Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2005, 10:30
Verwijderd
Mijn vriend en ik hebben weleens ruzietjes maar dinsdag leek het gewoon of het echt de druppel was. Van mijn en zijn kant. Ik heb 2 dagen niets van hem gehoord en gisteravond belde ik hem op, waarop hij zei zo terug te bellen.. Dat zo werd dus een uur later. Hij wist niet hoe hij erover moest praten. In het begin heeft hij altijd gezegd dat er over problemen gepraat moet worden. Als we ruzie hebben ben IK degene altijd die TEGEN hem praat, niet MET dus, omdat hij zich dan geen houding weet te geven. Ik word daar erg onzeker van en daardoor krijgen we denk ik vaker ruzie. Gisteren had ik hem dus aan de telefoon en hij weet niet wat te doen. Hij wil me niet kwijt zegt ie en hij houdt van me. Maar is niet zo verliefd meer op me als in het begin. En dat snap ik dus niet, omdat het pas 5 maanden aan is. Hij wil me nu dit weekend niet zien en heeft me gevraagd wat ik wil, maar dat is duidelijk, en altijd al geweest: ik ben stapelgek op hem en ik doe er alles voor. Ik weet nu echt niet hoe ik me eronder moet voelen ofzo maar ik zou er niet mee kunnen leven dat ik gekker ben op hem dan op mij. Ik weet niet hoe jullie dat zien? En wat ik het beste kan doen? Want over me heen laten lopen doe ik dus echt niet meer na mijn vorige relatie, maar ik wil hem gewoon niet kwijt!

Groetjes Sh.St.

Edit: hij is gister voor dit telefoongesprek bij zijn beste vriendin geweest (ook een goede vriendin van mij geworden) en die heeft dus tegen hem gezegd dat hij zijn gevoelens moet verwoorden, omdat ik anders ook niet meer weet hoe of wat en de onzekerheid er zal blijven.

Laatst gewijzigd op 01-04-2005 om 10:33.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2005, 10:40
MissN0urri
MissN0urri is offline
Hij moet idd duidelijk tegen je zijn..hij mag je dus absoluut niet aan het lijntje houden..maar je geeft zelf al aan dat je dat niet wilt..! moeilijk..voor jou..maar waarschijnlijk ook voor hem..! Probeer hem toch duidelijk te vragen om duidelijkheid! en dat hij ook een keer met JOU moet praten..want wrm kan die dat wel mt zn beste vriendin, maar niet met zn eigen vriendin? lijkt me niet eerlijk tegen over jou..
Oud 01-04-2005, 10:46
Verwijderd
Dankjewel in ieder geval, zoiets zei mn moeder ook, maar ik praat dus ook met zijn beste vriendin en zij zegt dat hij erg veel om me geeft. Maar voor mij is geven om niet genoeg. Ik geef om zoveel mensen! Hij praat niet omdat hij denkt dat ie iets verkeerds zegt. Dat ik het verkeerd opvat. En ja natuurlijk komt dat lullig over bij mij, maar vertel het gewoon!! Anders schieten we er verder ook niks mee op.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 17:38
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
dit heb ik precies hetzelfde meegemaakt! mijn vriend en ik hadden toen besloten om een 'break' van een maand te nemen. ik zag dit eigenlijk totaal niet zitten en barste gelijk in janken uit. het rare was dat mijn vriend zei dat hij me de volgende dag weer wou zien enzo. ik dacht bij mezelf van; dit hebben we toch niet afgesproken? de volgende dag op msn wou ie perse de cam aan. ik zag hem het kettinkje dat ik weleens voor zijn verjaardag had gegeven om zijn nek doen. ik liep echt alleen maar te janken. toen kwam ie ermee dat ie me miste en al. hij wilde me weer terug. ik heb toen gezegt dat ik eerst wilde praten, want ik ben geen trekpop. uiteindelijk alles uitgepraat en is het weer aan. en nu hebben we alweer bijna 2 jaar.

bij ons kwam het doordat we soms aan elkaar irriteerden, maar er niks van durfden te zeggen, omdat we bang waren dat de ander kwaad zou worden. ik zat toen niet echt lekker in mijn vel en reageerde dat allemaal op hem af. hartstikke dom natuurlijk! nu kunnen we er gelukkig goed over praten als er iets niet bevalt. en het gaat sindsdien alleen maar beter!

ik hoop voor je dat je een beslissing maakt waar je geen spijt van hebt. sommige zeiden dat ik gek was dat ik weer met hem nam, maar zij wisten niet eens hoe het zat. veel succes ermee!
Oud 01-04-2005, 20:41
Verwijderd
Dat is toch fijn om te horen, dat het bij jullie wel weer goed gaat enzo. Maar ik begon pas echt te janken toen hij zei dat ie niet meer zo verliefd was. Ik kan gewoon niet geloven dat dat na 5 maanden al kan! Iedereen is anders natuurlijk maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. En echt waar ik ben stapel gek op hem, maar als hij minder gek is op mij.. tja.. Ik zou gewoon willen dat ie trots met me over straat zou lopen en die dingen. Niet té klef, maar wat kleffer mag wel Complimentjes krijgen vindt volgens mij ieder meisje fijn. En bij mij is het zo, als ik die niet krijg, of heel weinig, dan ga ik aan mezelf twijfelen. Ik hoop dat ie me vandaag nog belt want 2 weken hem helemaal niet horen of zien kan ik niet!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 18:34
someone17
someone17 is offline
Laat je wel even horen hoe het afgelopen is? ben wel benieuwd zieje!
Oud 04-04-2005, 18:55
Verwijderd
Maar als die niet meer op je verliefd is zegt dat toch al genoeg.
ja ik weet niet ik vind het echt kut voor je.
maar straks vind ie een ander meisje ofzo, nou dan kun je het toch beter uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 21:08
mara18
mara18 is offline
Ik denk dat het best wel gevaarlijk is dat hij zegt niet meer zo verliefd te zijn. Na vijf maanden kan volgens mij de 'houden van' nog niet sterk genoeg zijn om al op te kunnen tegen een stervende verliefdheid.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 21:12
Verwijderd
Citaat:
ShootingStar schreef op 01-04-2005 @ 11:30 :
Als we ruzie hebben ben IK degene altijd die TEGEN hem praat, niet MET dus[...]
Dit zul je hebben met alle mannen die nu over deze aardbol wandelen. Dus, je hebt twee opties: geen ruzie meer maken, of een man zoeken waar je nooit ruzie mee hoeft te maken.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 21:27
Alistar
Alistar is offline
Citaat:
ShootingStar schreef op 01-04-2005 @ 21:41 :
Dat is toch fijn om te horen, dat het bij jullie wel weer goed gaat enzo. Maar ik begon pas echt te janken toen hij zei dat ie niet meer zo verliefd was. Ik kan gewoon niet geloven dat dat na 5 maanden al kan! Iedereen is anders natuurlijk maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. En echt waar ik ben stapel gek op hem, maar als hij minder gek is op mij.. tja.. Ik zou gewoon willen dat ie trots met me over straat zou lopen en die dingen. Niet té klef, maar wat kleffer mag wel Complimentjes krijgen vindt volgens mij ieder meisje fijn. En bij mij is het zo, als ik die niet krijg, of heel weinig, dan ga ik aan mezelf twijfelen. Ik hoop dat ie me vandaag nog belt want 2 weken hem helemaal niet horen of zien kan ik niet!
Ik ken het gevoel. Mijn vorige vriend gaf me in het begin wel complimentjes, maar daarna nauwelijks meer. Ik werd daar ook super onzeker door. En ik merkte ook aan hem dat hij afstandelijker werd, doordat hij minder gevoelens voor mij had.
Mijn advies: Hoe pijnlijk ook, ik denk dat het idd beter is als je hem een tijdje niet ziet en spreekt. Hij zegt dat hij minder verliefd is, en dat wordt sowieso denk ik niet veel beter als jullie nu gewoon verder gaan. Misschien werkt het juist heel goed als je hem 2 weken niet ziet, omdat hij dan doorkrijgt wat hij mist! het is heel moeilijk, dat snap ik best, maar je moet hem een beetje los kunnen laten. Als het na die 2 weken neit beter is, dan moet je hem laten gaan. Maar het is het proberen waard.
En ik vind het ook wel vreemd idd dat hij niet met jou over problemen praat maar wel met zn beste vriendin........terwijl jij toch juist degene bent die er evt. iets aan moet doen (als het over jullie gaat dan)
sterkte ermee!!
Oud 07-04-2005, 00:31
Verwijderd
dankjewel voor jullie reacties allemaal. ik heb hem vanavond gezien en we zijn wat gaan winkelen en bios geweest enzo, beetje gaan poolen en het voelde als de eerste dag.. nieuw begin ofzo.. hij kuste me ook steeds.. gaf ook kleine kusjes als ik het even niet door had, en hield hele tijd mn hand vast. Toen ik naar huis moest liep hij naar de plaats waar we voor het eerst hadden gezoend en we gingen daar zitten. dat voelde echt speciaal voor mij. gewoon heel veel plezier gehad vandaag en ik hoop dat het nu wat beter wordt. zaterdag zien we elkaar weer, dan gaan we nog even naar de stad en zo willen we het weer rustig op gaan bouwen. ik heb er nu vrede mee, maar ik denk dat ik toen zo ontzettend geschrokken was dat ik er ook geen raad mee wist. ik denk dat het minder erg is dan ik toen dacht. nogmaals heel erg bedankt.

