Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2005, 17:58
someone17
someone17 is offline
altijd als ik het over verkering had, was ik altijd een groot voorstander van het feit dat de jongen ook nog steeds vaak naar zijn vrienden moet gaan. daarmee bedoel ik: Niet je maatjes laten vallen voor je meid. maar nu ik zelf ong. 5 maanden verkering heb, begint mijn standpunt een beetje te veranderen. Natuurlijk vind ik het belangrijk dat hij zijn vrienden ziet! maar ik krijg nu het gevoel dat zijn maatjes voor mij gaan. (wat misschien ook wel zo is) maar het geeft me een rot gevoel. Vandaag was ik dus van plan om met hem een film te kijken of iets dergelijks. Stuur ik een sms wat of hij van plan was om te gaan doen vanavond. Krijg ik terug: ja ik moet nog even wachten wordt over een half uur teruggebelt door me maatje. Zo van: als die niet gaat, ga ik wel iets met jou doen. Ik stuurde terug: o nou veel plezier. waarop hij mij belde. hij zei: je vind het toch wel goed als ik wat met me maatjes ga doen.. ze hadden vanochtend al gebelt zieje! waarop ik antwoorden: je doet maar! hij maakte er geen probleem van en deed net of er niks aan de hand was. Zei dat hij me morgen wel zou zien. Was eigenlijk niet echt iets aan de hand, maar toch voel ik me een beetje in de steek gelaten. eerst zijn vrienden, dan pas ik... hoe gaan jullie hier nou zo mee om? en zouden jullie er iets van zeggen morgen?

Sorry voor het lange verhaal, maar ben toch benieuwd hoe jullie hier nu zo over denken.
Oud 04-04-2005, 18:02
^M_chelleeeH^
^M_chelleeeH^ is offline
Ik vind ook dat beide partijen gewoon nog genoeg met de eigen dingen bezig zijn. Dus eigen vrienden, hobby's, weet ik veel. Maar bij jou komt het idd wel een beetje over alsof je 2e keus bent, kan me tenminste voorstellen dat je je zo voelt.

Als ik jou was zou ik er een keer voorzichtig wat van zeggen?

Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 18:59
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Als zij 's ochtends bellen en jij 's avonds, dan is het natuurlijk niet gek dat hij wat met zijn vrienden gaat doen immers die afspraak stond eerder.
Iedereen moet idd zijn eigen dingen hebben, maar je moet ook tijd voor elkaar vrij maken. Ik zeg ook regelmatig dingen af, of ga ergens niet naar toe omdat ik met hem wil afspreken. Wij combineren ook vaak dingen, doen we eerst iets samen vervolgens wil ik op tijd slapen omdat ik de volgende dag vroeg college heb en gaat hij zelf nog iets doen. Of andersom. Of ik ga mee, of hij gaat mee.

Heb jij buiten je vriend mensen met wie je regelmatig afspreekt? Want dan ben jij ook vast degene waardoor iets niet door kan gaan oid.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 19:06
Zeldom
Zeldom is offline
Hm tsja wat al gezegd is. Als je vriend al een afspraak had die nog niet helemaal duidelijk was en hij dat pas over een half uur wist.. Dan vind ik het logisch dat hij die afspraak laat staan

Maar aan de andere kant, ik heb ook weleens van die onredelijke buien. Dan heb ik in mn hoofd het idee om gezellig samen een film te kijken en als ik dan als sms terug krijg nee ik heb al plannen vat ik dat ook niet goed op. Achteraf gezien weet ik dan ook wel dat dat onredelijk is.
Maar dat is denk ik hetzelfde als bij jou. Jij hebt al leuk bedacht samen iets te gaan doen en dan kan hij opeens niet. Maar dat maakt je heus geen tweede keus.
Oud 04-04-2005, 19:11
Toet0r
Toet0r is offline
Opzich ken ik het wel een beetje, maar niet in die zin dat zn vrienden voor mij gaan, maar zoiets met een afspraak.
Als nog helemaal niet zeker is of en wat jullie afspreken kan je beter afwachten tot het ook zeker is. Ik had ook een keer van die avondjes waarop ik dacht samen te zijn en als dat blijkt dat hij iets anders gaat doen kan het idd zo overkomen als dat hij liever iets met zn vrienden doet.

Je bent heus geen tweede keus voor hem, hij had die afspraak gewoon eerder en wil dat gewoon graag nakomen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 21:11
terror koekjes
terror koekjes is offline
tl;dr
Oud 04-04-2005, 21:23
WolterB
WolterB is offline
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt

Zijn 'maatjes' waren eerder dan jij met iets afspreken, dus het is logisch dat zij voor gaan nu.

Ben jij de volgende keer eerder, dan zal hij echt niet afbellen omdat zijn 'maatjes' opgebeld hebben om wat te doen.
Oud 04-04-2005, 22:07
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Zeldom schreef op 04-04-2005 @ 20:06 :
Hm tsja wat al gezegd is. Als je vriend al een afspraak had die nog niet helemaal duidelijk was en hij dat pas over een half uur wist.. Dan vind ik het logisch dat hij die afspraak laat staan

Maar aan de andere kant, ik heb ook weleens van die onredelijke buien. Dan heb ik in mn hoofd het idee om gezellig samen een film te kijken en als ik dan als sms terug krijg nee ik heb al plannen vat ik dat ook niet goed op. Achteraf gezien weet ik dan ook wel dat dat onredelijk is.
Maar dat is denk ik hetzelfde als bij jou. Jij hebt al leuk bedacht samen iets te gaan doen en dan kan hij opeens niet. Maar dat maakt je heus geen tweede keus.
ik heb ook weleens van die buien dat ik heel eigenwijs tegen hem kan lopen doen!

