijk kon indelen...
Oud 04-04-2005, 08:09
Verwijderd
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 03-04-2005 @ 15:43 :
Ik heb van beide al veel filmpjes gezien en moet wel zeggen dat de PSP veel mooier is, al vond ik MGS wel een teleurstelling toen ik zag dat het een Turn based strategy spel was. Ik vind de DS echt kneuzig. Nintendo brengt dit uit als tussenstap, en iedereen trapt er weer in. Let maar op, bij de volgende E3 zullen ze vast wel gaan vertellen dát er een nieuwe gameboy komt, die natuurlijk de PSP gaat evenaren in specificaties. De DS én de PSP brengen allebij veel te veel ports uit. Al die N-64 'toppers' komen erop. Best stom, want dan kan je beter voor een paar tientjes een N64 overkopen van iemand.

Gelukkig is het console/handheld -virus bij mij beperkt gebleven tot een gamecube en een GBAsp, ik speel al bijna nooit op beide, dus zal ook niet zo snel een nieuwe console meer kopen. Liever een laptop
Toch jammer dat de DS al stukken meer verkocht heeft dan de PSP, die nogal belabberd schijnt te verkopen in Amerika.

Maargoed, beide consoles kunnen prima naast elkaar leven dus ik snap dat hele gedoe niet.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Otnemem schreef op 02-04-2005 @ 21:40 :

Zeg nu zelf... Zelda The Minisch Cap, Oracle of Ages/seasons zijn allen niet van het hoge niveau dat wel aanwezig is in de gouden werkjes van Nintendo.
!! Dat zijn drie van de betere Zelda's die er zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 09:46
Smobbo
Smobbo is offline
Zoals altijd wint het Nintendo product op dit forum .
D'r zijn gewoon meer Nintendoids hier dan dat er ps fanboys zijn .
Oud 04-04-2005, 09:49
Otnemem
Otnemem is offline
Citaat:
Nederland is te liberaal tegenwoordig...
Oud 04-04-2005, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Otnemem schreef op 04-04-2005 @ 10:49 :
Nederland is te liberaal tegenwoordig...
Niks d'rvan
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 12:32
Reynaert
Reynaert is offline
Ports zijn niet altijd slecht, zeker niet als het naar een handheld gaat. Lufia II... Those were the days. Als ze die nou eens zouden porten naar de DS, zou ik uit dank twee exemplaren aanschaffen. Maar then again, voor Final Fantasy 7 zou ik ook een PSP aanschaffen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 12:36
Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
Reynaert schreef op 04-04-2005 @ 13:32 :
Ports zijn niet altijd slecht, zeker niet als het naar een handheld gaat. Lufia II... Those were the days. Als ze die nou eens zouden porten naar de DS, zou ik uit dank twee exemplaren aanschaffen. Maar then again, voor Final Fantasy 7 zou ik ook een PSP aanschaffen.
Lufia (ook deel I) blijft toch tot mijn favo's behoren.
Oud 04-04-2005, 14:07
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Laurens schreef op 04-04-2005 @ 10:36 :
Nee.
Oud 04-04-2005, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 04-04-2005 @ 15:07 :
Nee.
Ja.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten