![]() |
|
ik ben aan de pil, en wat betreft die hormonen: dat valt best mee. Er zijn tegenwoodig heel lichte pillen op de markt, waar zo min mogelijk hormonen inzitten, en waar je dus ook veel minder bijwerkingen van krijgt. Ik heb in elk geval alleen maar voordelen ontdekt!
||
Verwijderd
|
Citaat:
*blue* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja,ik moest er van me ouders aan beginnen zodra ik ongesteld was geworden,omdat ik van te voren voordat ik ongesteld ewrd veel buikpijn had,nu nog steeds
![]() ik slik t daarom meestal een maand of 3 door. heb van de pil zelf helemaal geen last van de hormonen. Allemaal positief dus. |
![]() |
|
![]() |
Uiteindelijk is bijna alles ongezond... Ik denk gewoon niet dat de pil iets heel drastisch aan je zal veranderen hoor, anders zouden ze het je niet voorschrijven... Ikzelf neem Diane35, één van de zwaarste pillen. Ik ben er geen gram van verdikt, integendeel! Maar men gemoed is wel anders geworden...
|
ja, wel zo handig. niet meer liters bloed weg waardoor ik elke keer zowat flauwviel als ik me een beetje te hard inspande enzo.
eerst wel een te zware, maar nu gaat alles okay (nu nog ff die extra kilootjes er weer af trainen...)
|
![]() |
ik ben wel aan de pil geweest maar ben er weer mee gestopt na de zomer
![]() ik werd er dikker van, sowieso 2 kilo en doordat ik constant honger kreeg werden dat er nog wel meer... bovendien kreeg ik hele vreemde stemmingswisselingen en vond ik de pil nietmeer nodig na de zomer.... dus slik ik em niet meer
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|||
![]() |
jup sinds een hele week
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar het is wel handig dat je weet wanneer je ongesteld bent en het is natuurlijk voor de veiligheid.... Xx~Druppel~xX [Dit bericht is aangepast door Druppel (28-12-2001).] |
![]() |
|
![]() |
misgien n btje stupid dat ik deze topic weer omhoog haal.. heb ook gn id waar die stond.. heb m uit n link, maar goed ff mn vraag..
Ik ben ook aan de pil, maar iedereen heeft t over WELKE pil.. en de mijne zal ook wel degelijk n naam hebben, maarem waar vind je die?.. stomme vraag? Kus |
![]() |
|
ik heb hem in mijn kast liggen, maar ik gebruik hem nog niet..Het probleem bij mij namelijk is dat ik soms heel lang niet ongesteld word, dan duurt het een paar maanden..de laatste keer was begin Nov.
Nu heb ik dus de pil gekregen, maar mijn vraag is hoelang duurt het voordat hij veilig is, als ik hem nu ga slikken, dus als ik niet wacht tot mijn menstruatie Plies, weet iemand het? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Enquete pil en gewichtstoename daniquedenise | 15 | 10-09-2012 21:16 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Seksualiteit |
pil l_sandra | 5 | 13-12-2005 14:50 | |