maar je vriend had natuurlijk al eerder met zijn vrienden afgesproken en dat is ook weer lullig voor hun om dat te verzetten. ik snap best dat je er van baalt, maar ik begrijp je vriend's reactie goed! zie het zo maar; je hebt ook alweer een avond om met hem film te gaan kijken!
Oud 04-04-2005, 22:17
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Je zegt het zelf al: er was eigenlijk helemaal niks aan de hand. Zijn vrienden hebben hem vanochtend al gebeld, hij heeft blijkbaar iets afgesproken en jij ziet hem morgen alweer. Ik zie absoluut het drama niet.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-04-2005 @ 23:17 :
Je zegt het zelf al: er was eigenlijk helemaal niks aan de hand. Zijn vrienden hebben hem vanochtend al gebeld, hij heeft blijkbaar iets afgesproken en jij ziet hem morgen alweer. Ik zie absoluut het drama niet.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 23:46
Verwijderd
Het ligt er ook maar net aan hoelang je iets hebt. Als je nog maar net iets hebt, kun je niet verwachten dat jij voorgaat. Maar na een langere tijd beginnen die verhoudingen toch een beetje te verschuiven denk ik.

Maar zoals anderen al zeiden: als hij die afspraak al had staan, dan is dat gewoon een afspraak, en maak je gewoon lekker voor een andere keer een afspraak om die film te gaan kijken!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 11:58
Smobbo
Smobbo is offline
hij heeft gewoon niet door dat ie lullig deed, gewoon een x zeggen dat je dat lullig vond. Doet ie het gelijk niet meer. Als hij niet weet dat ie iets fout doet zal hij er ook nooit achter komen (en aub geen subtiele hints .)
Oud 05-04-2005, 13:07
Kathelijn
Kathelijn is offline
Het domste wat je kunt doen, is wel je opofferen voor één persoon. Als je altijd rekening houdt met de ander dan raak je je eigen sociale leven kwijt, en dat hoort niet bij een relatie. Een relatie moet juist een extra deeltje zijn en niet opeens het belangrijkste deel zijn.

Als hij eerder al (half) iets met zijn vrienden heeft afgesproken, dan moet hij dat gewoon doen. Als hij nu al eerder met jou afgesproken zou hebben, zou ik je gelijk geven.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 13:27
waves
waves is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 04-04-2005 @ 20:11 :
Opzich ken ik het wel een beetje, maar niet in die zin dat zn vrienden voor mij gaan, maar zoiets met een afspraak.
Als nog helemaal niet zeker is of en wat jullie afspreken kan je beter afwachten tot het ook zeker is. Ik had ook een keer van die avondjes waarop ik dacht samen te zijn en als dat blijkt dat hij iets anders gaat doen kan het idd zo overkomen als dat hij liever iets met zn vrienden doet.

Je bent heus geen tweede keus voor hem, hij had die afspraak gewoon eerder en wil dat gewoon graag nakomen
Oud 05-04-2005, 13:35
someone17
someone17 is offline
Hey bedankt voor jullie reacties! werd gister avond om half negen opgebelt door hem en hij zei dat ie me halen kwam. hij vond het stom dat hij mij een verkeerde indruk had gegeven, door op zo'n nare manier te vertellen dat hij naar zn maatjes ging. dus alles is weer goed.. ik denk dat het gewoon een rare bui van me was, zoals de meeste hier al zeggen. en ik heb ook beloofd niet meer zo dramatisch te reageren. hij mag best naar zn vrienden wanneer hij dat wil!
Oud 05-04-2005, 14:41
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 05-04-2005 @ 12:58 :
hij heeft gewoon niet door dat ie lullig deed, gewoon een x zeggen dat je dat lullig vond. Doet ie het gelijk niet meer. Als hij niet weet dat ie iets fout doet zal hij er ook nooit achter komen (en aub geen subtiele hints .)
Hij deed niet lulig.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 14:41
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
roekoek schreef op 05-04-2005 @ 14:35 :
Hey bedankt voor jullie reacties! werd gister avond om half negen opgebelt door hem en hij zei dat ie me halen kwam. hij vond het stom dat hij mij een verkeerde indruk had gegeven, door op zo'n nare manier te vertellen dat hij naar zn maatjes ging. dus alles is weer goed.. ik denk dat het gewoon een rare bui van me was, zoals de meeste hier al zeggen. en ik heb ook beloofd niet meer zo dramatisch te reageren. hij mag best naar zn vrienden wanneer hij dat wil!
Hij was dus gewoon dom bezig, gelukkig ziet ie het zelf ook in !
Oud 05-04-2005, 14:42
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 05-04-2005 @ 15:41 :
Hij was dus gewoon dom bezig, gelukkig ziet ie het zelf ook in !
Hij was niet dom bezig.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 22:12
Dark Dawn
Dark Dawn is offline
Ik snap heel erg goed wat je bedoeld. Ik heb het ook heel vaak. Mijn vriend is nu verder weg gaan wonen en ik zie hem doordeweeks niet. In het weekend wel, maar vaak als ik te horen krijg dat tie dan iets wil gaan doen waar ik geen zin heb, wil ik dat niet zeggen omdat hij zich dan belemmerd kan voelen en dat wil ik niet, want daar kan hijecht niet tegen.
Ook zit hij geregeld in een kroeg met een vriend waar ik gewoon niet meer bij wil zijn, omdat ik er maar een beetje bijhang. Daarom ziet hij nou die maat van hem vaker dan dat hij mij ziet, dat likt geen probleem en dat is het misschien ook wel niet, maar soms voel ik me er wel rot door.
Dus ik weet hoe je je voelt. Je moet het maar is met hem bespreken of gewoon tegen jezelf zeggen dat het niks is.. mja das ook niet echt makkelijk..
Reageren

Regels voor berichten