@ Mephostophilis: ik denk niet dat het waar is wat jij zegt en tja ruzie komt in de beste relaties nog weleens voor denk ik dan maar. maar het begint de goede kant in te gaan, al weet ik dat natuurlijk over een paar weken pas.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 06:58
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 04-04-2005 @ 22:12 :
Dit zul je hebben met alle mannen die nu over deze aardbol wandelen. Dus, je hebt twee opties: geen ruzie meer maken, of een man zoeken waar je nooit ruzie mee hoeft te maken.
Zo overgeneraliseren hoeft niet. Het is waar dat vrouwen over het algemeen wat socialer zijn en daarom beter zijn in hun gevoelens verwoorden, maar dat wil niet zeggen dat mannen het nooit kunnen en niet kunnen leren. Als je gewoon doorvraagt komt er vanzelf wel wat uit, en als je geluk hebt tref je een man die wel uit zichzelf praat en dergelijke.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 12:36
Red Lion
Red Lion is offline
Ik zit eventjes in dezelfde situatie als jij, en ben blij voor je dat alles nu terug goed gaat tussen jullie. Ik zie hem vanavond, hopelijk gaat het ook goed, ik ben zelfs echt doodzenuwachtig, want wil hem niet kwijt. Ah, het loopt wel goed.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 13:15
juno
juno is offline
Zo'n jongen wil nog wel een beetje ruimte overhouden om te ademen...geef hem die dan ook. Je kunt hem beter twee keer per week zien dat het leuk blijft, dan iedere dag waardoor jij hem veel te veel claimt en hij alleen nog maar weg wil. Je moet het doseren in een relatie.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 19:05
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 08-04-2005 @ 14:15 :
Zo'n jongen wil nog wel een beetje ruimte overhouden om te ademen...geef hem die dan ook. Je kunt hem beter twee keer per week zien dat het leuk blijft, dan iedere dag waardoor jij hem veel te veel claimt en hij alleen nog maar weg wil. Je moet het doseren in een relatie.
die geef ik hem.. ik zie hem altijd al 2 dagen in de week.. dus doseer ik nu nog niet genoeg dan?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 19:13
Sade
Sade is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 04-04-2005 @ 22:12 :
Beetje generaliserend hè. Er bestaan ook mannen die wél met je kunnen praten, het feit dat jij niet zo bent wil nog niet zeggen dat alle mannen zo zijn.
Oud 08-04-2005, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Sade schreef op 08-04-2005 @ 20:13 :
Beetje generaliserend hè. Er bestaan ook mannen die wél met je kunnen praten, het feit dat jij niet zo bent wil nog niet zeggen dat alle mannen zo zijn.
Nee hoor, ik behoor namelijk tot de laatste groep: mannen waar je nooit ruzie mee hoeft te maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten