Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Die het wil schoppen tot minster president Hij vreest de moslims en hun profeet Hij is geen intellectuel debat gewend Roept slechts loze kreten Goed voor 20 zetels '' De moslim overname is in zicht'' Hij kan jullie helpen als jullie dat maar weten Kiezers, zorg dat hij nederland te gronde richt Ach een kleine analyse ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Persoonlijk vind ik dat de linkse en rechtse politiek volledig uit de tijd zijn, ik vind het een erg middeleeuwse manier van regeren, het stamt uit de tijd dat de Nederlandse samenleving nog een stuk eenvoudiger in elkaar zat. Alhoewel wij allen kunnen zien dat deze zaken vandaag de dag nog altijd aan de orde zijn, zijn de doelstellingen zo 60 jaar later wat verder uitgediept. Zo is de linkse politiek een fel aanhanger van een multiculturele samenleving in Nederland geworden. De afgelopen 40 jaar hebben wij, de Nederlandse burger, moeten toezien dat er jaarlijks tienduizenden allochtonen heel eenvoudig door de linkse politiek tot Nederland werden toegelaten. Links heeft de afgelopen 40 jaar zijn uiterste best gedaan om het hen zo goed mogelijk naar de zin te maken... Zo werd Rotterdam "De culturele hoofdstad van de Europa" waarin alle culturen uitgebreid aan bod kwamen behalve dat van de Nederlanders zelf. Allochtonen in Nederland kwamen vrij eenvoudig aan een uitkering en zo werden door middel van false aangiftes, door middel van slechte controle en door het uitblijven van ingrijpen door de linkse overheid, miljoenen, door het Nederlandse volk afgestaande, guldens zonder enige tegenwerking naar het buitenland verscheept. Voor de Nederlanders zag het er niet erg rooskleurig uit. De autochtone Nederlanders werden gehersenspoelt met beelden uit WOII en op deze wijze werden alle blanken in het algemeen door de linkse politiek in geheel Europa afgeschilderd als rascisten. Voor Nederlanders met een kritische mening over de multiculturele samenleving hing in Nederland een gevangenisstraf van 2 jaar boven het hoofd. Na verloop van tijd ontstonden de eerste ghettowijken in Nederland waar criminaliteit begon te overheersen. Er is vastgesteld dat de criminaliteit in Nederland in 40 jaar tijd ruim 40 keer is verdubbeld, de zogenaamde multiculturele samenleving heeft de afgelopen 40 jaar aan duizenden Nederlanders het leven gekost en talloze Nederlanders zijn slachtoffer geworden van geweld, onderdrukking, verkrachting etc. door deze allochtone nieuwkomers. Een ander feit is dat de linkse politiek deze groeiende problemen in Nederland, ter ondersteuning van de multiculturele samenleving, nooit heeft aangepakt maar heeft weggekeken en heeft ontkend en het Nederlandse volk daardoor in een levensbedreigende situatie heeft gebracht. kortom; ik heb het wel gehad met linkse politiek |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Links" de schuld geven van alles is ook weer zo gemakkelijk allemaal. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
(Althans dat is wat ik vurig hoop ![]()
||
Citaat:
www.fok.nl Daar zullen ze wel luisteren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Er staat nergens dat die lonsdale gasten de ruiten in hebben gegooid, dat is ene conclusie die jullie zelf trekken. Er zijn talloze andere scenario's te bedenken, je moet niet altijd uitgaan van de meest logische...
Ik vind het wel apart dat die lonsdalers ook daadwerkelijk zijn gaan vechten (zeker tegen een overmacht van 1:3). De lonsdalers die ik ken hebben altijd wel een grote bek, maar als puntje bij paaltje komt, of als er echt iemand boos wordt dan durven ze ineens niks meer ![]()
||
Citaat:
Er staat bovendien dat een groep van ongeveer zestig Turken slaags raakte met een groep van ongeveer twintig Lonsdalers, als die waren begonnen had het andersom gestaan. (los daarvan, 60 tegen 20, afijn, met zo'n groep achter je is geweld te voorkomen)
Laatst gewijzigd op 03-04-2005 om 16:28. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Jij hebt het over 1 land, als je dat nog steeds niet snapt, jij wil de multiculturele samenleving ''afschaffen''. Dus elke staatje moet 1 soort bevolkingsgroep hebben. Jij zegt dit, en dan roep ik onhaalbare standpunten? Je lult je eigen wel heel erg voorbij he? En over het laatste stuk wil ik geen woorden kwijt want dat is een fijn voorbeeld voor je domheid. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ten eerste leer spellen, ten tweede dit slaat natuurlijk nergens op en is te ontkrachten op allerlei manieren, wat in veel topics al is gebeurd, en ik heb de motivatie er niet voor om het nog een keer voor jou te gaan doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder wordt deze thread gesloten, aangezien dit de zoveelste, niet bijzonder interessante thread over moslims is.
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Gatara | 500 | 05-11-2006 15:35 |