![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb der zin in ![]()
||
Citaat:
![]() deze keer wel ![]() en ik weet nog niet wat ik aandoe, maar waarschijnlijk gewoon een zwart shirtje en een spijkerbroek ofzo ![]()
||
Citaat:
![]() ik ben er ook en ik heb er zin in ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Om een uur of 2 gingen we al naar de 013 om alles klaar te zetten etc. was al gezellig, goed gevulde koelkast (die maar bijgevuld bleef worden ![]() Nog even buiten gechilld met zn allen en het begon al lekker druk te worden, en later bleek het zelfs uitverkocht dus de stemming zat er goed in. Het was iig een erg gezellige dag, erg genoten, al viel de afterparty in de cul n beetje tegen. Close Second: leuk ze eindelijk eens live gezien te hebben, kon 1 nummer meebleren, hoera. Erg aangename muziek ook. One in a Million: tja, een objectieve mening kan ik daar toch niet over geven ("she could be the one, she could BIBI ![]() Undeclinable: ouderwets leuk, heb maar 2 nummers gezien want meneer was moeen had honger dus we gingen beneden om te eten, maar klonk wel weer leuk. Laatste keer dat ik ze had gezien was alweer 5 jaar geleden. Face Tomorrow: Maar 3 nr sgezien, had ze nl vorige week op paaspop ook al gezien, daarna weer beneden gaan chillen want iedereen was moe en we moesten de bus weer inladen. Maar het klonk wel weer leuk (al vond ik het echt te druk en heet in de zaal, je zweete gewoon als je alleen al stond te kijken). iig een geslaagd dagje! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
1 kwam voor de show naar Martijn toe, en toen kreeg hij van haar een pak melk met daarop "VOOR TINUS" omdat ze op de site had gelezen dat melk zijn lievelings drank was, echt zo aandoenlijk. (Marcels reactie: "oh snel ff veranderen dat champagne mijn lievelingsdrank is, dan komen ze de volgende keer tenminste met champagne aanzetten ![]() geweldig. (maar tijdens FT en OIAM had ik idd af en toe ook wel sla neigingen, jammer dat die kids van 14 allemaal n kop groter zijn dan ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En als zij groter zijn dan jij dan is dat allemaal maar fijn want dan kan je ze makkelijker in umm hun zij of buik ofzo slaan ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|